Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehodet

Nozze denne er helt fin til begravelse, men kanskje du bør ha ett skjerf/sjal/cardigan over skuldrene inne i kirka.

Ellers kan det fort bli kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruN; ta den lilla, den var helt nydelig til deg! Kjøp inn litt nye accessories om du har brukt den mye tidligere. :)

Noz; kjolen og skoene passer helt fint til begravelse, men jeg er enig med NerdMedSverd om å velge et mer nøytralt belte. Og ha med en cardigan eller lignende. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Den lilla kjolen til FruN!

Hvitt er sorgfarge flere steder og jeg har sett hvite sjal og blazere flere ganger i begravelser, så jeg synes antrekket er bra, Noz :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

hvis det er rydde og vaske- klærne dine, så lurer jeg virkelig på hvor hverdagsklærne dine ser ut-.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er rydde og vaske- klærne dine, så lurer jeg virkelig på hvor hverdagsklærne dine ser ut-.. hehe...

Høh, hvordan tror du hverdagsklærne mine ser ut? :klo: og burde jeg gå rundt i filler bare fordi jeg vasker?

Du kan komme hit for å rydde og vaske - ANYTIME! :rodmer:

Ja, nå er jeg så godt i gang uansett! :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan du komme og rote hos meg etterpå

(ordspillet var for godt til å la det stå ukommentert)

Endret av kråkefjas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppgraderte sommergarderoben min bittelitt i dag :)

20juni.jpg

:sjenert: Mamma er veldig keen på at jeg må "se opp til siden" når bilder skal taes...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jeg oppgraderte sommergarderoben min bittelitt i dag :)

:sjenert: Mamma er veldig keen på at jeg må "se opp til siden" når bilder skal taes...

Så bildet var tatt til mamma og ikke til meg, med andre ord... :tristbla:

Flott er du uansett! :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

så fin du er hedvig! tror dette må være en av de fineste bildene jeg har sett av deg! ...hva har du på deg om jeg tørr spørre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, tusen takk Noz :rodmer:

Toppen er bare en del, selv om det ser ut som flere, synes den var litt søt og flagrende. Og et helt vanlig langt skjørt, elsker å gå med lange skjørt om sommeren. Var litt usikker på om beltet passet med resten, men jeg har veldig få belter, og alt ble så formløst uten :S Hvis jeg husker rett kjøpte jeg klærne på Kappahl, men husker ikke helt, for jeg tassa bare etter mamma jeg :fnise:

Og tusen takk Bandit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ts, sånn liker jeg. Det er attraktivt, stilrent og kult. Når gutter har sånn forståelse av stil blir jeg imponert :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ts, sånn liker jeg. Det er attraktivt, stilrent og kult. Når gutter har sånn forståelse av stil blir jeg imponert :foto:

gutter? hvilket bildet mener du nå wonders?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...