Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Gjest Lillesiren

Jeg vil bare si unnskyld for alle de som kommer til å stirre deg i hjel denne dagen. =)

Hehe, du tror=)? Vil nå påstå det finnes langt spenstigere antrekk enn dette her da i denne tråden, men takk likevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, du tror=)? Vil nå påstå det finnes langt spenstigere antrekk enn dette her da i denne tråden, men takk likevel;)

Og hvordan stopper de all stirringen? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesiren; si at du har kjøpt jakka i Norge, si at du har kjøpt jakka i Norge..

Jeg tror det er denne jakka hun har funnet på Fretex... :overrasket: Er det mulig?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillesiren, kan du vennligst sende over treningsprogrammet ditt? Du ser fantastisk ut (og jakka det samme)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er denne jakka hun har funnet på Fretex... :overrasket: Er det mulig?????

Nei, fy..jeg boikotter Fretex for tiden. De er jo i prisklasse med Cubus nå.

Det ække for fattige folk som meg.

Dessuten elsket jeg formen på den jakka. Innsvingen var fabolous.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på Fretex i Oslo f.eks så finner du mye kult

Akk, hadde jeg bare bodd i Oslo! Den Fretex-butikken vi har i nærheten er ikke mye å skryte av. Sånne skinnjakker som Lillesiren sin har jeg hørt sagn om, men sånne bruktkupp finnes ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk begge to, bare så trist jeg sjelden får brukt dem utenom six-pencen den er flittig brukt om vinteren

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

Hvorfor jeg ikke får brukt hattene eller hvorfor jeg bruker six pencen flittig

Svaret er at jeg sjelden finner anledning til å bruke hattene, f.eks med alt regnet i sommer så ble ikke stråhatten brukt

Six pencen bruker jeg flittig for den er god og ha hele vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Ser ut som du kler hatt utrolig bra, tommel opp! De fleste ser bare dust ut med hatt, men du er ikke en av dem.

de dustene har jeg svært sjeldent sett..

synes som oftest de jeg ser med hatt kler den jeg. det er liksom ikke så mange som bruker hatt, så jeg føler litt det at de få som bruker det, bruker det fordi de faktisk kler det... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du kler hatt utrolig bra, tommel opp! De fleste ser bare dust ut med hatt, men du er ikke en av dem.

Takk :), sikkert fordi jeg har så stort hode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...