Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

ikke at det er noe galt i handyman-klær, men går du aldri i dagligdagse klær da Bud? :sjenert:

har sett et par-tre bilder som du har lagt ut i denne tråden, men alle har jo vært snekker-klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke at det er noe galt i handyman-klær, men går du aldri i dagligdagse klær da Bud? :sjenert:

har sett et par-tre bilder som du har lagt ut i denne tråden, men alle har jo vært snekker-klær :)

Må gi jentene det de vil ha ;) :gjeiper:

Fra spøk til alvor - joda, jeg går i alle typer klær, men olabukse og hettegenser-bilder er vel ikke noe spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Må gi jentene det de vil ha ;) :gjeiper:

Fra spøk til alvor - joda, jeg går i alle typer klær, men olabukse og hettegenser-bilder er vel ikke noe spennende?

Å jo da! :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke å reklamere slik for meg selv, så her kommer det siste bildet jeg noensinne legger ut på kvinneguiden.

Legg merke til påskriften på t-skjorta - det er en beskjed til dere alle :)

Endret av Bud
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens æotfitt! Det er så komfortabelt og fritt å bare daffe rundt i et hånkle (hvis jeg ikke skal noe resten av dagen, blir det ofte bare hånkle resten av dagen, etter jeg har dusja :fnise:), så jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg et eller annet slags skjørt.

Hur tycks?

Bruker man klokker som tilbehør til antrekk? Jeg har alltid sett på det bare som en sånn praktisk greie, men er det "vanlig" at man bruker det som pynt? Jeg er så avstumpa på sånne motegreier hehehe

Endret av Yme
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ååh, du er så fin Yme :) Det håndkle kler deg virkelig- den gule fargen står til øyenbrynene dine.

Jeg tror du hadde tatt deg enda bedre ut i ett omslagsskjørt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Kul klokke Pene sko- likter sånne morsomme detaljer som den sekundviseren! hehe..

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, du er så fin Yme :) Det håndkle kler deg virkelig- den gule fargen står til øyenbrynene dine.

Jeg tror du hadde tatt deg enda bedre ut i ett omslagsskjørt!

Ja, håndkleet framhever virkleig de nydelige, uringule øynene mine! Synd mobilen er i veien, så folk ikke får sett det :tristbla:

Jeg tror også at et omslagsskjørt hadde vært tingen! (og en barbering... Jeg finner ikke laderen til barbermaskina, så skjegget har vokst fritt i en måned nå, og det syns tydeligvis det beste er å vokse i alle retninger)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte klokken til pene sko, men er usikker på om jeg likte den nato-remen på, men så liker jeg sjeldent nato-remmer uansett.

Yme, du lyser opp dagen min som vanlig (praktisk talt denne gangen med det gule håndkleet og de uringule øyne som bare kan sees av oss med røngtensyn :))

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hur tycks?

Pen, men skjønner ikke greia med å kjøpe klokker som baserer seg på andre sin suksess (her altså Rolex sin sub). Sammenligner det litt med å kjøpe en Kina-kopi. Tyveri av designelementer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen, men skjønner ikke greia med å kjøpe klokker som baserer seg på andre sin suksess (her altså Rolex sin sub). Sammenligner det litt med å kjøpe en Kina-kopi. Tyveri av designelementer.

Greia er det at jeg likte klokken svært godt og at jeg undertiden ikke har 50k som jeg kan anvende på kjøp av Rolex Submariner. ;)

Klokken er tydelig inspirert av Rolex Submariner, men det er ingen direkte kopi og klokkeprodusenten Christopher Ward begir seg ikke ut for å være Rolex. De skriver ikke Rolex på uret slik det gjøres på billige kopier fra østen. :)

Det blir litt som å se på en tv fra Samsung og en tv fra Philips. De likner på hverandre, men fremdeles er det ulikheter mellom disse og ingen begir seg ut for å være hverandre heller. Philips klistrer ikke Samsung på sine skjermer og selger det som om det var Samsung. Kanskje et dårlig eksempel, men det var det beste jeg kom på i farten. ;)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pene Sko: Nei, ingen direkte kopi. Men jeg sammenligner det med det. Synes det er frekt å låne så tydelige og svært sterke kjennetegn som et merke har brukt årevis på å bygge opp. Rett og slett frekt å tjene på andre sine ideer på den måten. Dersom et mobilmerke hadde brukt nøyaktig samme ramme og hjemknapp som det iPhone gjør, og nesten identisk hjemskjerm ville det blitt oppstyr. Christopher Ward (som for all del er et bra og respektert merke) har her reprodusert flere elementer som gjør en Rolex til en Rolex, og det er det jeg ikke synes noe om.

Men fint oppsett med natoremmen. James Bond-vibes.

Endret av Sails
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jaaaujaujau...det er jo ikke akkuratt Pene Sko som har designa denne klokka da.. så send heller en mail til han derre mannen som "stjal" disse ideene fra rolex..

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt som å se på en tv fra Samsung og en tv fra Philips. De likner på hverandre, men fremdeles er det ulikheter mellom disse og ingen begir seg ut for å være hverandre heller. Philips klistrer ikke Samsung på sine skjermer og selger det som om det var Samsung. Kanskje et dårlig eksempel, men det var det beste jeg kom på i farten. ;)

Da samsung lager rundt 70% av alle panelene (det som er selve tven) så har vel egentlig Philips da bare klistret navnet sitt på dem men nok ot :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...