HedvigR Skrevet 4. august 2012 #1541 Del Skrevet 4. august 2012 Herregud, så sinnsykt genial den var Kjempesøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. august 2012 #1542 Del Skrevet 4. august 2012 hedvig....? jeg håper ikke du sikta til deg selv ang kraftige lår og brede hofter!? du har trossalt veldig fin figur!! for et stilig kostyme stueloff!! skal du på karnevall, eller går du sånn bare for gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. august 2012 #1543 Del Skrevet 4. august 2012 hedvig....? jeg håper ikke du sikta til deg selv ang kraftige lår og brede hofter!? du har trossalt veldig fin figur!! Jeg mente det ikke på en negativ måte, jeg er kjempefornøyd med hoftene mine!! De er brede, men jeg liker det Jeg står jo litt sidevridd på bildet, så vanskelig å se ordentlig, men det var ikke ment negativt til meg selv altså :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 4. august 2012 #1544 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Kjempesøtt antrekk HedvigR! Og jeg vil ha det kaninkostymet! :D Endret 4. august 2012 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 4. august 2012 #1545 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Herregud, så sinnsykt genial den var Kjempesøtt! Takk! Den har hale også :D hedvig....? jeg håper ikke du sikta til deg selv ang kraftige lår og brede hofter!? du har trossalt veldig fin figur!! for et stilig kostyme stueloff!! skal du på karnevall, eller går du sånn bare for gøy? Idag går jeg slik for at ingen skal se meg (bortsett fra KG-brukerne såklart) og den er deilig å ha på. Kjempesøtt antrekk HedvigR! Og jeg vil ha det kaninkostymet! :D Det er jo den rosa panteren, vel :D HedvigR: Du har ei jævla fin rompe! Det måtte bli sagt. Endret 4. august 2012 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 4. august 2012 #1546 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Og du ser utrolig bra ut, HedvigR! Og jeg har aldri sett en mer sexy Pink Panther enn den der, Stueloff! Endret 4. august 2012 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. august 2012 #1547 Del Skrevet 4. august 2012 Kjempesøtt antrekk HedvigR! Og du ser utrolig bra ut, HedvigR! Takk HedvigR: Du har ei jævla fin rompe! Det måtte bli sagt. Guri Takk! Var jo et veldig enkelt antrekk i dag, men den orangerøde fargen på toppen har virkelig blitt en favoritt her i sommer. Elsker topper, skjørt og kjoler i den fargen, og finner det jo ofte for tida, så det er ganske på moten eller noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 4. august 2012 #1548 Del Skrevet 4. august 2012 Du drepte panteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 4. august 2012 #1549 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Ikke så spennende, men iværtfall dagens! boorte. Endret 4. august 2012 av Cuddlegirl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 4. august 2012 #1550 Del Skrevet 4. august 2012 Ikke så spennende, men iværtfall dagens! Friskt og nydelig, Cuddlegirl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. august 2012 #1551 Del Skrevet 4. august 2012 Ikke så spennende, men iværtfall dagens! Edit: Tror det ble litt større nå. Trenger ikke noe mer spennende en enkel sommerdag Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 4. august 2012 #1552 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Tråden er ryddet for avsporing og krangling. Lydia sitt innlegg ble slettet fordi det ble vurdert som en kommentar til kranglingen som er ryddet vekk. Det ble rett og slett litt meningsløst å la det bli stående når innleggene hun sikter til ikke lenger er her. Vil også presisere at jeg har fjernet linjer fra enkeltinnlegg fordi de refererer til slettede innlegg eller slettede diskusjoner, og at det sånn sett ikke nødvendigvis var noe galt med linjene som ble slettet - hvis det de refererte til hadde blitt stående. Hvis det er andre synspunkter på moderering tar jeg imot det på PM eller på Ris&Ros-forumet. Diskusjon av moderering her i tråden vil bare avspore og ødelegge tråden enda mer. Kosemose, mod Endret 4. august 2012 av Kosemose 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 4. august 2012 #1553 Del Skrevet 4. august 2012 Friskt og nydelig, Cuddlegirl! Trenger ikke noe mer spennende en enkel sommerdag Pent! Tusen takk skal dere ha begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 4. august 2012 #1554 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Tråd ryddet for avsporing og svar på dette. Som tidligere nevnt; diskusjon av moderering ødelegger tråden og bør tas på PM eller egen tråd på ris&ros. Kosemose, mod Endret 4. august 2012 av Kosemose 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 4. august 2012 #1555 Del Skrevet 4. august 2012 Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 4. august 2012 #1556 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Og du ser utrolig bra ut, HedvigR! Og jeg har aldri sett en mer sexy Pink Panther enn den der, Stueloff! Jeg håper ikke det sier så mye, men takk skal du ha :D Du drepte panteren Den var rosa, jeg var nødt :/ I tilfelle dere ikke så det første gang. Endret 4. august 2012 av Stueloff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 4. august 2012 #1557 Del Skrevet 4. august 2012 Nydelig. Åh, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite19 Skrevet 5. august 2012 #1558 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Sånn går jeg hvis jeg gidder å ''pynte'' meg litt.. ikke noe spesielt.. og her har jeg midtskill, noe jeg aaaldri pleier å ha! Endret 5. august 2012 av Infinite19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 5. august 2012 #1559 Del Skrevet 5. august 2012 Cute. Melder meg inn i fanklubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite19 Skrevet 5. august 2012 #1560 Del Skrevet 5. august 2012 Cute. Melder meg inn i fanklubben! Tusen takk! :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå