Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Hvordan klarer dere å ta bilde av dere selv og få med hele?

Holder kamera opp og tar bilde nedover? På en måte, eventuelt setter på selvutløser? Hvis man ikke har noen til å ta bilde da.

Kjære deg Hunterlady!

Du er NYDELIG, ikke finn på å gå ned til en 27 tommer! Du har perfekte former! Har sett bilder av deg i kroppstråden, og du er så fin! Går du ned to tommer i buksestørrelse så kommer du til å se ut som en prepubertal tenåring......dont go there!

Jeg bruker str 24 jeg..

Men enig at Hunter ser fin ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg er ikke blind og vet veldig godt at jeg har mer fett på lårene enn hva som er bra for meg. Selv om det kanskje ikke vises så godt med bukser på, så ser jeg de hver dag når jeg kler buksa av. And it aint pretty :)

Da har du isåfall rare preferanser. Men det er lov det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder kamera opp og tar bilde nedover? På en måte, eventuelt setter på selvutløser? Hvis man ikke har noen til å ta bilde da.

Jeg bruker str 24 jeg..

Jeg bruker 25. Vi er prepubertale tenåringer vi Karpuzi. (og barn og dverger :fnise:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker str 24 jeg..

Bruker du 24t i bukser så er du meget smal.............(har du barn?)....... Jeg bruker 28t i Levis uten stretch, og er en str S i vanlige klær, så 24 må være meget lite....... 15-åringen min er superliten og bruker 25t i bikbok-bukser, og da må hun ha belte på buksene.........

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 25. Vi er prepubertale tenåringer vi Karpuzi. (og barn og dverger :fnise:)

Haha det er vi!

Bruker du 24t i bukser så er du meget smal.............(har du barn?)....... Jeg bruker 28t i Levis uten stretch, og er en str S i vanlige klær, så 24 må være meget lite....... 15-åringen min er superliten og bruker 25t i bikbok-bukser, og da må hun ha belte på buksene.........

Jeg er bare veldig lav, og slank. Er ikke spesielt tynn. Har hofter og rumpe. Har ikke barn da. BikBok bukser blir for store for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er barn relevant i forhold til buksestørrelse?

Etter svangerskap og fødsel så endrer gjerne hoftene seg en smule. Og puppene for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesiren

Ja, man må ikke se seg blind på disse tommene, høyde har jo vel så mye å si på buksestørrelsen. Jeg bruker str. 26 selv og mangler hverken lår, rumpe eller hofter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det er vi!

Jeg er bare veldig lav, og slank. Er ikke spesielt tynn. Har hofter og rumpe. Har ikke barn da. BikBok bukser blir for store for meg.

Gjerne gi meg et tips hvor du kjøper bukser! 15-åringen her sliter med å finne bukser som er kule og sitter perfekt når BikBok blir for store. Hun har noen som er kjøpt på barneavd på HM, men de fyller ikke helt "kravene" på ungdomsskolen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne gi meg et tips hvor du kjøper bukser! 15-åringen her sliter med å finne bukser som er kule og sitter perfekt når BikBok blir for store. Hun har noen som er kjøpt på barneavd på HM, men de fyller ikke helt "kravene" på ungdomsskolen......

Jeg sliter faktisk selv med å finne bukser :( Så de kjøpes sjeldent! (Men jeg er stadig på leting).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Lita_

Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor det var et relevant spørsmål :klo:

Dette må du bare skjønne Yme. Kjøttpøkk!!

For å være litt seriøs. BikBok har fått kjeft fordi størrelsene deres visst nok passer en 12-åring. Noe i den duren...

Endret av _Lita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du bare skjønne Yme. Kjøttpøkk!!

Jeg rrriiiiiiiiver av deg thhhhrynet, om Di ikke holder kjeften eders!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Lita_

Jeg rrriiiiiiiiver av deg thhhhrynet, om Di ikke holder kjeften eders!

CARE!

Moahaha....

(sånn, nå må vi ikke ødelegge for de andre her - men du kan kanskje rette opp i det ved å legge ut dagens anstrekk bilde av deg selv, da). :tommelsmil:

Endret av _Lita_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt seriøs. BikBok har fått kjeft fordi størrelsene deres visst nok passer en 12-åring. Noe i den duren...

Hmm. Jeg syns ikke str deres er spesielt små.

Sitat fjernet,

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Lita_

Haha! Det kan jeg leve med :)

Hmm. Jeg syns ikke str deres er spesielt små.

Syns ikke jeg heller, men enkelte syntes det. Husker det var på nyhetene, men det er vel et par år siden, og det er mulig de har forbedret seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest _Blomsten_

Det er faktisk like sårende å bli kalt JÆVLA BEINRANGEL, men for en overvektig person å bli kalt JÆVLA OVERVEKTIGE FEDMEFAEN!

uansett spøk eller ikke fjas, så synes jeg det var unødvendig og dårlig av deg å skrive :snurt:

Jeg bruker 25 og synes ikke jeg er noe beinrangel av den grunn. Størrelsen passer perfekt i forhold til høyden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Kjære deg Hunterlady!

Du er NYDELIG, ikke finn på å gå ned til en 27 tommer! Du har perfekte former! Har sett bilder av deg i kroppstråden, og du er så fin! Går du ned to tommer i buksestørrelse så kommer du til å se ut som en prepubertal tenåring......dont go there!

Hey......jeg bruker 27(noen ganger 28) og er ikke en prepubertal tenåring(ser ikke ut som en heller). Har myke former, jeg :)

Men jeg skjønner hva du mener - og det ville vært fint om denne tråden her kunne blitt spart for "jeg er så feit fordi jeg bruker str X" kommentarer og "jeg har feite lår". SPESIELT fra brukere som er voksne mennesker.

Det er sånne kommentarer som gjør at usikre jenter/gutter får enda større usikkerhet om seg selv.

Selvskadende kommentarer må dere nesten holde utenfor forum hvor en masse folk leser - og helst kvitte dere med i det store og det hele.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey......jeg bruker 27(noen ganger 28) og er ikke en prepubertal tenåring(ser ikke ut som en heller). Har myke former, jeg :)

Men jeg skjønner hva du mener - og det ville vært fint om denne tråden her kunne blitt spart for "jeg er så feit fordi jeg bruker str X" kommentarer og "jeg har feite lår". SPESIELT fra brukere som er voksne mennesker.

Det er sånne kommentarer som gjør at usikre jenter/gutter får enda større usikkerhet om seg selv.

Selvskadende kommentarer må dere nesten holde utenfor forum hvor en masse folk leser - og helst kvitte dere med i det store og det hele.

Jeg kunne sikkert ordlagt meg på en annen måte, men da jeg skrev dette så var det til Hunterlady, da jeg har sett bilder av henne i kroppstråden, og jeg synes hun ser helt perfekt ut nå:-) Jeg mener ikke at alle som bruker f.eks 27 i livet ser ut som "prepubertale tenåringer"......bruker selv 28t i livet og har absolutt former! Som sagt, Hunterlady ser nydelig ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...