Gjest Nyx Skrevet 1. september 2012 #1721 Del Skrevet 1. september 2012 Kveldens DU er så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 1. september 2012 #1722 Del Skrevet 1. september 2012 Dere er heldige som ser så bra ut og kler alt mulig. Føler jeg selv må bruke så lang tid på å lete etter klær jeg ser bra ut i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 1. september 2012 #1723 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg jeg liker trynet ditt Tonje! Så søt atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. september 2012 #1724 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg jeg liker trynet ditt Tonje! Så søt atte Tonje ser ut som et lykketroll 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. september 2012 #1725 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Dere er heldige som ser så bra ut og kler alt mulig. Føler jeg selv må bruke så lang tid på å lete etter klær jeg ser bra ut i. det er jo fult mulig at de brukerne du mener dette om har brukt mange timer på å lete frem disse klærne som de har på seg på bildene her da (jeg synes jaffal det ser ut som at hele antrekket og sminken til de aller fleste her ikke er tilfeldig).. hehee... hva mener du at du ikke kler blomsten? Endret 1. september 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 1. september 2012 #1726 Del Skrevet 1. september 2012 Så en rumpe med leopardbuksene dine på slependen for et par timer siden. Var det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 1. september 2012 #1727 Del Skrevet 1. september 2012 Kan vi ikke bare skifte navnet på tråden til "bli forelsket i Tonje! tråden"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. september 2012 #1728 Del Skrevet 1. september 2012 Så en rumpe med leopardbuksene dine på slependen for et par timer siden. Var det deg? bor du omkring der!? ( ...eller var du bare på IKEA?) (jeg har nemlig også de buksene og bor omkring der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 1. september 2012 #1729 Del Skrevet 1. september 2012 bor du omkring der!? ( ...eller var du bare på IKEA?) (jeg har nemlig også de buksene og bor omkring der) Bor ikke så skrekkelig langt unna da, men var nok bare på ikea. Nå er det sikkert ikke få som har den heller da men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. september 2012 #1730 Del Skrevet 1. september 2012 Fra i går. Jeg er litt ensformig i stilen haha, bruker for tiden nesten alltid denne jakken og vesken sammen med en eller annen jeans. Når jeg finner noe jeg føler fungerer så tviholder jeg på det. Trynet: Vanskelig å se, men jeg hadde turkis øyenskygge som eyeliner under øynene, både på våtkanten og litt under på huden. Mye tydeligere i virkeligheten, og gir et ekstra lite piff til vanlig brun øyesminke, samt at jeg føler at man får et mer våkent blikk Liker olastoff! Det er ikke min stil i det hele tatt, men jeg liker hvordan du gjennomfører stilen godt. Fra topp til tå! Så nydelige lepper!! Ligner på en katt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. september 2012 #1731 Del Skrevet 1. september 2012 Så nydelige lepper!! Ligner på en katt! Katter har ikke lepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. september 2012 #1732 Del Skrevet 1. september 2012 Katter har ikke lepper. Men de har sånne.. http://www.google.no/imgres?um=1&hl=no&safe=off&sa=N&biw=1366&bih=653&tbm=isch&tbnid=KPXzPAZFvAFgjM:&imgrefurl=http://kofegeek.wordpress.com/2012/01/10/sweet-means-nothing-to-cat/&imgurl=http://kofegeek.files.wordpress.com/2012/01/smiling-cat.jpg&w=358&h=400&ei=AWlCUOTBA4TptQac3oDICg&zoom=1&iact=rc&dur=259&sig=106833823006966889971&page=1&tbnh=132&tbnw=118&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:16,s:0,i:162&tx=96&ty=88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 1. september 2012 #1733 Del Skrevet 1. september 2012 Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens, selv om det ikke var noen om klærne da. Skal jeg ta det som et tegn? Haha neida. La jo ut sminkebilde og Dere er heldige som ser så bra ut og kler alt mulig. Føler jeg selv må bruke så lang tid på å lete etter klær jeg ser bra ut i. Det er mye jeg føler at jeg ikke kler i det hele tatt, men sånne klær styrer jeg bare unna. Og ofte føler jeg at jeg ikke har noe å ha på meg, at alt er gammelt og stygt, og at jeg ikke eier evnen til å sette sammen noe i stilig i det hele tatt. Litt sånn dårlig-klær-dag. Tonje ser ut som et lykketroll Det har jeg hørt før og. Synes egentlig ikke det høres ut som et kompliment, men det er vel ment sånn håper jeg Så en rumpe med leopardbuksene dine på slependen for et par timer siden. Var det deg? Min rumpe har ikke vært på Slependen i dag, og ikke har den vært ikledd leopardbuksen heller, så det må dessverre ha vært en annen. Så nydelige lepper!! Ligner på en katt! Haha, den var ny. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 1. september 2012 #1734 Del Skrevet 1. september 2012 Takk, alle sammen! Tonje, du er så nydelig, og jeg elsker dekselet på telefonen din! Nydelig Hvor har du det skjørtet fra? Skjørtet er ifra ebay stuelooooooff! hvor har du fått tak iden toppen!?! jeg har vært på utkikk etter en sånn i mange år, men aldri funnet noen som jeg kan bruke uten skjorte under!! Jeg vil haaaaa! jeg bestemmer herved at du må legge ut outfit-bilder hver dag! (det er lovpålagt) Er redd for at den ble kjøpt på et loppemarked for mange år siden :/ Hvis det er lovpålagt så Nei, men jeg kan prøve å bli flinkere å legge ut bilder av antrekkene mine, men da synes jeg at alle andre skal gjøre det samme. Altfor lite bilder i denne tråden, og det er jo så artig å lære om de forskjellige stilene til KG-brukerne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 1. september 2012 #1735 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg stemmer også for at Stueloff legger ut antrekksbilder hver dag. De er alltid like spennende å se på! Og at flere gjør det ja. Hadde vært ålreit å se flere «vanlige» antrekk, altså hva folk går med på en hvilken som helst dag (uansett hvilken stil de har), og ikke kun bilder fra dager hvor man har lagt en veldig innsats i antrekket. Det er jo kjedelige hverdager det er flest av. Skal innrømme at jeg hittil kun har lagt ut bilder fra dager hvor jeg ble litt ekstra fornøyd med klærne da, haha. Hvilken hykler jeg er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 1. september 2012 #1736 Del Skrevet 1. september 2012 det er jo fult mulig at de brukerne du mener dette om har brukt mange timer på å lete frem disse klærne som de har på seg på bildene her da (jeg synes jaffal det ser ut som at hele antrekket og sminken til de aller fleste her ikke er tilfeldig).. hehee... hva mener du at du ikke kler blomsten? Det kan hende det ja. Vanskelig å si hva jeg ikke kler, for må liksom prøve hvert enkelt plagg for å finne ut av det, men føler meg f.eks ikke vel i en enkel singlet og olabukse, selv om jeg synes enkle klær er fine på mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. september 2012 #1737 Del Skrevet 1. september 2012 Det kan hende det ja. Vanskelig å si hva jeg ikke kler, for må liksom prøve hvert enkelt plagg for å finne ut av det, men føler meg f.eks ikke vel i en enkel singlet og olabukse, selv om jeg synes enkle klær er fine på mange andre. sludder og pølsevev- alt kler en smukke! kan du ikke begynne å poste bilder her inne av klesstilen din? kan liksom ikke huske at jeg har sett noe særlig bilder fra deg her inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 2. september 2012 #1738 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg stemmer også for at Stueloff legger ut antrekksbilder hver dag. De er alltid like spennende å se på! Og at flere gjør det ja. Hadde vært ålreit å se flere «vanlige» antrekk, altså hva folk går med på en hvilken som helst dag (uansett hvilken stil de har), og ikke kun bilder fra dager hvor man har lagt en veldig innsats i antrekket. Det er jo kjedelige hverdager det er flest av. Skal innrømme at jeg hittil kun har lagt ut bilder fra dager hvor jeg ble litt ekstra fornøyd med klærne da, haha. Hvilken hykler jeg er. Mine bilder er faktisk hverdagsklær...altså; utfor-døra-klær, ikke slække-i-sofaen-foran-pcen-klær;) Men kan fint poste sånt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 2. september 2012 #1739 Del Skrevet 2. september 2012 sludder og pølsevev- alt kler en smukke! kan du ikke begynne å poste bilder her inne av klesstilen din? kan liksom ikke huske at jeg har sett noe særlig bilder fra deg her inne Skal prøve bare jeg finner ut hvordan jeg tar bilde av meg selv. Har ikke noe stort speil, så blir liksom vanskelig å få med hele kroppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. september 2012 #1740 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg stemmer også for at Stueloff legger ut antrekksbilder hver dag. De er alltid like spennende å se på! Og at flere gjør det ja. Hadde vært ålreit å se flere «vanlige» antrekk, altså hva folk går med på en hvilken som helst dag (uansett hvilken stil de har), og ikke kun bilder fra dager hvor man har lagt en veldig innsats i antrekket. Det er jo kjedelige hverdager det er flest av. Skal innrømme at jeg hittil kun har lagt ut bilder fra dager hvor jeg ble litt ekstra fornøyd med klærne da, haha. Hvilken hykler jeg er. Utfordring godtatt Jeg har litt begrenset garderobe da, så går i mye likt, så de dagene jeg har på meg noe jeg vet jeg har postet før står jeg over Ikke noe veldig spesielt i dag, været er litt grått og skiftende, så greit med en litt større genser da! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå