Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Gjest Bandit

nooooope! helt enig banditt! skulle gjerne ha brukt størrelse 30 (eller 31) jeg om det var for at jeg hadde stor rumpe og store lår!!

Akkurat som du har noe å klage på du også... Puh... kvinnfolk! Ser strøkne ut, allikevel MÅ de ha noe å klage på! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Akkurat som du har noe å klage på du også... Puh... kvinnfolk! Ser strøkne ut, allikevel MÅ de ha noe å klage på! :roll:

hehee, takk altfor gode Bandit :kose:

det var veldig fint skrevet av deg, men jeg personlig kunne tenkt meg en par-tre større rompestørrelse

Uff, er 29 regna som gigastørrelse nå :S :/

neeei, det håper jeg da ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å fjolle HL, jeg synes ikke at du trenger å gå ned en eneste tomme! Etter det jeg har sett ser du aldeles flott ut sånn du er nå :) I det minste vær glad for at du har en rumpe og ikke lider av ABD (asian booty disease)....

(dette er ikke noe jeg sier bare for å være snill, for jeg mener det virkelig :D)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Slutt å fjolle HL, jeg synes ikke at du trenger å gå ned en eneste tomme! Etter det jeg har sett ser du aldeles flott ut sånn du er nå :) I det minste vær glad for at du har en rumpe og ikke lider av ABD (asian booty disease)....

(dette er ikke noe jeg sier bare for å være snill, for jeg mener det virkelig :D)

Også kommer ENDA en nydelig bruker inn i diskusjonen, og også HUN nedvurderer seg selv for å få andre til å føle seg bedre. Hallo! Dere ser fantastiske ut alle sammen!! :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ser fantastiske ut alle sammen!!

Nåja. Du trenger vel ikke overdrive du heller

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Uff, er 29 regna som gigastørrelse nå :S :/

Neida, jeg synes jo egentlig ikke det. Var ment litt tullete tilbake til Noz, siden jeg regna med at tynne henne hadde svømt i 29.

Likevel er ikke 29 akkurat spesielt smått. Synes jeg i så fall.

Takk søte du, det var snilt sagt. Men jeg er ikke blind og vet veldig godt at jeg har mer fett på lårene enn hva som er bra for meg. Selv om det kanskje ikke vises så godt med bukser på, så ser jeg de hver dag når jeg kler buksa av. And it aint pretty :)

ADB faktisk. Er det noe som kalles for det?? Da lærte jeg noe nytt! Betyr det at dere liksom har små rumper? Vær glad for det sier nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg synes jo egentlig ikke det. Var ment litt tullete tilbake til Noz, siden jeg regna med at tynne henne hadde svømt i 29.

Likevel er ikke 29 akkurat spesielt smått. Synes jeg i så fall.

Takk søte du, det var snilt sagt. Men jeg er ikke blind og vet veldig godt at jeg har mer fett på lårene enn hva som er bra for meg. Selv om det kanskje ikke vises så godt med bukser på, så ser jeg de hver dag når jeg kler buksa av. And it aint pretty :)

ADB faktisk. Er det noe som kalles for det?? Da lærte jeg noe nytt! Betyr det at dere liksom har små rumper? Vær glad for det sier nå jeg :)

Nå skal jeg ikke komme ennå mer off topic (eller jo, det skal jeg), men str 29, er det i H&M-verden? Disse størrelsene er ikke til å bli klok på altså! Str 29 er omtrent str 38?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2m49lbd.jpg Dagens svidde outfit.................................................... Har vært hele dagen inne i dag........
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens svidde outfit.................................................... Har vært hele dagen inne i dag........

Auch, smør noe aloe vera på det du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auch, smør noe aloe vera på det du.

Gjort! Brukte faktor 50, men det var ikke nok. Angrer forferdelig mye for at jeg ikke smørte meg mer enn 3 ganger..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjort! Brukte faktor 50, men det var ikke nok. Angrer forferdelig mye for at jeg ikke smørte meg mer enn 3 ganger..

Huff, god bedring. *Klappepåryggen* :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, god bedring. *Klappepåryggen* :smilorange:

Takk for klappen på ryggen, det setter jeg pris på!

Og tusen takk.. Trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, i bukser så gjør jeg som oftest det. Har veldig brede hofter og tykke lår! :P

Må ha 29 i bukser. Målet er å komme ned til 27 :)

Kjære deg Hunterlady!

Du er NYDELIG, ikke finn på å gå ned til en 27 tommer! Du har perfekte former! Har sett bilder av deg i kroppstråden, og du er så fin! Går du ned to tommer i buksestørrelse så kommer du til å se ut som en prepubertal tenåring......dont go there!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...