kråkefjas Skrevet 5. september 2012 #1781 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg blir med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 5. september 2012 #1782 Del Skrevet 5. september 2012 Get a room Sårri! Ferdig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. september 2012 #1783 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg er fortsatt med på utfordringen Tonje, jeg posta ikke i går siden jeg hadde på meg det samme som søndag egentlig. Glemte å ta bildet av skoleantrekket i dag, og hoppa rett i koseklærne siden jeg var kald og gjennomvåt da jeg kom hjem Så her er koseklærne mine, superdeilig når du sitter inne en stormdag med pensumbøker og en kopp te! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 5. september 2012 #1784 Del Skrevet 5. september 2012 Tør fortsatt ikke legge ut bilde av meg selv, men dette er omtrent dagens antrekk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 5. september 2012 #1785 Del Skrevet 5. september 2012 og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 5. september 2012 #1786 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg er fortsatt med på utfordringen Tonje, jeg posta ikke i går siden jeg hadde på meg det samme som søndag egentlig. Glemte å ta bildet av skoleantrekket i dag, og hoppa rett i koseklærne siden jeg var kald og gjennomvåt da jeg kom hjem Så her er koseklærne mine, superdeilig når du sitter inne en stormdag med pensumbøker og en kopp te! Fiine buksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 5. september 2012 #1787 Del Skrevet 5. september 2012 Ny parykk! Yay! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 6. september 2012 #1788 Del Skrevet 6. september 2012 Tør fortsatt ikke legge ut bilde av meg selv, men dette er omtrent dagens antrekk. Slike kjoler elsker jeg! Veldig fin. Ny parykk! Yay! Du ser ut som en levende dukke! På en veldig positiv måte selvfølgelig Kjempefint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 6. september 2012 #1789 Del Skrevet 6. september 2012 Ny parykk! Yay! Jeg fikk bare skitne tanker i hodet av den kjolen der. *thumbs up* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 6. september 2012 #1790 Del Skrevet 6. september 2012 Fine Stueloff og Hedvig Har lyst å dra på byn med deg Stueloff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 6. september 2012 #1791 Del Skrevet 6. september 2012 Stueloff og HedvigR er virkelig flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 6. september 2012 #1792 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Hva syntes folket om denne kjolen? Endret 16. september 2012 av Bobler 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 6. september 2012 #1793 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Den så veldig, veldig fin ut! Jeg personlig er ikke overbegeistra for fargen, men det gjelder mest å ha det på selv, ikke å se den på andre Og takk for komplimenter, men dere kan jo egentlig ikke se ansiktet mitt da raringer Edit: I dag har det vært kaldt og jævlig, så da jeg måtte ut ble det en varm jakke og noe for å beskytte topplokket. Endret 6. september 2012 av HedvigR 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 6. september 2012 #1794 Del Skrevet 6. september 2012 Litt vanskelig vinkel, men jeg tror jeg liker den Bobler :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 6. september 2012 #1795 Del Skrevet 6. september 2012 Litt vanskelig vinkel, men jeg tror jeg liker den Bobler :-) Hadde tatt ørti bilder på selvutløser før jeg gav opp Vet vinklen er litt dum, men enten blei bildene skurrete eller så fikk du med 1/4 av kjolen. Fant ikke et sted hvor jeg kan sette kamerat for å få bilde av hele kjolen, rett og slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 6. september 2012 #1796 Del Skrevet 6. september 2012 Tør fortsatt ikke legge ut bilde av meg selv, men dette er omtrent dagens antrekk. Nydelig kjole!!! Hvor er den fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 6. september 2012 #1797 Del Skrevet 6. september 2012 Så mye fint du har Tonje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 7. september 2012 #1798 Del Skrevet 7. september 2012 Takk for fine ord! Og jeg blir selvfølgelig med, Rofl Hva syntes folket om denne kjolen? Hvis den ser ut som jeg tror den gjør så liker jeg den veldig godt. Flott snitt! Den så veldig, veldig fin ut! Jeg personlig er ikke overbegeistra for fargen, men det gjelder mest å ha det på selv, ikke å se den på andre Og takk for komplimenter, men dere kan jo egentlig ikke se ansiktet mitt da raringer Edit: I dag har det vært kaldt og jævlig, så da jeg måtte ut ble det en varm jakke og noe for å beskytte topplokket. Tøff hatt! Hvor er den fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 7. september 2012 #1799 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Takk Stueloff, elsker den hatten! Har ikke aning om hvor jeg kjøpte den, er så dårlig på sånt Antagelig fra et eller annet billig juggelsted Dette er dagens Endret 7. september 2012 av HedvigR 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 7. september 2012 #1800 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg føler jentene får mer oppmerksomhet her, men det er helt greit etter hva jeg ser av bilder jer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå