Lura Lotta Skrevet 10. august 2012 #1581 Del Skrevet 10. august 2012 Hehe når man er så vant med kløfta selv så tenker man ikke over det, så ble litt flau da jeg så det selv nå Jaja, tar det med et smil Ja, jeg får nok skaffe meg et stort speil å ta bilde i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 10. august 2012 #1582 Del Skrevet 10. august 2012 Tenkte ikke over kløfta i det hele tatt før den ble nevnt. Saklig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 10. august 2012 #1583 Del Skrevet 10. august 2012 Skal legge ut bilde av dagens outfit snart selv, men har ikke speil så har ikke klart å ta bilde av hele meg på en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 11. august 2012 #1584 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Ny topp! Har lenge hatt lyst på en offwhite, heklet topp, og idag fant jeg en til den nette sum av 260 kr:-)(skal egentlig ha en hudfarget singlett under, men den har jeg ikke her, synes egentlig ikke at det ser særlig vulgært ) *borte* Har ikke større speil tilgjengelig for øyeblikket, så blir vel egentlig ikke et antrekk, men jaja:-) Endret 11. august 2012 av lillesiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 11. august 2012 #1585 Del Skrevet 11. august 2012 Den var veldig søt! Og jeg er enig, det så ikke vulgært ut i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 11. august 2012 #1586 Del Skrevet 11. august 2012 Vondt i nakken. Ellers er du like stram som vanlig, siren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. august 2012 #1587 Del Skrevet 11. august 2012 Ny topp! Har lenge hatt lyst på en offwhite, heklet topp, og idag fant jeg en til den nette sum av 260 kr:-)(skal egentlig ha en hudfarget singlett under, men den har jeg ikke her, synes egentlig ikke at det ser særlig vulgært ut likevel) Har ikke større speil tilgjengelig for øyeblikket, så blir vel egentlig ikke et antrekk, men jaja:-) Den var kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 11. august 2012 #1588 Del Skrevet 11. august 2012 *snip* Det er noe grusomt kjent ved deg. Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. august 2012 #1589 Del Skrevet 11. august 2012 outfait pic Har ikke sett ansiktet ditt før. Du ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 11. august 2012 #1590 Del Skrevet 11. august 2012 ] Den var veldig søt! Og jeg er enig, det så ikke vulgært ut i det hele tatt Takk for det:-) Vondt i nakken. Ellers er du like stram som vanlig, siren. Hehe, nei får fremdeles ikke til å snu mobilbilder! Den var kjempesøt! :-) Det er noe grusomt kjent ved deg. Hvor bor du? Bergen:-) (hm..tror jeg likegreit fjerner dette bildet, før anonymiteten min forsvinner helt;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 11. august 2012 #1591 Del Skrevet 11. august 2012 Hehe, nei får fremdeles ikke til å snu mobilbilder! Siden du er jente, og dermed har null teknisk innsikt, så gidder jeg ikke prøve å lære deg det heller. Men hva med å snu mobilen når du tar bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 11. august 2012 #1592 Del Skrevet 11. august 2012 Bergen:-) (hm..tror jeg likegreit fjerner dette bildet, før anonymiteten min forsvinner helt;-)) Anonymitet er oppskrytt. Har bare vært noen få ganger i Bergen, så tviler på at jeg har møtt deg, dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 11. august 2012 #1593 Del Skrevet 11. august 2012 Har ikke sett ansiktet ditt før. Du ser veldig bra ut Hyggelig. Synes du er ålreit å se på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 12. august 2012 #1594 Del Skrevet 12. august 2012 Siden du er jente, og dermed har null teknisk innsikt, så gidder jeg ikke prøve å lære deg det heller. Men hva med å snu mobilen når du tar bilder? Ts.. Tror ikke jeg er det verste tilfellet man kan komme borti;-) jeg fikk meg smarttlf for ei uke siden, så skylder foreløpig på det! Anonymitet er oppskrytt. Du syns? Ser ikke at det florerer bilder av deg her inne akkurat;-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 12. august 2012 #1595 Del Skrevet 12. august 2012 Du vet da godt at regler og generelle ytringer ikke gjelder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 14. august 2012 #1596 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Dette har jeg på meg i dag: *borte* Endret 15. august 2012 av mammamora90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 14. august 2012 #1597 Del Skrevet 14. august 2012 Dette har jeg på meg i dag: liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 14. august 2012 #1598 Del Skrevet 14. august 2012 mammamora90: Veldig godt sammensatt antrekk Dagens klær og sminke: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 14. august 2012 Forfatter #1599 Del Skrevet 14. august 2012 Inspirert av de tidligere postene til Yme poster jeg dette antrekket: : 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. august 2012 #1600 Del Skrevet 14. august 2012 mammamora90: Veldig godt sammensatt antrekk Dagens klær og sminke: Jeg syns det er skikkelig kult at du gjør sånne utradisjonelle ting med sminken din! Personlig syns jeg det er sånn sminke burde fungert, så alle kunne se litt unike og kule ut, og da hadde jo gutter som ville det, også kunne malt opp trynet sitt uten å se ut som en skikkelig femihomo. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå