Gjest HunterLady Skrevet 3. juli 2012 #1281 Del Skrevet 3. juli 2012 Noz, jeg har samme shortsen i samme farge! De er veldig fine, selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. juli 2012 #1282 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) U guys want the truth? Det blir liten aktivitet i slike tråder fordi yme, noz og HL kupper trådene med intern prat. Og da gidder ikke vi resten å delta, fordi de tre ovennevnte er som 14-år gamle jenter på ungdomsskolen som nekter å ta inn noen andre. Og ja, dette gjelder ALLE tråder dere deltar i. Skjerp dere. I alle trådene vi deltar i? Så du stalker etter hver av oss, for å sjekke hvordan vi oppfører oss på alle de forskjellige foraene her? Edit: Bare for morroskyld, gikk jeg gjennom de 3 nyeste sidene på "mine innlegg" (dvs. 90 tråder), og det var 5 av dem hvor jeg var med på noen som helst form for avsporing... Det er 4,5 %, og man skal være rimelig uintelligent for å tro at 4,5 er det samme som 100. Endret 3. juli 2012 av Yme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 3. juli 2012 #1283 Del Skrevet 3. juli 2012 I alle trådene vi deltar i? Så du stalker etter hver av oss, for å sjekke hvordan vi oppfører oss på alle de forskjellige foraene her? Edit: Bare for morroskyld, gikk jeg gjennom de 3 nyeste sidene på "mine innlegg" (dvs. 90 tråder), og det var 5 av dem hvor jeg var med på noen som helst form for avsporing... Det er 4,5 %, og man skal være rimelig uintelligent for å tro at 4,5 er det samme som 100. Som en amøbe? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. juli 2012 #1284 Del Skrevet 3. juli 2012 Som en amøbe? :D Jeg har fått inntrykk av at amøber er ganske flinke med tall, og at de fungerer ypperlig i jobber som feks revisor og lignende, så jeg tror ikke de er på dette stadiet. Man kan ikke jobbe med tall, om man tror 4,5 ligger i nærheten av 100 :gjeiper: Dagens outfit! Kjøpte meg et par tskjorter og en shorts da jeg var i Milano. Litt annerledes (dvs. penere og mer ordentlig) enn det jeg pleier å gå med, men syns det blei greit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 3. juli 2012 #1285 Del Skrevet 3. juli 2012 Nozze hotingen! Yme var ganske så pen han også i sine nye anstendige klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 3. juli 2012 #1286 Del Skrevet 3. juli 2012 et forsøk på å holde liv i tråd`n- her er dagens: hnnnng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 4. juli 2012 #1287 Del Skrevet 4. juli 2012 U guys want the truth? Det blir liten aktivitet i slike tråder fordi yme, noz og HL kupper trådene med intern prat. Og da gidder ikke vi resten å delta, fordi de tre ovennevnte er som 14-år gamle jenter på ungdomsskolen som nekter å ta inn noen andre. Og ja, dette gjelder ALLE tråder dere deltar i. Skjerp dere. Hvilke tråder har jeg kuppet egentlig? Jeg kjenner meg ikke igjen i dine beskyldninger i det hele tatt og hadde satt pris på noen eksempler, da jeg helt ærlig prøver å ta avstand fra mye unødvendige avsporinger. Er det kupping og si at jeg har samme shorts som Noz i en outfit-tråd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2012 #1288 Del Skrevet 5. juli 2012 Fått ny kjole idag. Bare synd den var litt for stor. Det er faktisk hemper på den til å ha belte i, så kanskje det er meninga? Iallefall: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 5. juli 2012 #1289 Del Skrevet 5. juli 2012 Fått ny kjole idag. Bare synd den var litt for stor. Det er faktisk hemper på den til å ha belte i, så kanskje det er meninga? Iallefall: Den var utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. juli 2012 #1290 Del Skrevet 5. juli 2012 skulle likt å se den forfra hunter! fikk liksom ikke så mye inntrykk av den.. er det meningen at det skal være et hull i siden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2012 #1291 Del Skrevet 5. juli 2012 skulle likt å se den forfra hunter! fikk liksom ikke så mye inntrykk av den.. er det meningen at det skal være et hull i siden? Nei, jeg klipte den opp! Her er den forfra, noe dårlig bilde men men. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. juli 2012 #1292 Del Skrevet 5. juli 2012 deeeeeeer ja der så den veldig fin ut! veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 5. juli 2012 #1293 Del Skrevet 5. juli 2012 Du er søt du HL. Men er det kun meg som syntes at hun ikke passer den kjolen, eller var det slemt å skrive? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 5. juli 2012 #1294 Del Skrevet 5. juli 2012 SemperFi du er bare blitt bortskjemt av alle de halvnakne bildene hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 5. juli 2012 #1295 Del Skrevet 5. juli 2012 SemperFi du er bare blitt bortskjemt av alle de halvnakne bildene hennes Shhhhhhhhhhhhhhhut it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2012 #1296 Del Skrevet 5. juli 2012 Du er søt du HL. Men er det kun meg som syntes at hun ikke passer den kjolen, eller var det slemt å skrive? Det er helt greit. Jeg synes ikke det selv heller. Kommer aldri til å bruke den offentlig. Men helt greit til hjemmebruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 5. juli 2012 #1297 Del Skrevet 5. juli 2012 Mens jeg syns det er noe av det bedre du har hatt på deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. juli 2012 #1298 Del Skrevet 5. juli 2012 Mens jeg syns det er noe av det bedre du har hatt på deg Takk Men jeg føler meg ikke spesielt bra i den. Sitter altfor løst. Liker ikke at klær er for store! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 5. juli 2012 #1299 Del Skrevet 5. juli 2012 Siden jeg hadde fri i dag og kun hang "hjemme" med kamerat på besøk, så ble det noe enkelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexanderw Skrevet 7. juli 2012 #1300 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Kjekk! Takk takk Edit... var vist feil tråd det her Beklager. Endret 7. juli 2012 av alexanderw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå