Gjest Trappetroll Skrevet 2. september 2012 #1741 Del Skrevet 2. september 2012 Åå, dere er så pene alle sammen! Blir rent misunnelig. Tror ikke jeg skal legge ut bilde av mitt outfit i dag, blir lite bra etter å ha sett dere HedvigR; Hvor har du kjøpt den genseren? Har leitet lenge etter en slik som jeg liker! Må bare få si at du er veldig pen, og at jeg liker hårfargen din kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. september 2012 #1742 Del Skrevet 2. september 2012 HedvigR; Hvor har du kjøpt den genseren? Har leitet lenge etter en slik som jeg liker! Må bare få si at du er veldig pen, og at jeg liker hårfargen din kjempegodt! Tusen takk Vet du, den kjøpte jeg i går hos Vero Moda, så den er fortsatt å få tak i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trappetroll Skrevet 2. september 2012 #1743 Del Skrevet 2. september 2012 Tusen takk Vet du, den kjøpte jeg i går hos Vero Moda, så den er fortsatt å få tak i! Åå supert! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 3. september 2012 #1744 Del Skrevet 3. september 2012 Dårlig lys førte til litt blasse og dårlige bilder, men var jo ikke akkurat så fargerik at det gjorde noe i dag heller Bortsett fra leppene da, de er knæsj røde. Mye knæsjere enn det som synes. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. september 2012 #1745 Del Skrevet 3. september 2012 Hurra for Hedvig som følger opp utfordringen! Dette gikk jeg med i dag. Har ikke fått brukt denne buksen så mye ettersom jeg har synes det har vært vanskelig å kombinere den på en fin måte. Er så vant til forskjellige jeansfarger og svart at jeg blir helt satt ut av andre farger på bukser og shorts, haha. Hva tenker dere om denne kombinasjonen? Følte jeg måtte gjøre buksen litt mindre «søt». Hadde ikke lyst til å sminke øynene i dag, så bare tok på litt mineralpudder og rouge for å halvveis dekke noen kviser, og litt farge på øyenbrynene. Ikke meningen med så uskarpt bilde altså haha, men er ganske mørkt ute nå. Mine bilder er faktisk hverdagsklær...altså; utfor-døra-klær, ikke slække-i-sofaen-foran-pcen-klær;) Men kan fint poste sånt også. Ja, jeg mente vel mest sånne hverdagslige utenfor-døren-antrekk. Tenkte bare på at folk kunne poste vanlige og «kjedelige» utenfor-døren-antrekk, ikke kun poste de dagene de hadde lagt ekstra mye energi i antrekket Ellers får jeg prestasjonsangst, haha. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 3. september 2012 #1746 Del Skrevet 3. september 2012 Ja, jeg mente vel mest sånne hverdagslige utenfor-døren-antrekk. Tenkte bare på at folk kunne poste vanlige og «kjedelige» utenfor-døren-antrekk, ikke kun poste de dagene de hadde lagt ekstra mye energi i antrekket Ellers får jeg prestasjonsangst, haha. Jamenn, jeg poster jo hverdagsklær:P Jeg tenker ikke masse over det jeg tar på meg, mer: den matcher den, og den føler jeg meg heit i. Ganske enkelt og greit. Har jeg en dårlig dag, tar jeg på meg uber-fargerike klær, gjerne bohemsbukser og knallgult sjal på hodet;) Og,, jeg elsker rosa bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. september 2012 #1747 Del Skrevet 3. september 2012 Jamenn, jeg poster jo hverdagsklær:P Jeg tenker ikke masse over det jeg tar på meg, mer: den matcher den, og den føler jeg meg heit i. Ganske enkelt og greit. Har jeg en dårlig dag, tar jeg på meg uber-fargerike klær, gjerne bohemsbukser og knallgult sjal på hodet;) Og,, jeg elsker rosa bukser. Ah ok Buksen min er forresten litt mer ferskenfarget enn rosa, men ja, jeg liker også godt den fargen egentlig. Bare litt uvant for kjedelige jeans-Tonje, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2012 #1748 Del Skrevet 3. september 2012 Du er nydelig, Tonje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 3. september 2012 #1749 Del Skrevet 3. september 2012 Likte buksa veldig godt Tonje!! Bittelitt usikker på kombinasjonen bukse og topp, men vanskelig å se ut i fra bildet. Synes det så bedre ut på det ene bildet enn det andre skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. september 2012 #1750 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Likte buksa veldig godt Tonje!! Bittelitt usikker på kombinasjonen bukse og topp, men vanskelig å se ut i fra bildet. Synes det så bedre ut på det ene bildet enn det andre skjønner du Hvilket bilde ser det ikke så bra ut, og hva ser feil ut? Jeg vil vite, ikke vær blyg! Og tusen takk for koselig kompliment, Dreamdrops!! Endret 3. september 2012 av Tonje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 3. september 2012 #1751 Del Skrevet 3. september 2012 Noe sånt har jeg på i dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 3. september 2012 #1752 Del Skrevet 3. september 2012 Hvilket bilde ser det ikke så bra ut, og hva ser feil ut? Jeg vil vite, ikke vær blyg! Og tusen takk for koselig kompliment, Dreamdrops!! Jeg synes det så best ut på tredjebildet, og det er jo egentlig bra, for virker som det har klarest lys? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 3. september 2012 #1753 Del Skrevet 3. september 2012 Fint antrekk, kladden! Elsker røde strømpebukser og likte kombinasjonen svart og hvit mot rødt. Det eneste jeg ikke var så begeistret over var skoene, synes et par ballerina/ noen i litt mørkere skinn hadde tatt seg bedre ut, bare et tips altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. september 2012 #1754 Del Skrevet 3. september 2012 Noe sånt har jeg på i dag! Stilig antrekk, det er noe litt fransk over det. Jeg vet ikke helt om jeg er enig med det Fashionistaen sa eller om jeg synes at mismatchingen med skoene gjorde antrekket litt mer spesielt og kult - men jeg tror jeg ville valgt noen andre sko selv. Men hey, klær er bare gøy og det finnes ingen regler Jeg synes det så best ut på tredjebildet, og det er jo egentlig bra, for virker som det har klarest lys? :D Så bra, for jeg tror det bildet speiler virkeligheten best ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 3. september 2012 #1755 Del Skrevet 3. september 2012 Fint antrekk, kladden! Elsker røde strømpebukser og likte kombinasjonen svart og hvit mot rødt. Det eneste jeg ikke var så begeistret over var skoene, synes et par ballerina/ noen i litt mørkere skinn hadde tatt seg bedre ut, bare et tips altså. Stilig antrekk, det er noe litt fransk over det. Jeg vet ikke helt om jeg er enig med det Fashionistaen sa eller om jeg synes at mismatchingen med skoene gjorde antrekket litt mer spesielt og kult - men jeg tror jeg ville valgt noen andre sko selv. Men hey, klær er bare gøy og det finnes ingen regler Takk! Skoene ser ikke akkurat ut som på bildet. Mine er i glatt, lyst, grå-brunt skinn, men kunne ikke finne noen lignende. Har ikke helt klart å bestemme meg om hva jeg synes er finest, men tror nok jeg i dag hadde valgt sorte ballerinasko om jeg ikke måtte gå så langt til jobben, men jeg liker det praktiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 3. september 2012 #1756 Del Skrevet 3. september 2012 Dårlig lys førte til litt blasse og dårlige bilder, men var jo ikke akkurat så fargerik at det gjorde noe i dag heller Bortsett fra leppene da, de er knæsj røde. Mye knæsjere enn det som synes. Sexy and you know it? Du har deilige lepper, der skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 3. september 2012 #1757 Del Skrevet 3. september 2012 Sexy and you know it? Du har deilige lepper, der skal du ha! Ikke akkurat et antrekk jeg tenker på som særlig sexy, men kan ta i mot den uansett Tusen takk, er greit fornøyd med munnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 3. september 2012 #1758 Del Skrevet 3. september 2012 Takk! Skoene ser ikke akkurat ut som på bildet. Mine er i glatt, lyst, grå-brunt skinn, men kunne ikke finne noen lignende. Har ikke helt klart å bestemme meg om hva jeg synes er finest, men tror nok jeg i dag hadde valgt sorte ballerinasko om jeg ikke måtte gå så langt til jobben, men jeg liker det praktiske Hehe, gjør som meg; gå med praktiske sko til skolen og ha et par penere sko i vesken/sekken. Funker som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. september 2012 #1759 Del Skrevet 3. september 2012 Apropo ballerina sko. Det syns jeg faktisk nesten kun ser bra ut til bukser slik at det blir en kutt med ankelen. Jeg syns man fort får lang fot effekt til bare bein eller strømpebukser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 4. september 2012 #1760 Del Skrevet 4. september 2012 Kan dere slutte å være så deilige jenter >.< Jeg sitter her å måper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå