Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, de hadde jo veldig flotte gardiner på 90-tallet! Og ikke alle kjoler er ment til å ha utringning, selv om det sikkert er helt idiotisk i dere gutters øyne ;)

.

Neida, men den(og du) hadde vært penere med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fin tråd!

selv har jeg tidenes kjedeligste antrekk i dag da det regner. Så, bare vanlige diesel jeans, hvit genser og regnjakke=) mn nå skal jeg visst snart på fest, så da kommer kjolen på;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black and yellow, black and yellow..

Vet du, det der er trafikkfarlig. Lede oppmerksomheten mot rompa på den måten...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slang på meg min kjære leopard-jeans fra H&M i dag. Sammen med, skavvisjå... Gammelt smykke fra Pieces, veske fra New Yorker i Budapest, Skjorte fra Nelly, blazer fra H&M. Og beige ballerinasko.

Sikkert ikke så fancy for en fashionist, men jeg synes det ble kult :) Men som jeg nevnte i den andre outfittråden er jeg åpen for konstruktiv kritikk, det er bare gøy. Hadde f.eks. kanskje vært finere uten smykket ser jeg nå?

L1.jpg

L2.jpg

Og håret/sminken, bare satt løst sammen bak med en sånn flat hårspenne som jeg ikke vet hva heter, men som er dritpraktisk og ser omtrent sånn ut:

Sminke2.jpg

Sminke.jpg

post-55206-0-70995800-1346239299_thumb.j

post-55206-0-90758400-1346239311_thumb.j

Black and yellow, black and yellow..

Rumpe!! :D

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes at du var fin jeg :)

Men er litt enig i det om smykket, tror det hadde vært penere om det hadde vært litt kortere, men synes absolutt at du antrekket gjør seg bedre med enn uten! Så må jeg bare kommentere øyesminken din som jeg synes er absolutt nydelig! Veldig delikat og enkel, pluss at du har noen fantastiske øyevipper :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonje.

Jeg syns at til en topp med den typen utringning så ville det vært penere med et mer diskre smykke som lå langs kragebeina. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

det er jammen lurt å utnytte seg av å få slik effektiv konstruktiv kritikk her i denne tråden!

det skal jeg huske på! - har også samme bukse som deg Tonje, og synes det er vanskelig å finne en jakke som passer til!

jeg synes antrekket ditt ble kjempefint Tonje!

Tommel Opp! :tommelopp:

hvordan sko bruker du til her på bilde?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det der er trafikkfarlig. Lede oppmerksomheten mot rompa på den måten...

Jeg sykla, så da blir det ikke så veldig opplyst. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...