Pene sko... Skrevet 14. august 2012 Forfatter #1601 Del Skrevet 14. august 2012 mammamora90: Veldig godt sammensatt antrekk Dagens klær og sminke: *Snip* Kult antrekk, Stueloff, men mest imponert blir jeg av sminken din. Den ser tidkrevende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 14. august 2012 #1602 Del Skrevet 14. august 2012 Dagens klær og sminke: Litt ot, men jeg synes du ligner veldig på Elise Bahia (livingdoll). Med andre ord så synes jeg du er veldig pen Veldig kule sko også, men hvordan i alle dager greier du å gå med de til hverdags? Og enda mer OT: Jeg så først nå at bildet i avataren din var en dame, jeg har alltid trodd det var en lilla sau 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 14. august 2012 #1603 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Jeg syns det er skikkelig kult at du gjør sånne utradisjonelle ting med sminken din! Personlig syns jeg det er sånn sminke burde fungert, så alle kunne se litt unike og kule ut, og da hadde jo gutter som ville det, også kunne malt opp trynet sitt uten å se ut som en skikkelig femihomo. Takk! Jeg er helt enig! Alt skal se så naturlig ut nå til dags, føler at det blir som å male et hvitt lerret hvitere, bare for å framheve det den naturlige fargen. Hvis noen gir meg et maleskrin, så kan du banne på at jeg kommer til å bruke alle fargene. Kult antrekk, Stueloff, men mest imponert blir jeg av sminken din. Den ser tidkrevende ut. Takk, takk! Men jeg må nok skuffe deg. Dette er en sminkestil jeg tyr til når jeg har det travelt på morgenen, men samtidig vil se litt spesiell ut, tar nesten ikke noe tid i det hele tatt Det siste antrekket ditt var forresten fantastisk! Jeg får så lyst til å gå løs på deg med sminkekostene og parykkene mine Litt ot, men jeg synes du ligner veldig på Elise Bahia (livingdoll). Med andre ord så synes jeg du er veldig pen Veldig kule sko også, men hvordan i alle dager greier du å gå med de til hverdags? Og enda mer OT: Jeg så først nå at bildet i avataren din var en dame, jeg har alltid trodd det var en lilla sau Jeg måtte google Elise Bahia, og fant fort ut at jeg måtte ta det som et kjempekompliment! Nydelig jente Skoene er kjempegode å gå i, selv om det er litt småvanskelig å holde balansen på ujevnt underlag i og med at man har null kontakt med bakken, men platået foran kombinert med kilehælen gjør at de er veldig komfortable å bevege seg i. Hahaha! Aldri tenkt over det, men ser så absolutt hvordan det går an å tro det Endret 14. august 2012 av Stueloff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. august 2012 #1604 Del Skrevet 14. august 2012 mammamora90: Veldig godt sammensatt antrekk Dagens klær og sminke: *poff* kjempestilig! Jeg falt ihvertfall for leppestiften din! Den kledde du utrolig bra! Sånn vil jeg også ha!! Mammamora er jo også alltid like vakker da- det må sies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 14. august 2012 #1605 Del Skrevet 14. august 2012 kjempestilig! Jeg falt ihvertfall for leppestiften din! Den kledde du utrolig bra! Sånn vil jeg også ha!! Mammamora er jo også alltid like vakker da- det må sies! Takk! :D Den heter Very Violet og er av merket Viva la Vida som er å finne på de fleste Cubus-butikker Elsker leppestiftene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 14. august 2012 #1606 Del Skrevet 14. august 2012 Det er vel greit med konstruktiv kritikk? Jeg er ikke sånn veldig dreven på klær og sånt, men jeg er kunstner, og kan en og annen ting om anatomi og sånne ting... Du burde prøve å ha bitte litt større mellomrom mellom brynene. Ikke så mye, men kanskje en halv cm mer. Pen jente er du, uansett Hva har anatomi med øyenbryn å gjøre ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. august 2012 #1607 Del Skrevet 14. august 2012 Hva har anatomi med øyenbryn å gjøre ?? Anatomi har med alt på kroppen å gjøre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 14. august 2012 #1608 Del Skrevet 14. august 2012 Anatomi har med alt på kroppen å gjøre. Kanskje du burde slå opp ordet Symmetri derimot, var kanskje ordet du tenkte på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. august 2012 #1609 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Kanskje du burde slå opp ordet Symmetri derimot, var kanskje ordet du tenkte på? Nei, jeg mener anatomi, som i det man lærer om på kunstskolen. Man går gjennom alt på kroppen. Edit: Link til alle slags treff som handler om anatomi på øyenbryn, og diversre av områdene rundt der. Endret 14. august 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 14. august 2012 #1610 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Nei, jeg mener anatomi, som i det man lærer om på kunstskolen. Man går gjennom alt på kroppen. kanskje anatomi på medisinstudiet er noe annet edit; og btw, ingen jenter ønsker "konstruktiv kritikk" på utseende sitt Endret 14. august 2012 av Wednesday 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. august 2012 #1611 Del Skrevet 14. august 2012 kanskje anatomi på medisinstudiet er noe annet Det ser jeg ingen grunn til at det skal være. Søk på google, så ser du at øyebryn, og alt med kroppen, har med anatomi å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. august 2012 #1612 Del Skrevet 14. august 2012 edit; og btw, ingen jenter ønsker "konstruktiv kritikk" på utseende sitt Hvorfor ikke det? Hvordan skal man bli flink i noe, om man ikke kan ta imot kritikk? Dette gjelder jo alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. august 2012 #1613 Del Skrevet 14. august 2012 Og enda mer OT: Jeg så først nå at bildet i avataren din var en dame, jeg har alltid trodd det var en lilla sau Jeg og! Visste ikke det før du sa det nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. august 2012 #1614 Del Skrevet 14. august 2012 kanskje anatomi på medisinstudiet er noe annet edit; og btw, ingen jenter ønsker "konstruktiv kritikk" på utseende sitt korrekt meg hvis jeg tar feil Yme, men det jeg tror Yme mener, er at når man skal tegne et menneske, så skal øynene være midt på hodet, foten din er like lang som underarmen din.... dette er anatomi i kunstnernes verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. august 2012 #1615 Del Skrevet 14. august 2012 korrekt meg hvis jeg tar feil Yme, men det jeg tror Yme mener, er at når man skal tegne et menneske, så skal øynene være midt på hodet, foten din er like lang som underarmen din.... dette er anatomi i kunstnernes verden Foten min like lang som underarmen min?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 14. august 2012 #1616 Del Skrevet 14. august 2012 korrekt meg hvis jeg tar feil Yme, men det jeg tror Yme mener, er at når man skal tegne et menneske, så skal øynene være midt på hodet, foten din er like lang som underarmen din.... dette er anatomi i kunstnernes verden symmetri med andre ord ? ;P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. august 2012 #1617 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Foten min like lang som underarmen min?? ja, altså- sett helen fin i knekken der man tar blodprøve, så rekker tærne dine litt forbi håndleddet/ der hånda di begynner vi er jo ikke støpt i en form, så unntak finnes jo! (unnskyld- nok OT fra mitt tastatur ) Endret 14. august 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. august 2012 #1618 Del Skrevet 14. august 2012 Tror jaggu du har rett jeg Nozze! Når jeg måler er det i hvert fall ikke langt fra sannheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. august 2012 #1619 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) korrekt meg hvis jeg tar feil Yme, men det jeg tror Yme mener, er at når man skal tegne et menneske, så skal øynene være midt på hodet, foten din er like lang som underarmen din.... dette er anatomi i kunstnernes verden Det er generell anatomi. Ikke bare i kunstnerverden. symmetri med andre ord ? ;P Menneskets anatomi er stort sett ganske symmetrisk (med unntak av noen organer)... Øyenbrynet er en del av ansiktets anatomi, og plasseringen går derfor inn under kategorien anatomi, på samme måte som plasseringen av armer, bein, riktige proporsjoner på kroppsdeler i forhold til hverandre, hvor musklene dine sitter, og hvor de er festa, hvor lungene sitter osv. osv. Det finnes nok av bøker om det: Link Endret 14. august 2012 av Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. august 2012 #1620 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Dette har jeg på meg i dag: Pent. Dagens klær og sminke: Pent antrekk. Men hvem ga deg en på tygga? Jeg bare kødder. Pen var du! Endret 14. august 2012 av SemperFi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå