Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kisskissbangbang! Det må jeg si... flott stil på en veldig flott kvinne! :hjerter_rundt:

Tusen takk! Triveli'! :)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Vet at jeg føler meg relativt vel i det sjøl om jeg har en dårlig hår-/sminke-/kroppsdag ellers, eller som i morges da alle de inntraff samtidig. :fnise:

Og, gjerne prøv å overse de idiotiske grimasene mine, prøvde å skjule tidenes styggeste snusleppe. :sjenert:

EDIT: OG, haha, tidenes rothus! Må bare få si at det blei sånn først i morges fordi jeg dro alt av klær og sminke og rot ut av alle skuffer og skap for å prøve å finne noe som fungerte, jeg pleier ikke å ha det så rotete rundt meg. :ler:

du trenger ikke å komme med alle disse unnskyldningene kisskissbangbang!

det er ingen som hadde lagt merke til verken rot eller rariterer om du ikke hadde påpekt det- det er trossalt du som opptar oppmerksomheten på bilde! du er utrolig skjønn! og desuten så er jeg veldig fan av klesstilen din!

Til deg også Tonje- jeg synes du klarer veldig godt selv å kle på deg, så om jeg skal komme å peke på noe, så blir det som at du skal lære ronaldo å trikse med en fotball!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger ikke å komme med alle disse unnskyldningene kisskissbangbang!

det er ingen som hadde lagt merke til verken rot eller rariterer om du ikke hadde påpekt det- det er trossalt du som opptar oppmerksomheten på bilde! du er utrolig skjønn! og desuten så er jeg veldig fan av klesstilen din!

Til deg også Tonje- jeg synes du klarer veldig godt selv å kle på deg, så om jeg skal komme å peke på noe, så blir det som at du skal lære ronaldo å trikse med en fotball!

Haha. Takk, søte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, Kisskissbangbang, du er jo nydelig! Kan jeg spørre hvor dressjakken er fra?

Æh, dere er så snille! :smilyblomst:

Jakka er fra HM trend. Har den i to størrelser, en som passer og en som er litt mer oversized, og i to farger, svart og beige. Når jeg finner noe jeg liker så liker jeg det skikkelig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil!

Dette er ett av go-to-antrekkene mine; t-skjorte, sorte jeans, blazer og converse. Vet at jeg føler meg relativt vel i det sjøl om jeg har en dårlig hår-/sminke-/kroppsdag ellers, eller som i morges da alle de inntraff samtidig. :fnise:

Og, gjerne prøv å overse de idiotiske grimasene mine, prøvde å skjule tidenes styggeste snusleppe. :sjenert:

EDIT: OG, haha, tidenes rothus! Må bare få si at det blei sånn først i morges fordi jeg dro alt av klær og sminke og rot ut av alle skuffer og skap for å prøve å finne noe som fungerte, jeg pleier ikke å ha det så rotete rundt meg. :ler:

I'd do you ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høymann

Jeg og vil!

Dette er ett av go-to-antrekkene mine; t-skjorte, sorte jeans, blazer og converse. Vet at jeg føler meg relativt vel i det sjøl om jeg har en dårlig hår-/sminke-/kroppsdag ellers, eller som i morges da alle de inntraff samtidig. :fnise:

Du får meg til å smile :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og vil!

Nå ble jeg litt forelska wub.png Eller, jeg skulle egentlig si noe sånt som O_o sier, men jeg prøver å bli litt mer skikkelig om dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt forelska wub.png Eller, jeg skulle egentlig si noe sånt som O_o sier, men jeg prøver å bli litt mer skikkelig om dagen.

Fifæn, og jeg som har hatt norah-crush i en evighet, kvelden er komplett! :kyss: (Anstendighet er for øvrig også ut, har jeg hørt.).

Velkommen til kg, bangbang

For en ... fire år tid sia? Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fifæn, og jeg som har hatt norah-crush i en evighet, kvelden er komplett! :kyss: (Anstendighet er for øvrig også ut, har jeg hørt.).

For en ... fire år tid sia? Takk!

Døh, jeg hadde tatt deg med hjem på rappen. Hadde strenet hen til deg på byen, sagt: "Megafin tskjorte (og bukse/jakke)på ei megafin dame DU Æ ME MÆ HJÆM NÅ!"

Og så hadde vi sett Kill Bill mens vi hørte på Nancy Sinatra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det der er "damn, nå fikk jeg lyst på gangbang"-sangen min!

Men ja, hjelpes,nok utenomsnakk! ... ka ti? Æ e heilt me, æ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det der er "damn, nå fikk jeg lyst på gangbang"-sangen min!

Men ja, hjelpes,nok utenomsnakk! ... ka ti? Æ e heilt me, æ!

My kind of woman :nigo: Høhøhø.....så det er liggings-sangen din, altså. *vi noterer flittig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...