Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fortsatt med på utfordringen Tonje, jeg posta ikke i går siden jeg hadde på meg det samme som søndag egentlig. Glemte å ta bildet av skoleantrekket i dag, og hoppa rett i koseklærne siden jeg var kald og gjennomvåt da jeg kom hjem :( Så her er koseklærne mine, superdeilig når du sitter inne en stormdag med pensumbøker og en kopp te!

5september.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg er fortsatt med på utfordringen Tonje, jeg posta ikke i går siden jeg hadde på meg det samme som søndag egentlig. Glemte å ta bildet av skoleantrekket i dag, og hoppa rett i koseklærne siden jeg var kald og gjennomvåt da jeg kom hjem :( Så her er koseklærne mine, superdeilig når du sitter inne en stormdag med pensumbøker og en kopp te!

Fiine buksa. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tør fortsatt ikke legge ut bilde av meg selv, men dette er omtrent dagens antrekk. :)

Slike kjoler elsker jeg! Veldig fin.

Ny parykk! Yay!

Du ser ut som en levende dukke! På en veldig positiv måte selvfølgelig :) Kjempefint.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så veldig, veldig fin ut! Jeg personlig er ikke overbegeistra for fargen, men det gjelder mest å ha det på selv, ikke å se den på andre ;)

Og takk for komplimenter, men dere kan jo egentlig ikke se ansiktet mitt da raringer :fnise:

Edit: I dag har det vært kaldt og jævlig, så da jeg måtte ut ble det en varm jakke og noe for å beskytte topplokket.

6september.jpg

Endret av HedvigR
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vanskelig vinkel, men jeg tror jeg liker den Bobler :-)

Hadde tatt ørti bilder på selvutløser før jeg gav opp :ler: Vet vinklen er litt dum, men enten blei bildene skurrete eller så fikk du med 1/4 av kjolen. Fant ikke et sted hvor jeg kan sette kamerat for å få bilde av hele kjolen, rett og slett.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør fortsatt ikke legge ut bilde av meg selv, men dette er omtrent dagens antrekk. :)

Nydelig kjole!!! Hvor er den fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for fine ord! Og jeg blir selvfølgelig med, Rofl ;)

Hva syntes folket om denne kjolen?

Hvis den ser ut som jeg tror den gjør så liker jeg den veldig godt. Flott snitt!

Den så veldig, veldig fin ut! Jeg personlig er ikke overbegeistra for fargen, men det gjelder mest å ha det på selv, ikke å se den på andre ;)

Og takk for komplimenter, men dere kan jo egentlig ikke se ansiktet mitt da raringer :fnise:

Edit: I dag har det vært kaldt og jævlig, så da jeg måtte ut ble det en varm jakke og noe for å beskytte topplokket.

Tøff hatt! Hvor er den fra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Stueloff, elsker den hatten! Har ikke aning om hvor jeg kjøpte den, er så dårlig på sånt :P Antagelig fra et eller annet billig juggelsted ;)

Dette er dagens :)

7september.jpg

Endret av HedvigR
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...