Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Skinnbukser uten skinn da? Ser ut som en helt vanlig jeans herfra. Føler meg skikkelig snytt :'(

På tide å tørke av skjermen, yme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt forvirret på hvor jeg skal poste nå ettersom det er to outfit-tråder, men jeg prøver denne ettersom den var øverst på nye innlegg-listen.

Fra i dag, i bursdagen til tanten min.

3-3.jpg

2-3.jpg

Tror nesten dette er nødt til å være favoritt-kjolen min. Synes den sitter pent på, og er søt og romantisk uten å bli sukkersøt. Men jeg dreper ingen om de er uenige, altså.

1-3.jpg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var superfin, og er veldig enig i beskrivelsen. Men så er det akkurat min type kjole og da :D Veldig pent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke egentlig bry meg så veldig mye om klær og mote og slikt. Men den kjolen var fantastisk på deg. Og, håret... Brb skrive i betatt av-tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselige tilbakemeldinger. Tusen takk!! :)

Synes som sagt det er helt greit om noen har noe å pirke på på antrekket mitt og, jeg prøver å bli mer kreativ i klesveien og tar gjerne i mot konstruktiv kritikk - men det er så klart ekstra stas med mange positive svar! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det ser ut som den er sydd på deg tonje!

hvor er den fra?

Takk! :D Kjøpte den på Rykkinn kjøpesenter for tre år siden tror jeg. Husker jeg korrekt var det på Voice of Europe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes som sagt det er helt greit om noen har noe å pirke på på antrekket mitt og, jeg prøver å bli mer kreativ i klesveien og tar gjerne i mot konstruktiv kritikk

Jeg syns den ser ut som gardinene på venterommet hos legen anno 1990, men den var småsøt på deg likevel.

Men litt utringning har aldri drept noen.

Endret av kråkefjas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens.

Jeg liker disse fasongene dine, Binta Ba! Send meg PM hver eneste gang du legger ut noe a, så jeg ikke går glipp av det :mrgreen:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den ser ut som gardinene på venterommet hos legen anno 1990, men den var småsøt på deg likevel.

Men litt utringning har aldri drept noen.

Ja, de hadde jo veldig flotte gardiner på 90-tallet! Og ikke alle kjoler er ment til å ha utringning, selv om det sikkert er helt idiotisk i dere gutters øyne ;)

post-55206-0-66058900-1345901334_thumb.j

Dagens.

Jeg skjønner ikke helt antrekket. Har du på deg en tights/strømpebukse som bukse, uten noe langt over? Eller er det svarte en ekstremt kort shorts?

EDIT: Skrudde opp skjermstyrken og da så jeg toppen. Så da skjønner jeg hvordan antrekket henger sammen :) Synes det ikke er så fint med tights som bukse med mindre man dekker rumpa litt mer, men det er jo bare en smakssak.

Endret av Tonje!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt antrekket. Har du på deg en tights/strømpebukse som bukse, uten noe langt over? Eller er det svarte en ekstremt kort shorts?

Er det ikke en lang topp da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker disse fasongene dine, Binta Ba! Send meg PM hver eneste gang du legger ut noe a, så jeg ikke går glipp av det :mrgreen:

Lol. Og takker og neier og bukker.

Og det trenger jeg jo ikke, du får jo denne tråden på dine innlegg, vøtt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Skrudde opp skjermstyrken og da så jeg toppen. Så da skjønner jeg hvordan antrekket henger sammen :) Synes det ikke er så fint med tights som bukse med mindre man dekker rumpa litt mer, men det er jo bare en smakssak.

Jeg dro den piiittelitt ned, men viste litt av rumpa. Liker det, jeg;) Så lenge man ikke ser trusestrikken, så. Også føler jeg, personlig hvertfall, at mønstrete tights er noe annet enn sorte tights når det gjelder rumpevisning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lol. Og takker og neier og bukker.

Og det trenger jeg jo ikke, du får jo denne tråden på dine innlegg, vøtt;)

Hehehe, godt poeng! Jeg skal passe på å stikke innom hver eneste dag... Faktisk tror jeg at jeg bare skal bli sittende her, forran dataen, sånn som de stakkarne som spiller world of warcraft til de dør. Lurer litt på hvordan de greier det, med tanke på at man har sterke drifter som skal sørge for at man overlever... Sult og sånt, veit du, og ikke minst at man innimellom må en tur på do. Huff a meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Ja, de hadde jo veldig flotte gardiner på 90-tallet! Og ikke alle kjoler er ment til å ha utringning, selv om det sikkert er helt idiotisk i dere gutters øyne ;)

Enig i den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, godt poeng! Jeg skal passe på å stikke innom hver eneste dag... Faktisk tror jeg at jeg bare skal bli sittende her, forran dataen, sånn som de stakkarne som spiller world of warcraft til de dør. Lurer litt på hvordan de greier det, med tanke på at man har sterke drifter som skal sørge for at man overlever... Sult og sånt, veit du, og ikke minst at man innimellom må en tur på do. Huff a meg.

Alt for å se meg, vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...