Stueloff Skrevet 16. august 2012 #1621 Del Skrevet 16. august 2012 Pent. Pent antrekk. Men hvem ga deg en på tygga? Jeg bare kødder. Pen var du! Hoho, ikke første gang jeg har hørt den Takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 16. august 2012 #1622 Del Skrevet 16. august 2012 foten din er like lang som underarmen din. Da må du vel kjøpe sko på klovnebutikken? Ingen har så store føtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 16. august 2012 #1623 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Da må du vel kjøpe sko på klovnebutikken? Ingen har så store føtter Prøv å måle fra innerst i "albuekroken" og til der selve hånden din begynner så får du se at det stemmer :-) på samme måte som det er like langt mellom øynene dine som det er over skuldrene dine, hvis du måler fra innerst ved nesebeinet, rundt hodet og til innerst ved nesebeinet på andre siden. Eller på samme måte som at knyttneven din er ganske nøyaktig like stor som hjertet ditt. Utrolig, men sant :-) Endret 16. august 2012 av nikki09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. august 2012 #1624 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Da må du vel kjøpe sko på klovnebutikken? Ingen har så store føtter Kanskje ikke dverger, og folk med unormalt korte føtter (eventuelt unormalt lange underarmer). Hvis du har målt, og foten din faktisk er kortere enn underarmen (på den måten nikki foraklrer over her) veit jeg om jeg annen av kroppsdelene dine som er kort. Det er veldig mange sånne mål på kroppen. Edit: Skal ikke spore av mer, så jeg stapper den linken inn her. Det er sånn her man måler det. Endret 17. august 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 16. august 2012 #1625 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Da må du vel kjøpe sko på klovnebutikken? Ingen har så store føtter Det stemmer for meg og enkelte ganger må jeg ta meg en tur i barneavdelingen siden jeg har så korte føtter.... Endret 16. august 2012 av Fashionistaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 16. august 2012 #1626 Del Skrevet 16. august 2012 Hvis du har målt, og foten din faktisk er kortere enn underarmen (på den måten nikki foraklrer over her) veit jeg om jeg annen av kroppsdelene dine som er kort. If you know what I mean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. august 2012 #1627 Del Skrevet 16. august 2012 Kanskje ikke dverger, og folk med unormalt korte føtter (eventuelt unormalt lange underarmer). Hvis du har målt, og foten din faktisk er kortere enn underarmen (på den måten nikki foraklrer over her) veit jeg om jeg annen av kroppsdelene dine som er kort. Det er veldig mange sånne mål på kroppen. Dette stemmer ikke helt....jeg er 1.72 høy, og har bare str 36 i sko. Har og lange armer og bein (bestemor strikker alltid ekstra lengde på armene når hun strikker genser til meg), kortere overkropp, så hvis jeg setter hælen inni albuen så når ikke tærne ned til handleddet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyx Skrevet 17. august 2012 #1628 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) I dag føler jeg meg litt bestemor med toppen min. Høhøhø.. Wow, jeg fikk svære lår Endret 17. august 2012 av Nyx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 17. august 2012 #1629 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg har enda ikke kledd på meg, jeg sitter i BHen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 17. august 2012 #1630 Del Skrevet 17. august 2012 Kanskje ikke dverger, og folk med unormalt korte føtter (eventuelt unormalt lange underarmer). Hvis du har målt, og foten din faktisk er kortere enn underarmen (på den måten nikki foraklrer over her) veit jeg om jeg annen av kroppsdelene dine som er kort. Det er veldig mange sånne mål på kroppen. Edit: Skal ikke spore av mer, så jeg stapper den linken inn her. Det er sånn her man måler det. Å sette helen i albuekroken viste seg å være fysisk umulig, men det ser faktisk ut til å stemme sånn tålig. Det ser virkelig ikke sånn ut når jeg ser på underarmene mine alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. august 2012 #1631 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg får til å sette hælen i albuen. Kanskje jeg er myk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 17. august 2012 #1632 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg får til å sette hælen i albuen. Kanskje jeg er myk. Men så er du en ung, sprek og yndig kvinne. Det skulle bare mangle. Jeg er gammel fotballspiller og stiv som en stokk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. august 2012 #1633 Del Skrevet 17. august 2012 Men så er du en ung, sprek og yndig kvinne. Det skulle bare mangle. Jeg er gammel fotballspiller og stiv som en stokk Jeg er eldre en deg. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 17. august 2012 #1634 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg er eldre en deg. Hehe. Ikke hva smidighet angår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 17. august 2012 #1635 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Dagens! Edit: ops, glemte å legge til bilde. :gjeiper: *borte* Endret 25. august 2012 av Cuddlegirl 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 17. august 2012 #1636 Del Skrevet 17. august 2012 Dagens! Har savna deg, cuddlepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 17. august 2012 #1637 Del Skrevet 17. august 2012 Har savna deg, cuddlepus Duuu, jeg har jo alltid vært her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 17. august 2012 #1638 Del Skrevet 17. august 2012 Duuu, jeg har jo alltid vært her! Ikke her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 17. august 2012 #1639 Del Skrevet 17. august 2012 Ikke her Joojo, har nok vært innom å snoket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 18. august 2012 #1640 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Joojo, har nok vært innom å snoket. nei Endret 18. august 2012 av kråkefjas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå