Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Gjest Lillesiren

New hairdo, nye klær og (litt) nytt nick=) Løs t-skjorte med neontrykk på og lakksko er egentlig helt utenfor min boks, men gøy med noe nytt da:) I tillegg er håret blitt(ufrivillig) mye kortere siden sist.

*borte*

Endret av Lillesiren
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en litt daff dag, så da ble det jeans, burgunderrød topp, army-jakke og grå converse i skinn:)

edit; fjernet bilde

Endret av Lykkerusen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

fy søren lillesiren! jeg trodde ikke jeg likte sånn sko, men der fikk du meg jaggu til å ønske meg noe liknene! jeg liker at du ser litt rocka ut med skinnjakka :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lillesiren

Kul T-sjorte og jeg likte vrien med de skoa

Takktakk=)!

Digger antrekket ditt Lillesiren, perfekt kombinasjon av tøft og søtt!

Takk for det:D! Ja liker egentlig antrekket godt selv, til tross for at det er litt utenfor min egen komfortsone;)

fy søren lillesiren! jeg trodde ikke jeg likte sånn sko, men der fikk du meg jaggu til å ønske meg noe liknene! jeg liker at du ser litt rocka ut med skinnjakka :hoppe:

Hehe, så kjekt å høre:)! De fås på H&M for 299,-, i tillegg finnes de i en vinrød variant også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en litt daff dag, så da ble det jeans, burgunderrød topp, army-jakke og grå converse i skinn:) (fjerner nok bilde etterpå)

Liker det! Avslappa, men fortsatt stilig.

Jeg tok rett og slett på meg det første hånda mi fant i skapet i dag. Er så kjipt og uinspirerende vær ute, for kaldt for mye av garderoben, men for varmt for skikkelige høstklær og. Jaja. Og hatt ble det jo :D

8september.jpg

Det er hull i begge albuene :sjenert:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk :) De er ikke så lange akkurat, så tror det må være mest bildet. Takler ikke å ha lange negler, men elsker neglelakk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*borte*

Gårsdagens antrekk; jentekveld (noe kort kjole, men hadde støvletter og en blaser over i tillegg=)

*borte*

Dagens; blå bukse, hvit enkel topp og tupeskjerf

Endret av Lykkerusen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens antrekk; jentekveld (noe kort kjole, men hadde støvletter og en blaser over i tillegg=)

Dagens; blå bukse, hvit enkel topp og tupeskjerf

Så flott du er, Lykkerusen! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg liker stilen din hedvig, samt at du er så flink til å holde liv i tråden!

lykkerusen- litt av en figur du har :overrasket:

Flott smiley bak der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Flott smiley bak der:P

den bare påpeker at jeg måtte sperre opp øynene...

i positiv forstand vel og merke!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi vel forsåvidt ikke komentere kroppene til folk på denne tråden, det finnes det vel en annen tråd for

Men når det er sagt så ja du har en flott kropp Lykkerusen

Og skjørtet er ikke for kort, veldig sexy på en classy måte, skulle ønske flere kvinner kledde seg i rødt det er noe med det, lady in red :), det er først når rumpeballene så vidt blir dekket at vi kan snakke om for kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi vel forsåvidt ikke komentere kroppene til folk på denne tråden, det finnes det vel en annen tråd for

Men når det er sagt så ja du har en flott kropp Lykkerusen

Og skjørtet er ikke for kort, veldig sexy på en classy måte, skulle ønske flere kvinner kledde seg i rødt det er noe med det, lady in red :), det er først når rumpeballene så vidt blir dekket at vi kan snakke om for kort

oi, takk for det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...