Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

HunterLady! Jeg har kjøpt den grønne buksa fra Vila. På bildet var den litt kort, så den sluttet litt oppe på leggen. Men med mine miniatyrbein, så går den helt ned til ankelen :fnise:

Her fant jeg bilde og

Ja, den ja!! Den er nydelig, og passer sikkert veldig fint på deg, sånn utenom lengden da. :gjeiper:

Hva kostet den? Har innmari lyst på den selv, men føler jeg er litt for kraftig i lårene til å bruke den fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kostet 249,- eller noe sånt. Var veldig billig synes jeg. Trodde den skulle kost over 500,-. Men man ser vel ikke noe tykkere ut i grønn enn i knæsj rosa?

Har forresten blitt mye tøffere siden vi snakket om fargede bukser sist gang. nå har jeg en turkis og en grønn. Også hvit da. Ikke bare svarte og jeans. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

162 ca. Men har litt lang overkropp (sa han som tok røntgen av ryggen), så beina er vel litt kortere enn normalt da. ;)

Høyere en meg hvertfall :) Heldige du! Grønn bukse ser fin ut! Jeg liker de glidelås detaljene nederst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens solbriller. Og Skjerf.

Så pen du er eplebit!! Fikk bare til å plusse en gang, hvis ikke skulle jeg ha plusset mange ganger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen du er eplebit!! Fikk bare til å plusse en gang, hvis ikke skulle jeg ha plusset mange ganger:-)

Å takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lekkert, Fashionistaen.

Meg fra da det var sol ute, ikke så veldig spennende men

Liker shortsen, tommel opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HunterLady, jeg må bare kommentere det du sier om lårene dine, at de er "kraftige". Har sett at du har nevnt det noen ganger før og. Og må bare få si meg totalt uenig!

Synes lårene dine er virkelig fine! De står godt til kroppen din også, og hadde helt sikkert sett veldig bra ut i grønne bukser. ;)

Go for it!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Katten er syk, så da blir følgende Kattens outfit de neste dagene. En bivirkning av at Katten er syk, er at han omtaler seg selv i tredje person.

syke.jpg

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et grønt håndkle. *Fistbump*

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Synd du ikke har et sjokkrosa ett, i så fall ville det blitt så mye mer enn fistbumping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke har et sjokkrosa ett, i så fall ville det blitt så mye mer enn fistbumping!

Whatever you say, lover. Jeg skal vente på deg i dusjen. :gjeiper:

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heit katten :lur: men har du solt deg med magetopp? du er jo brunere på magen enn brystet :fnise:

ruskeshorts og topp mens jeg rydder leiligheten :)

post-23824-0-83828600-1339074593_thumb.j

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :klemmer:

Sånn går jeg kledd i dag :fnise:

Jeg er så glad i puppene til Alva! Hvis en av dem reiser på ferie, kan jeg jobbe som sommervikar da? Tror jeg hadde vært en rimelig spretten høyrepupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Heit katten :lur: men har du solt deg med magetopp? du er jo brunere på magen enn brystet :fnise:

ruskeshorts og topp mens jeg rydder leiligheten :)

Det er bare jeg som er halvsvett i febertokter kombinert og hvordan lyset reflekteres. Er like brun over hele kroppen som på magen.

Eller, rævva er likbleik! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Du kan ikke ha på deg beige underdel i en sånn diskusjon! Jeg var helt overbevist om at du ikke hadde på deg noe på underkroppen i det hele tatt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Katten er syk, så da blir følgende Kattens outfit de neste dagene. En bivirkning av at Katten er syk, er at han omtaler seg selv i tredje person.

Ingen joggebukse. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...