Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

U guys want the truth?

Det blir liten aktivitet i slike tråder fordi yme, noz og HL kupper trådene med intern prat. Og da gidder ikke vi resten å delta, fordi de tre ovennevnte er som 14-år gamle jenter på ungdomsskolen som nekter å ta inn noen andre.

Og ja, dette gjelder ALLE tråder dere deltar i. Skjerp dere.

I alle trådene vi deltar i? Så du stalker etter hver av oss, for å sjekke hvordan vi oppfører oss på alle de forskjellige foraene her? :fnise:

Edit: Bare for morroskyld, gikk jeg gjennom de 3 nyeste sidene på "mine innlegg" (dvs. 90 tråder), og det var 5 av dem hvor jeg var med på noen som helst form for avsporing... Det er 4,5 %, og man skal være rimelig uintelligent for å tro at 4,5 er det samme som 100.

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle trådene vi deltar i? Så du stalker etter hver av oss, for å sjekke hvordan vi oppfører oss på alle de forskjellige foraene her? :fnise:

Edit: Bare for morroskyld, gikk jeg gjennom de 3 nyeste sidene på "mine innlegg" (dvs. 90 tråder), og det var 5 av dem hvor jeg var med på noen som helst form for avsporing... Det er 4,5 %, og man skal være rimelig uintelligent for å tro at 4,5 er det samme som 100.

Som en amøbe? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en amøbe? :D

Jeg har fått inntrykk av at amøber er ganske flinke med tall, og at de fungerer ypperlig i jobber som feks revisor og lignende, så jeg tror ikke de er på dette stadiet. Man kan ikke jobbe med tall, om man tror 4,5 ligger i nærheten av 100 :gjeiper:

Dagens outfit! Kjøpte meg et par tskjorter og en shorts da jeg var i Milano. Litt annerledes (dvs. penere og mer ordentlig) enn det jeg pleier å gå med, men syns det blei greit.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

U guys want the truth?

Det blir liten aktivitet i slike tråder fordi yme, noz og HL kupper trådene med intern prat. Og da gidder ikke vi resten å delta, fordi de tre ovennevnte er som 14-år gamle jenter på ungdomsskolen som nekter å ta inn noen andre.

Og ja, dette gjelder ALLE tråder dere deltar i. Skjerp dere.

Hvilke tråder har jeg kuppet egentlig?

Jeg kjenner meg ikke igjen i dine beskyldninger i det hele tatt og hadde satt pris på noen eksempler, da jeg helt ærlig prøver å ta avstand fra mye unødvendige avsporinger.

Er det kupping og si at jeg har samme shorts som Noz i en outfit-tråd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Fått ny kjole idag. Bare synd den var litt for stor. Det er faktisk hemper på den til å ha belte i, så kanskje det er meninga?

Iallefall:

0uQus.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått ny kjole idag. Bare synd den var litt for stor. Det er faktisk hemper på den til å ha belte i, så kanskje det er meninga?

Iallefall:

0uQus.jpg

Den var utrolig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

skulle likt å se den forfra hunter! fikk liksom ikke så mye inntrykk av den..

er det meningen at det skal være et hull i siden? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

skulle likt å se den forfra hunter! fikk liksom ikke så mye inntrykk av den..

er det meningen at det skal være et hull i siden? :klo:

Nei, jeg klipte den opp! :ironi:

Her er den forfra, noe dårlig bilde men men. :biggrin:

46K1b.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er søt du HL. Men er det kun meg som syntes at hun ikke passer den kjolen, eller var det slemt å skrive? :ninja:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SemperFi du er bare blitt bortskjemt av alle de halvnakne bildene hennes ;)

Shhhhhhhhhhhhhhhut it! :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Du er søt du HL. Men er det kun meg som syntes at hun ikke passer den kjolen, eller var det slemt å skrive? :ninja:

Det er helt greit. Jeg synes ikke det selv heller. Kommer aldri til å bruke den offentlig. Men helt greit til hjemmebruk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Mens jeg syns det er noe av det bedre du har hatt på deg

Takk :) Men jeg føler meg ikke spesielt bra i den. Sitter altfor løst. Liker ikke at klær er for store!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg hadde fri i dag og kun hang "hjemme" med kamerat på besøk, så ble det noe enkelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk!

Takk takk :)

Edit... var vist feil tråd det her :klo: Beklager.

Endret av alexanderw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...