Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Først for trådens skyld: Her er mitt dagens antrekk, langt hjemmeifra:

-slettet-

I samme sleng må jeg uhøflig nok benytte tråden til å spørre dere andre om min 'morgendagens outfit'. Det har seg slik at jeg nettopp i siste liten ble minnet på at en fødselsdag står for tur i morgen, og gitt at jeg er milevis unna min egen garderobe og har et nokså begrenset utvalg av plagg å velge mellom til denne anledning, blir jeg nok personlig ikke fornøyd uansett utfall.

Dermed sitter jeg like fast uansett, men for å gjøre det enklere lurer jeg på hvilken av disse 2 'antrekkene' du synes er å foretrekke over den andre? (Og beklager kvaliteten på bildene. Noen måtte jeg spore opp fra digitalkameraet mitt og andre måtte jeg ta bilde av i farta, og med paint-redigering blir dette så bra som mulig for min del.)

Denne(shorts, blå topp og svarte sko og veske) eller denne(altfor stor og løs 'kjole' i pastell, og med sko og veske i nesten samme farge). Takk for bryet!

Edit: Takk for hjelpen, og linkene er nå gjort uklikkbare.

Edit2: Glemte visst å fjerne et bilde, er slettet nå.

Endret av yes2yes
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yes2yes: Det kommer an på hvor pyntet du vil være. Jeg synes nr. 2 var mye mer pyntet enn nr. 1. Fint blir det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen ben :rodmer: Faen så flott.

Det første er vel det beste. Viser bena mye bedre, og jeg er svak for svarte sko. Men jeg er ikke feminin nok til å utdype mer om hvorfor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest20

Skal ikke uttale meg vedrørende spørsmålet ditt, det overlater jeg til noen andre; men så utrolig nydelig du er, yes2yes. :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

synes at nr 2 var finest til bursdag, men som du sier- at den er for stor, så tror jeg nok at nr 1 ser best ut deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes2yes: Det kommer an på hvor pyntet du vil være. Jeg synes nr. 2 var mye mer pyntet enn nr. 1. Fint blir det uansett :)

Takk for responsen! Nr.1 er nok mer hverdag, du her rett i det, tross at jeg sjeldent går slikt da heller.

Ikke særlig pyntet egentlig, men vil jo for vedkommendes skyld at hun skal se at jeg tok på meg noe litt passende til anledningen. Er snakk om en jentegjeng tror jeg, men hvilket type lokale vet jeg ikke, så hvilke trur du ser mer egnet ut sånn sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så søtt når du sensurerer utringningen i jesu navn. Men du er fin. Gå for kjolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig med de andre her :jepp: gå for kjolen! men prøv å stramme den litt bakfra så den ikke ser så stor ut da, kasnkje? :klo:

uansett, du har en kjempe fin kropp. spesielt ben!!! *misunnelig* :hjerter:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sa selv, så var kanskje den kjolen litt for stor og litt for kort imo, så jeg synes at du burde gå for shortsen :) Den blå overdelen var helt nydelig til deg og de skoene var også skikkelig lekre :)(føler meg litt som en prippen hønemor nå, men synes også at du burde dra ned shortsen litt, selv om du er velsignet med vakre ben)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for 'hjelpen' til dere som har svart(komplimentene skadet forøvrig ikke de heller, berre veldig hyggelig med slikt), og da blir det nok litt enklere å velge en av dem. Jeg tror forøvrig jeg går for 'kjolen'(ligner mer enn lang topp, men jaja), så synes det i alle fall litt mer ut som om jeg har pyntet meg til hennes bursdag og ikke noe tilfeldig. Og det med å fikse den bak er jo et meget godt tips, og funker det så er det antrekket godt nok for denne gang, tross at ingen av dem egentlig faller i mitt behag i utgangspunktet.

@Fashionistaen: Takk så meget for tipsene, de faller godt i smak hos meg. Korte shorts og kjoler ser meget fint ut på mange kvinner, men for mitt vedkommende er jeg ikke helt tilfreds med det, noe som gjorde det hakket mer plagsomt å finne klær i denne garderoben jeg har tilgjengelig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes2yes: Jeg hadde tatt deg i alle tre antrekkene! Hele deg roper jo "SEX"!!! :)

Enig. Tenk så bortkastet det er å gi et slikt utseende til en kristen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens jobb antrekk. Et par høye sko ville sikkert sett bdre ut, men er man på jobb så er man på jobb.

Og nok for idag :)

Endret av Karpuzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens jobb antrekk. Et par høye sko ville sikkert sett bdre ut, men er man på jobb så er man på jobb.

Du har to hull for mye på de buksene, FYI. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hadde sett bedre ut hvis du lappa sammen buksa istedet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kan du ikke poste det bilde igjen karputzi?

Jeg liker hullete bukser!

Vik ikke ha bilder ute liggende lenge :) minner meg på at jeg må slette et til! (var bare hull på kne altså).

Idag: helsvart i t-skjorte, ettersittende knelengde kjørt og svart strømpebukse.

Endret av Karpuzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...