Gjest Lillesiren Skrevet 11. september 2012 #1841 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg vil bare si unnskyld for alle de som kommer til å stirre deg i hjel denne dagen. =) Hehe, du tror=)? Vil nå påstå det finnes langt spenstigere antrekk enn dette her da i denne tråden, men takk likevel;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 11. september 2012 #1842 Del Skrevet 11. september 2012 Hehe, du tror=)? Vil nå påstå det finnes langt spenstigere antrekk enn dette her da i denne tråden, men takk likevel;) Og hvordan stopper de all stirringen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 12. september 2012 #1843 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Dagens: ..Og oppfordrer flere til å legge ut her=)! Endret 8. oktober 2012 av Lillesiren 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 12. september 2012 #1844 Del Skrevet 12. september 2012 Dagens: ..Og oppfordrer flere til å legge ut her=)! Tøffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 12. september 2012 #1845 Del Skrevet 12. september 2012 Lillesiren; si at du har kjøpt jakka i Norge, si at du har kjøpt jakka i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 12. september 2012 #1846 Del Skrevet 12. september 2012 Lillesiren; si at du har kjøpt jakka i Norge, si at du har kjøpt jakka i Norge.. Jeg tror det er denne jakka hun har funnet på Fretex... Er det mulig????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 12. september 2012 #1847 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg tror det er denne jakka hun har funnet på Fretex... Er det mulig????? Går du på Fretex i Oslo f.eks så finner du mye kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. september 2012 #1848 Del Skrevet 12. september 2012 Lillesiren, kan du vennligst sende over treningsprogrammet ditt? Du ser fantastisk ut (og jakka det samme)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 12. september 2012 #1849 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg tror det er denne jakka hun har funnet på Fretex... Er det mulig????? Nei, fy..jeg boikotter Fretex for tiden. De er jo i prisklasse med Cubus nå. Det ække for fattige folk som meg. Dessuten elsket jeg formen på den jakka. Innsvingen var fabolous. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 12. september 2012 #1850 Del Skrevet 12. september 2012 Går du på Fretex i Oslo f.eks så finner du mye kult Akk, hadde jeg bare bodd i Oslo! Den Fretex-butikken vi har i nærheten er ikke mye å skryte av. Sånne skinnjakker som Lillesiren sin har jeg hørt sagn om, men sånne bruktkupp finnes ikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 12. september 2012 #1851 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Alle mine hatter Endret 16. september 2012 av Arvid78 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 12. september 2012 #1852 Del Skrevet 12. september 2012 Alle mine hatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #1853 Del Skrevet 12. september 2012 du er en mann med stil Arvid! Jeg elsker hatter Lillesiren også- du sier utrolig smashing ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 12. september 2012 #1854 Del Skrevet 12. september 2012 Tusen takk begge to, bare så trist jeg sjelden får brukt dem utenom six-pencen den er flittig brukt om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 12. september 2012 #1855 Del Skrevet 12. september 2012 Tusen takk begge to, bare så trist jeg sjelden får brukt dem utenom six-pencen den er flittig brukt om vinteren Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 12. september 2012 #1856 Del Skrevet 12. september 2012 Hvorfor? Hvorfor jeg ikke får brukt hattene eller hvorfor jeg bruker six pencen flittig Svaret er at jeg sjelden finner anledning til å bruke hattene, f.eks med alt regnet i sommer så ble ikke stråhatten brukt Six pencen bruker jeg flittig for den er god og ha hele vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 12. september 2012 #1857 Del Skrevet 12. september 2012 Ser ut som du kler hatt utrolig bra, tommel opp! De fleste ser bare dust ut med hatt, men du er ikke en av dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. september 2012 #1858 Del Skrevet 12. september 2012 Men med sixpence, ass! Tåmmelopp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #1859 Del Skrevet 12. september 2012 Ser ut som du kler hatt utrolig bra, tommel opp! De fleste ser bare dust ut med hatt, men du er ikke en av dem. de dustene har jeg svært sjeldent sett.. synes som oftest de jeg ser med hatt kler den jeg. det er liksom ikke så mange som bruker hatt, så jeg føler litt det at de få som bruker det, bruker det fordi de faktisk kler det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 12. september 2012 #1860 Del Skrevet 12. september 2012 Ser ut som du kler hatt utrolig bra, tommel opp! De fleste ser bare dust ut med hatt, men du er ikke en av dem. Takk , sikkert fordi jeg har så stort hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå