Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Gjest Bandit

Sånn går jeg hvis jeg gidder å ''pynte'' meg litt.. :P ikke noe spesielt.. og her har jeg midtskill, noe jeg aaaldri pleier å ha! :fnise:

Flott stil på flott kvinne! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens antrekk - sikkert delte meninger om det antrekket, men jeg synes det var stilig:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går jeg hvis jeg gidder å ''pynte'' meg litt.. :P ikke noe spesielt.. og her har jeg midtskill, noe jeg aaaldri pleier å ha! :fnise:

Det er vel greit med konstruktiv kritikk? Jeg er ikke sånn veldig dreven på klær og sånt, men jeg er kunstner, og kan en og annen ting om anatomi og sånne ting... Du burde prøve å ha bitte litt større mellomrom mellom brynene. Ikke så mye, men kanskje en halv cm mer.

Pen jente er du, uansett :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite å gjøre i dag, så hele dagen har blitt en trenedag egentlig! Og da har jeg jo på meg kjedelig joggebukse, men jeg kan jo likevel ha en kul t-skjorte :tommelsmil:

post-29649-0-92552600-1344610708_thumb.j

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å gjøre i dag, så hele dagen har blitt en trenedag egentlig! Og da har jeg jo på meg kjedelig joggebukse, men jeg kan jo likevel ha en kul t-skjorte :tommelsmil:

Å kul :) Jeg har og en gammel pink floyd t-skjorte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg liker at du går med bandt-shorter, siden du har så bra musikksmak :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg vet ikke helt om det er klærne dine du vil vise frem her? ...eller om det er kløfta di?

men siden det ikke var så lett å se antrekket ditt, så får du en pluss for kløfta ihvertfall :ler:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens antrekk - sikkert delte meninger om det antrekket, men jeg synes det var stilig:

"Hatten" likte jeg ikke, men resten var fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens, er kjempeglad i band-skjortene mine selv!

Her er min outfit fra sofaen :)

Fin farge :) Og fin kløft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, det var ihvertfall ikke kløfta jeg ville vise fram ! Nå ble jeg flau :(

Den utringningen går ned på magen og ikke helt lett å få skjult alt liggende! *rødme og gjemme seg under pleddet sitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den utringningen går ned på magen og ikke helt lett å få skjult alt liggende! *rødme og gjemme seg under pleddet sitt*

Var ikke meninga å gjøre deg flau :( Man skal da på ingen måte skamme seg over at man har pupper, og det var på ingen måte et uanstendig bilde! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det er ikke noe å være flau over da :) hehee- jeg mente det ikke negativt!

det var kanskje bare vinkelen som bilde ble tatt i .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...