Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Hehe :) når man er så vant med kløfta selv så tenker man ikke over det, så ble litt flau da jeg så det selv nå :P

Jaja, tar det med et smil :P

Ja, jeg får nok skaffe meg et stort speil å ta bilde i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Skal legge ut bilde av dagens outfit snart selv, men har ikke speil så har ikke klart å ta bilde av hele meg på en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesiren

Ny topp! Har lenge hatt lyst på en offwhite, heklet topp, og idag fant jeg en til den nette sum av 260 kr:-)(skal egentlig ha en hudfarget singlett under, men den har jeg ikke her, synes egentlig ikke at det ser særlig vulgært )

*borte*

Har ikke større speil tilgjengelig for øyeblikket, så blir vel egentlig ikke et antrekk, men jaja:-)

Endret av lillesiren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny topp! Har lenge hatt lyst på en offwhite, heklet topp, og idag fant jeg en til den nette sum av 260 kr:-)(skal egentlig ha en hudfarget singlett under, men den har jeg ikke her, synes egentlig ikke at det ser særlig vulgært ut likevel)

Har ikke større speil tilgjengelig for øyeblikket, så blir vel egentlig ikke et antrekk, men jaja:-)

Den var kjempesøt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesiren

]

Den var veldig søt! Og jeg er enig, det så ikke vulgært ut i det hele tatt :)

Takk for det:-)

Vondt i nakken. Ellers er du like stram som vanlig, siren.

Hehe, nei får fremdeles ikke til å snu mobilbilder!

Den var kjempesøt! :jepp:

:-)

Det er noe grusomt kjent ved deg. Hvor bor du?

Bergen:-) (hm..tror jeg likegreit fjerner dette bildet, før anonymiteten min forsvinner helt;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei får fremdeles ikke til å snu mobilbilder!

Siden du er jente, og dermed har null teknisk innsikt, så gidder jeg ikke prøve å lære deg det heller. Men hva med å snu mobilen når du tar bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Bergen:-) (hm..tror jeg likegreit fjerner dette bildet, før anonymiteten min forsvinner helt;-))

Anonymitet er oppskrytt.

Har bare vært noen få ganger i Bergen, så tviler på at jeg har møtt deg, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesiren

Siden du er jente, og dermed har null teknisk innsikt, så gidder jeg ikke prøve å lære deg det heller. Men hva med å snu mobilen når du tar bilder?

Ts.. Tror ikke jeg er det verste tilfellet man kan komme borti;-) jeg fikk meg smarttlf for ei uke siden, så skylder foreløpig på det!

Anonymitet er oppskrytt.

Du syns? Ser ikke at det florerer bilder av deg her inne akkurat;-)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mammamora90: Veldig godt sammensatt antrekk :)

Dagens klær og sminke:

post-55081-0-35100000-1344962779_thumb.j

Jeg syns det er skikkelig kult at du gjør sånne utradisjonelle ting med sminken din! Personlig syns jeg det er sånn sminke burde fungert, så alle kunne se litt unike og kule ut, og da hadde jo gutter som ville det, også kunne malt opp trynet sitt uten å se ut som en skikkelig femihomo.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...