Vulpes Skrevet 1. juni 2012 #1121 Del Skrevet 1. juni 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. juni 2012 #1122 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Dere vet ikke å sette pris på litt bekostningshumor. Kvinnfolk, ass. synes du det er så innmari morsomt om det er deg det går på beskostning av da? ... nå synes jeg at det har gått for langt, og blitt dratt ut i det vide og det brede (akkuratt som med den hummerhistorien til iselin), så da blir det bare ikke noe morsomt uansett (ps: skjønte vel for så vet at du forhåpentligvis skrev det som en spøk men ) Endret 1. juni 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 1. juni 2012 #1123 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvem skrudde på varmen? Det ble veldig varmt her inne. Wawawiwa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 2. juni 2012 #1124 Del Skrevet 2. juni 2012 Dagens Elsker denne overdelen. Mitt nye favorittplagg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 2. juni 2012 #1125 Del Skrevet 2. juni 2012 Elsker denne overdelen. Mitt nye favorittplagg Meget fin, gratulerer med kjøpet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. juni 2012 #1126 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Spragle bukse fra BikBok og pumps fra Fretex.. Kombinert med enkel svart t-skjorte. (Kanskje huske bildet og..). Endret 2. juni 2012 av eplebit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 2. juni 2012 #1127 Del Skrevet 2. juni 2012 Dagens Alt for lite hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 2. juni 2012 #1128 Del Skrevet 2. juni 2012 Alt for lite hud Må du kutte ut dette svineriet ditt. Du minner meg om "katten" :gjeiper: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 2. juni 2012 #1129 Del Skrevet 2. juni 2012 Alt for lite hud Dette er dagens outfit tråd, altså klær. Om du vil se mer hud kan du jo kikke i "vis meg kroppen din" tråden. Og; det er fint med komplimenter - og det er greit nok i seksualitetsforumet å ha seksuell humor, men det er litt slitsomt at hver gang flotte kvinner poster et bilde, så skal det komme pule og/eller nakenkommentarer i etterkant. Dette er et kvinneforum for kvinner(og menn er hjertelig velkomne) - det er ikke Cupidos forum eller nakenprat.(adressen dit er forresten www.cupido.no, den andre tipper jeg nakenprat.no). Der kan man pulesnakke til krampa tar en, og se på maaaaaaaasse nakne damer. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 2. juni 2012 #1130 Del Skrevet 2. juni 2012 Dette er dagens outfit tråd, altså klær. Ja, da er det vel helt på sin plass med konstruktiv kritikk til et antrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. juni 2012 #1131 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg syns denne tråden var bedre før.. syns det blir litt i overkant mye fjas, selv for snikksnakk. Syns det hadde vært bedre om flere folk faktisk postet innlegg om trådens emne.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 2. juni 2012 #1132 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg syns denne tråden var bedre før.. syns det blir litt i overkant mye fjas, selv for snikksnakk. Syns det hadde vært bedre om flere folk faktisk postet innlegg om trådens emne.. Og dette innlegget hjalp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. juni 2012 #1133 Del Skrevet 2. juni 2012 Og dette innlegget hjalp Jeg har nå bidratt mer en du 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 3. juni 2012 #1134 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvem skrudde på varmen? Det ble veldig varmt her inne. Wawawiwa! Hvem? Hva? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 3. juni 2012 #1135 Del Skrevet 3. juni 2012 Holdt på å glemme. Dette er dagens outfit hele pinsen. Varierte litt med shorts av, noen ganger tynn skjorte på. Edit: og på det badet der så jeg dritbrun ut *pooof* Du fikk mye skryt, men hvor ble det av bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. juni 2012 #1136 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) *poffffffffff* Elsker denne overdelen. Mitt nye favorittplagg jeg elsker også den overdelen er det på vero moda du har kjøpt den? Kråkefjas: det virker som du buser ut med flest mulig superærlige ting, bare for å vise at du faktisk tørr å fremstå så mye mer direkte og ærlig enn "alle andre" .... Endret 3. juni 2012 av NozMonster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 3. juni 2012 #1137 Del Skrevet 3. juni 2012 jeg elsker også den overdelen er det på vero moda du har kjøpt den? Kråkefjas: det virker som du buser ut med flest mulig superærlige ting, bare for å vise at du faktisk tørr å fremstå så mye mer direkte og ærlig enn "alle andre" .... Vel, ut i fra nicket hans å bedømme er det vel ingen overraskelse! Kråker er sjeldent sjarmerende, og fjas er jo det han skriver, fra ende til annen :fnise: (men så skal det sies at Noz VAFFAL ikke er noe monster ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. juni 2012 #1138 Del Skrevet 3. juni 2012 Du fikk mye skryt, men hvor ble det av bildet? Bortevekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 3. juni 2012 #1139 Del Skrevet 3. juni 2012 Søndag, blæh! Blå joggebukse med rosa t-skjorte, mao programmeringsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 3. juni 2012 #1140 Del Skrevet 3. juni 2012 Søndag, blæh! Blå joggebukse med rosa t-skjorte, mao programmeringsdag. Haha, jeg har også blå joggebukse og rosa t-skjorte! High five liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå