Fashionistaen Skrevet 19. juli 2012 #1421 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Siden det er så stille her, får jeg poste enda et antrekk da. Her er meg med fett hår, den eneste joggebuksen og capsen jeg eier, på vei til solariumet for å få litt farge. Dere burde igrunn føle dere beæret iom at ikke engang mine beste venninner har sett meg i joggebukse og med cap. *snip* Endret 21. november 2012 av Fashionistaen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. juli 2012 #1422 Del Skrevet 20. juli 2012 Dette er nok det fineste antrekket jeg har sett deg med Fashionistaen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. juli 2012 #1423 Del Skrevet 20. juli 2012 Dette er nok det fineste antrekket jeg har sett deg med Fashionistaen! Syns jeg også. ^^ Mye bedre enn den vanlige stilen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. juli 2012 #1424 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Idag har jeg tatt på meg finstasen! Endret 14. desember 2012 av Bobler 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. juli 2012 #1425 Del Skrevet 20. juli 2012 Idag har jeg tatt på meg finstasen! Me like! Ligner på en pysjbukse jeg har arva fra mamma. Den så god ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 20. juli 2012 #1426 Del Skrevet 20. juli 2012 Dette er nok det fineste antrekket jeg har sett deg med Fashionistaen! Syns jeg også. ^^ Mye bedre enn den vanlige stilen din. Håper dere tuller med meg nå, for jeg håper virkelig ikke at stilen min til vanlig er så ille at selv joggebukse, caps, slitt t-skjorte kombinert med seilersko overgår den! Idag har jeg tatt på meg finstasen! *snip* Jeg hadde en sånn pysjbukse før, men den spjæra Skadet ankelen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 20. juli 2012 #1427 Del Skrevet 20. juli 2012 Håper dere tuller med meg nå, for jeg håper virkelig ikke at stilen min til vanlig er så ille at selv joggebukse, caps, slitt t-skjorte kombinert med seilersko overgår den! Jeg synes du kler deg kjempefint til vanlig, men du fikk liksom mer karakter i det siste antrekket der. Ofte ser du så perfekt ut at det nesten kan bli kjedelig (ikke et hårstrå som ligger feil), men nå var det plutselig en del artige detaljer å fokusere på. Du er minst like pen i joggebukse og t-skjorte. Vil faktisk si at kontrastene bare bidrar til å fremheve hvor søt du er Får visst ikke helt til å formulere det jeg tenker i dag, men jeg synes i alle fall det er stilig når du kler deg litt "røft". Hadde vært gøy å se deg blande inn litt mer rocka elementer i den vanlige stilen din. Da mener jeg selvsagt ikke caps og penkjole ( ), men litt rufsete hår, en tøff jakke utenpå en søt kjole, og sånn generelt litt mer kontraster. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. juli 2012 #1428 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Syns du har en fantastisk stil, jeg, Fashionistaen! Sånn helt ærlig, så foretrekker jeg din "vanlige" stil. Syns du ser flott ut! Endret 20. juli 2012 av Alyah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. juli 2012 #1429 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg hadde en sånn pysjbukse før, men den spjæra Skadet ankelen forresten? Opererte den i går! Så sånn må jeg sitte i 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. juli 2012 #1430 Del Skrevet 20. juli 2012 Håper dere tuller med meg nå, for jeg håper virkelig ikke at stilen min til vanlig er så ille at selv joggebukse, caps, slitt t-skjorte kombinert med seilersko overgår den! Jeg hadde en sånn pysjbukse før, men den spjæra Skadet ankelen forresten? nope- tuller så absolutt ikke. Må innrømme at jeg ikke helt forstår stilen din vanligvis- den er helt ok til deg, men ikke noe jeg personlig ville ha valgt Men her, på dette bildet, så synes liksom du ble litt mer levende, og ikke fult så "stiv" og "ubevegelig" på en måte... (hehehee, det hørtes sikkert rart ut, men sånn er det nå bare...) bobler: hvorfor måtte du opperere ankelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. juli 2012 #1431 Del Skrevet 20. juli 2012 bobler: hvorfor måtte du opperere ankelen? Fordi den er dum. 3 operasjonen min, ødela den for 6 år siden på en skitur. Så har mye smerter og blablabla. Møkk lei hele foten Jeg er foresten enig, Fashonistiaen kledde stilen Veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. juli 2012 #1432 Del Skrevet 20. juli 2012 Håper dere tuller med meg nå, for jeg håper virkelig ikke at stilen min til vanlig er så ille at selv joggebukse, caps, slitt t-skjorte kombinert med seilersko overgår den! Jeg hadde en sånn pysjbukse før, men den spjæra Skadet ankelen forresten? Nei, tuller ikke. Liker det mye bedre enn den vanlige stilen du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. juli 2012 #1433 Del Skrevet 20. juli 2012 Fordi den er dum. 3 operasjonen min, ødela den for 6 år siden på en skitur. Så har mye smerter og blablabla. Møkk lei hele foten Jeg er foresten enig, Fashonistiaen kledde stilen Veldig fint! God bedring! ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyyx Skrevet 20. juli 2012 #1434 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Fashionistaen, syntes den dagligdagse stilen din er veldig søt Borte Endret 21. juli 2012 av Nyyx 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 20. juli 2012 #1435 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg synes du kler deg kjempefint til vanlig, men du fikk liksom mer karakter i det siste antrekket der. Ofte ser du så perfekt ut at det nesten kan bli kjedelig (ikke et hårstrå som ligger feil), men nå var det plutselig en del artige detaljer å fokusere på. Du er minst like pen i joggebukse og t-skjorte. Vil faktisk si at kontrastene bare bidrar til å fremheve hvor søt du er Får visst ikke helt til å formulere det jeg tenker i dag, men jeg synes i alle fall det er stilig når du kler deg litt "røft". Hadde vært gøy å se deg blande inn litt mer rocka elementer i den vanlige stilen din. Da mener jeg selvsagt ikke caps og penkjole ( ), men litt rufsete hår, en tøff jakke utenpå en søt kjole, og sånn generelt litt mer kontraster. Tusen takk for et ærlig og konstruktivt svar Skjønner 100% hva du mener med å få inn noen elementer som bryter min ellers så rene og på grensen til kjedelige stil. Jeg vil nok satse på å bruke klær og ikke sminke/hår til dette, da håret mitt stort sett er vanskelig å rufse til og jeg er ekstremt dårlig til å legge sminke. Greia er det at jeg ærlig talt ikke føler meg komfortabel med litt røffere plagg på, men skal jobbe med saken Syns du har en fantastisk stil, jeg, Fashionistaen! Sånn helt ærlig, så foretrekker jeg din "vanlige" stil. Syns du ser flott ut! Godt å høre at noen liker "vanlige" meg også, tusen takk Al nope- tuller så absolutt ikke. Må innrømme at jeg ikke helt forstår stilen din vanligvis- den er helt ok til deg, men ikke noe jeg personlig ville ha valgt Men her, på dette bildet, så synes liksom du ble litt mer levende, og ikke fult så "stiv" og "ubevegelig" på en måte... (hehehee, det hørtes sikkert rart ut, men sånn er det nå bare...) Helt greit at du ikke liker stilen min til vanlig og jeg er glad for at du sier det på en såpass snill måte Jeg føler meg faktisk ikke like komfortabel i mitt forrige antrekk som det jeg gjør med mine vanlige klær, tvert i mot bruker jeg bare slike klær som på forrige bildet når jeg føler meg som en dass Nei, tuller ikke. Liker det mye bedre enn den vanlige stilen du har. Fashionistaen, syntes den dagligdagse stilen din er veldig søt Haha, med så mange positive tilbakemeldinger jeg har fått på det siste antrekket mitt, tror jeg nesten at jeg må prøve ut slaske-stilen litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyyx Skrevet 20. juli 2012 #1436 Del Skrevet 20. juli 2012 Haha, noen som kler slaskestilen og da men. Men syntes du alltid er så fin og ren i klesstilen, hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. juli 2012 #1437 Del Skrevet 21. juli 2012 Men det er alltid finest når dere går nakne. Tenk litt på det, neste gang dere står foran skapet og føler dere ikke har noe å ha på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 21. juli 2012 #1438 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg synes du kler deg kjempefint til vanlig, men du fikk liksom mer karakter i det siste antrekket der. Ofte ser du så perfekt ut at det nesten kan bli kjedelig (ikke et hårstrå som ligger feil), men nå var det plutselig en del artige detaljer å fokusere på. Du er minst like pen i joggebukse og t-skjorte. Vil faktisk si at kontrastene bare bidrar til å fremheve hvor søt du er Får visst ikke helt til å formulere det jeg tenker i dag, men jeg synes i alle fall det er stilig når du kler deg litt "røft". Hadde vært gøy å se deg blande inn litt mer rocka elementer i den vanlige stilen din. Da mener jeg selvsagt ikke caps og penkjole ( ), men litt rufsete hår, en tøff jakke utenpå en søt kjole, og sånn generelt litt mer kontraster. Jeg er helt enig. Fashionistaen var kjempeflott som røff og rocka. Hun ser alltid flott ut, men det var noe som fikk meg litt ekstra gira ved dette bildet... Kanskje det rett og slett var kontrastene fra vanlig stil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 21. juli 2012 #1439 Del Skrevet 21. juli 2012 Har litt problemer med å bestemme meg for kveldens kjole! Skal ut med jentene hvilken så best ut? en siste med lyst belte er den jeg heller mot nå, men muligens med et svart belte i stedet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 21. juli 2012 #1440 Del Skrevet 21. juli 2012 Slik bildene viser, så må jeg si jeg heller mer mot nummer 2, med tanke på farge og ikke minst form. Nummer 3 er mer klassiskt og stilrent, men jeh synes den virker litt for stor eller løs på overdelen, og det forstyrrer mitt helhetlige inntryk. Allikevel, jeg tror du vil si meget bra ut uansett alternative kjoler, så ha det riktig så gøy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå