SemperFi Skrevet 8. juli 2012 #1321 Del Skrevet 8. juli 2012 Vik ikke ha bilder ute liggende lenge minner meg på at jeg må slette et til! (var bare hull på kne altså). Idag: helsvart i t-skjorte, ettersittende knelengde kjørt og svart strømpebukse. Jeg tror ikke det er mange som får med seg bildene når du har de ute i 1 min før du sletter de igjen. Legg de ut noen par timer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juli 2012 #1322 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg tror ikke det er mange som får med seg bildene når du har de ute i 1 min før du sletter de igjen. Legg de ut noen par timer neeej, da kan man vel enkli liksågodt bare la være å poste kanskjeeem 30 min er kort, men da er det ihvertfall mulig å kunne klare og se... men 1 minutt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. juli 2012 #1323 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Kaaaansje jeg kan få bestemme det selv. Og det var mer en 1 minutt. Endret 8. juli 2012 av Karpuzi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 8. juli 2012 #1324 Del Skrevet 8. juli 2012 Karpuzi, det er jo bare 1-2 personer som rekker å se bildene dine før du sletter dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. juli 2012 #1325 Del Skrevet 8. juli 2012 Det stemmer hvertfall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juli 2012 #1326 Del Skrevet 8. juli 2012 Kaaaansje jeg kan få bestemme det selv. Og det var mer en 1 minutt. ja, selvfølgelig gjør du det jeg mente bare at det skaper så mye fustrasjon og nyskjerrighet fra så mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. juli 2012 #1327 Del Skrevet 8. juli 2012 ja, selvfølgelig gjør du det jeg mente bare at det skaper så mye fustrasjon og nyskjerrighet fra så mange andre. Joda, jeg skjønner det. Men det får bare være. Så spennende er ikke disse bildene, og hvertfall ikke mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 9. juli 2012 #1328 Del Skrevet 9. juli 2012 noen er hjemme syk i dag... I mangel av rene klær (får vel bruke litt av dagen på å vaske klær ) bruker jeg denne fantastiske haremsbuksen jeg kjøpte i Portugal for noen år siden som jumpsuit Jeg ser ikke ut, men herregud så behagelig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. juli 2012 #1329 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Er det virkelig egentlig en bukse Pialill!? Jeg synes svært lite positivt om haremsbukser, men jeg synes faktisk ikke du så så ille ut i den jeg faktisk... edit: kom på at jeg faktisk har en helt lik "greie" som det du har på deg. men jeg tror min er kjole altså... merkelig... den ser jo faktisk helt lik ut, bare at min er turkis! Endret 9. juli 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 9. juli 2012 #1330 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) hehe! takk for den! jeg er ganske kort, bare 160, så jeg klarer fint å dra den opp over puppene. Men jeg ville nok ikke vågd meg ut i denne offentlig. Brukte den til og fra stranden på ferie her har du den som bukse, så egentlig bedre ut som jumpsuit på meg når jeg ser på bildene... hehe Endret 11. juli 2012 av Pialill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 9. juli 2012 #1331 Del Skrevet 9. juli 2012 wuut, er det en bukse? Den var iaf kjempe fin som jumpsuit. Jeg har skikkelig lysst på en sånn en jeg også, kan jeg arve den av deg når du har gått lei den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. juli 2012 #1332 Del Skrevet 9. juli 2012 Den så ganske grusom ut som bukse ja..... jeg er også 1.60 (eller, 163 da), så kanskje min også egentlig er en bukse...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. juli 2012 #1333 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg elsker haremsbukser! Ser bra ut, Pialill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 9. juli 2012 #1334 Del Skrevet 9. juli 2012 hehe! takk Fashionistaen De solgte den på sånne kjipe boder med masse rart for turister langs stranden. Passet fint for meg som måtte gjemme meg litt for solen, blir grusomt for rød nemlig.., Du får prøve din som jumpsuit Noz! og så må du selvfølgelig legge ut bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 9. juli 2012 #1335 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg synes det så ut som en jumpsuit jeg, Pialill! Jeg har faktisk en lignende greie, bare at min er helt svart. Ikke nødvendigvis lekkert, men utrooolig behagelig å gå i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. juli 2012 #1336 Del Skrevet 9. juli 2012 Pialill- jeg kjøpte noen sånne svært spraglete haremsbukser når jeg var i Brasil, veldig deilig å gå med i stekende sol når man trenger litt avkobling fra bare bein! Jeg bruker de ikke her, utenom kanskje inne hjemme. Men som "varme land plagg" funker de veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 9. juli 2012 #1337 Del Skrevet 9. juli 2012 Pialill- jeg kjøpte noen sånne svært spraglete haremsbukser når jeg var i Brasil, veldig deilig å gå med i stekende sol når man trenger litt avkobling fra bare bein! Jeg bruker de ikke her, utenom kanskje inne hjemme. Men som "varme land plagg" funker de veldig bra Ja da er vi to! utrolig deilig hjemme nå som jeg må være inne hele dagen i varmen. Har aldri gått med de ute med mindre jeg har vært avsides på landet hos besteforeldrene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 11. juli 2012 #1338 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) *borte* Endret 19. august 2012 av mammamora90 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 11. juli 2012 #1339 Del Skrevet 11. juli 2012 Nice mammamora90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. juli 2012 #1340 Del Skrevet 11. juli 2012 Du kledde burgunder veldig godt mammamora 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå