Gjest Bandit Skrevet 5. august 2012 #1561 Del Skrevet 5. august 2012 Sånn går jeg hvis jeg gidder å ''pynte'' meg litt.. ikke noe spesielt.. og her har jeg midtskill, noe jeg aaaldri pleier å ha! Flott stil på flott kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 6. august 2012 Forfatter #1562 Del Skrevet 6. august 2012 Dagens antrekk - sikkert delte meninger om det antrekket, men jeg synes det var stilig: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. august 2012 #1563 Del Skrevet 6. august 2012 Sånn går jeg hvis jeg gidder å ''pynte'' meg litt.. ikke noe spesielt.. og her har jeg midtskill, noe jeg aaaldri pleier å ha! Det er vel greit med konstruktiv kritikk? Jeg er ikke sånn veldig dreven på klær og sånt, men jeg er kunstner, og kan en og annen ting om anatomi og sånne ting... Du burde prøve å ha bitte litt større mellomrom mellom brynene. Ikke så mye, men kanskje en halv cm mer. Pen jente er du, uansett 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 10. august 2012 #1564 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) outfait pic Endret 19. august 2012 av Fysikeren 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. august 2012 #1565 Del Skrevet 10. august 2012 godt du holder liv i tråden fysikern bra klesstil har du også ser det ut til...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 10. august 2012 #1566 Del Skrevet 10. august 2012 godt du holder liv i tråden fysikern bra klesstil har du også ser det ut til...! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 10. august 2012 #1567 Del Skrevet 10. august 2012 outfait pic Kjempe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 10. august 2012 #1568 Del Skrevet 10. august 2012 Lite å gjøre i dag, så hele dagen har blitt en trenedag egentlig! Og da har jeg jo på meg kjedelig joggebukse, men jeg kan jo likevel ha en kul t-skjorte 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. august 2012 #1569 Del Skrevet 10. august 2012 Lite å gjøre i dag, så hele dagen har blitt en trenedag egentlig! Og da har jeg jo på meg kjedelig joggebukse, men jeg kan jo likevel ha en kul t-skjorte Å kul Jeg har og en gammel pink floyd t-skjorte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. august 2012 #1570 Del Skrevet 10. august 2012 Lite å gjøre i dag, så hele dagen har blitt en trenedag egentlig! Og da har jeg jo på meg kjedelig joggebukse, men jeg kan jo likevel ha en kul t-skjorte jeg liker at du går med bandt-shorter, siden du har så bra musikksmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 10. august 2012 #1571 Del Skrevet 10. august 2012 jeg liker at du går med bandt-shorter, siden du har så bra musikksmak Enig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 10. august 2012 #1572 Del Skrevet 10. august 2012 Her er min outfit fra sofaen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. august 2012 #1573 Del Skrevet 10. august 2012 jeg vet ikke helt om det er klærne dine du vil vise frem her? ...eller om det er kløfta di? men siden det ikke var så lett å se antrekket ditt, så får du en pluss for kløfta ihvertfall 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 10. august 2012 #1574 Del Skrevet 10. august 2012 Dagens antrekk - sikkert delte meninger om det antrekket, men jeg synes det var stilig: "Hatten" likte jeg ikke, men resten var fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 10. august 2012 #1575 Del Skrevet 10. august 2012 Takk folkens, er kjempeglad i band-skjortene mine selv! Her er min outfit fra sofaen Fin farge Og fin kløft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. august 2012 #1576 Del Skrevet 10. august 2012 Takk folkens, er kjempeglad i band-skjortene mine selv! Har lyst på joy division t-skjorte jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 10. august 2012 #1577 Del Skrevet 10. august 2012 Huff, det var ihvertfall ikke kløfta jeg ville vise fram ! Nå ble jeg flau Den utringningen går ned på magen og ikke helt lett å få skjult alt liggende! *rødme og gjemme seg under pleddet sitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 10. august 2012 #1578 Del Skrevet 10. august 2012 Huff, det var ihvertfall ikke kløfta jeg ville vise fram ! Nå ble jeg flau Den utringningen går ned på magen og ikke helt lett å få skjult alt liggende! *rødme og gjemme seg under pleddet sitt* Var ikke meninga å gjøre deg flau Man skal da på ingen måte skamme seg over at man har pupper, og det var på ingen måte et uanstendig bilde! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 10. august 2012 #1579 Del Skrevet 10. august 2012 Tenkte ikke over kløfta i det hele tatt før den ble nevnt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. august 2012 #1580 Del Skrevet 10. august 2012 Huff, det var ihvertfall ikke kløfta jeg ville vise fram ! Nå ble jeg flau Den utringningen går ned på magen og ikke helt lett å få skjult alt liggende! *rødme og gjemme seg under pleddet sitt* det er ikke noe å være flau over da hehee- jeg mente det ikke negativt! det var kanskje bare vinkelen som bilde ble tatt i . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå