SemperFi Skrevet 11. juni 2012 #1201 Del Skrevet 11. juni 2012 Fy fen! Deijlight med mjuuukbusker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. juni 2012 #1202 Del Skrevet 11. juni 2012 Fy fen! Deijlight med mjuuukbusker på! Det er det! Men jeg ser ikke noe bilde her... Glemte du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 11. juni 2012 #1203 Del Skrevet 11. juni 2012 Men jeg har sånn mikropenissyndrom Er det sånn syndrom der penisen egentlig er sånn skikkelig hestepikk, men du tror den er pytteliten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. juni 2012 #1204 Del Skrevet 11. juni 2012 Er det sånn syndrom der penisen egentlig er sånn skikkelig hestepikk, men du tror den er pytteliten? Hahaha! Hadde det bare vært så greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 11. juni 2012 #1205 Del Skrevet 11. juni 2012 Hadde en eks som var sånn. Han trodde han var minst i hele verden, men han var en grower og trodde at alle vokste like mye som han gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. juni 2012 #1206 Del Skrevet 11. juni 2012 Hadde en eks som var sånn. Han trodde han var minst i hele verden, men han var en grower og trodde at alle vokste like mye som han gjorde. Hehehe, den var skikkelig oppblåsbar, med andre ord Men det er forskjell på å ha en liten snopp som vokser, og å faktisk ha micropenis. Jeg formulerte meg litt køddete, men det er faktisk helt sant at jeg har det. Du kan lese om det her hvis du vil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 11. juni 2012 #1207 Del Skrevet 11. juni 2012 Da er det jammen godt at sex er mer enn bare penetrering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. juni 2012 #1208 Del Skrevet 11. juni 2012 Da er det jammen godt at sex er mer enn bare penetrering? Jah, man kan bruke neven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. juni 2012 #1209 Del Skrevet 13. juni 2012 Ikke dagens outfit, men jeg lurer på hvilken kjole jeg skal velge til lørdagns bryllup. Hjelp? Mørk lilla, 40tallsinspirert Den lille sorte med utrigning foran og bak (ryggtatovering vises, good thing) Lille sorte, veldig klassisk Skulle det blitt en av de sorte kjolene, har jeg planer om å gå til innkjøp av noen knallfargede sko, så det ikke ble så sort.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 13. juni 2012 #1210 Del Skrevet 13. juni 2012 Fine kjoler frue. Jeg ville gått for den Lilla, med lyst tilbehør. De sorte var litt for korte syntes jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. juni 2012 #1211 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) fine FruN! jeg synes du skal gå for den lilla! Med smykker og noe farget tilbehør som får liv`let det hele opp litt Endret 13. juni 2012 av NozMonster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 13. juni 2012 #1212 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg stemmer også for lilla! Synes den hadde så fint snitt til deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. juni 2012 #1213 Del Skrevet 13. juni 2012 Det blir nok den lilla, "selv om" det er den jeg som oftest ender opp med. Men kanskje spandere på meg noe nytt tilbehør til den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juni 2012 #1214 Del Skrevet 13. juni 2012 Den lilla var kjempefin til deg, FruN! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. juni 2012 #1215 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Beklager om dette ødelegger tråden, men jeg har også et lite desperat spørsmål Har ingen andre enn her på KG å spørre, for det haster litt- jeg skal i begravelse, kan jeg bruke dette? Jeg tenker om det blir veldig feil med hvitt belte og pumpsene? jeg vil jo ikke se pynta-pynta ut- ala fotballfrua : ( http://fotballfrue.no/?p=6591 ..en mer grusom antrekk på en såkalt moteriktig "Kjendis" tror jeg jeg forøvrig aldri har sett! ) litt bedre bilde av skoene: Endret 19. juni 2012 av NozMonster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. juni 2012 #1216 Del Skrevet 13. juni 2012 Synes det virket fint jeg, Nozze Litt kan-brukes-til-alt-antrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 13. juni 2012 #1217 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) NozMonster: Jeg synes det så helt OK ut! Men så er jeg heller ikke en av de som er superstrenge mtp. kleskoder i begravelser, bryllup osv. Men for å si det slik, det skal veldig ekstreme antrekk til for at jeg hadde blitt sur eller fornærmet, om det var begravelsen til en av mine nærmeste. Det viktige for meg er ikke hvordan folk er kledd, men at de kommer og er støttende. Og lykke til i begravelsen, om jeg kan formulere meg slik (Men klart, man drar ikke i begravelse i full partysminke, superkort rosa minikjole og sølvpumps. Egentlig bør man vel ikke dra noe sted kledd slik, men.) Endret 13. juni 2012 av Tonje! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. juni 2012 #1218 Del Skrevet 13. juni 2012 tusen takk for svar FruN og Tonje! setter pris på det! jeg forstår hva du mener tonje, det viktigste er jo at de som har en "grunn" til å komme faktisk kommer,så sånt sett så hadde jeg ikke brydd meg. Men alikevell så bryr jeg meg på hvordan jeg selv går- for den eneste tingen i hele verden som jeg faktisk er konservativ på, er at jeg er streng på de gammeldagse konservative reglene for hva som er lov i bryllup og begravelser og ikke. Men jeg har ingen andre svarte kjoler i det hele tatt, så det blir enten denne eller kjøpe ny. Takk for svar igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 13. juni 2012 #1219 Del Skrevet 13. juni 2012 Likte den og syntes den passer i begravelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 13. juni 2012 #1220 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg ville droppet beltet, eventuelt funnet et som er mindre og mer nøytralt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå