Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Gjest hogwash

Med mindre det er en formell anledning hadde jeg gitt en lang f i regler Josef, og hørt på de du helst vil at skal like jakken, om det så er deg selv, damene eller herrene.

:kaffekopp:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JosefK78

Det er faktisk feil. Nederste knapp skal alltid være åpen uavhengig av hvor mange knapper det er. Samme gjelder på vest. Dersom du sitter så skal alle knappene kneppes opp. Som sagt så er alle jakker konstruert med utgangspunkt i at den nederste knappen er åpen. Knepper du den igjen så ødelegger du snittet og formen.

Det er litt opp til deg hvem du ønsker å høre på, og det er vel tross alt jentene du skal imponere her. Men dersom du spør en med kunnskap så kommer du til å få høre at den er for kort. Men igjen så er det ikke mange kvinner på byen som vet noe særlig om klassisk herremote.

legger denne linken her

Endret av JosefK78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger denne linken her

Står ingenting om hvordan man skal kneppe enkeltspente jakker med to der.. Her står det :)

Hogwash: Det har egentlig ingenting å si om det er en formell anledning eller ikke. Av samme grunn som du ikke går med genseren din vrengt eller bak frem, så knepper man heller ikke den nederste knappen på en slik jakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Hogwash: Det har egentlig ingenting å si om det er en formell anledning eller ikke. Av samme grunn som du ikke går med genseren din vrengt eller bak frem, så knepper man heller ikke den nederste knappen på en slik jakke :)

Det må du gjerne synes, jeg er dog uenig.

Hadde jeg likt genseren min bedre bak frem så... Ja gjett ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NerdMedSverd

Er ikke så opptatt av "regler" når det kommer til klær, men akkurat den med alltid nederste knapp åpen er greit å følge. Gjør det på alt egentlig, fra jakker til cardigans

Mange synes sikkert singlet er grusomt, men jeg bruker det ca hele dagen nå som det er så varmt.

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JosefK78

Du er nå en slank ung mann så det ser bedre ut på deg, når jeg tar dem på ser jeg ut som en koneplager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå en slank ung mann så det ser bedre ut på deg, når jeg tar dem på ser jeg ut som en koneplager

Lol. Jeg lo der :P

Ser poenget ditt, men spørs også på singletten. Den hvite ser fort mere konebanker ut enn den sorte..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har noen kjæreste å spørre så tenkte jeg at jeg kunne spøøre damene, og mennene, her.

Jeg kjøpte denne jakka, dama som solgte den til meg sa den var ihelt perfekt størrelse men jeg føler den er litt for kort, jeg har alerede brukt den en gang og orker ikke å krangle meg til å bytte.

Spørsmålet er, kan jeg gå ut med den eller bør jeg bare gi den til fretex og innse at de penga er tapt?

Jeg synes, som de fleste andre her at den er alt for kort, men at den satt helt greit ellers på kroppen. Hvis valget om å bytte den er helt utelukket, ville jeg definitivt beholdt den, for jeg synes at den var veldig fin, altfor fin til å gis bort i alle fall :)

Men igjen, jeg har veldig lite peiling på klær for menn, du burde heller høre på Sails enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JosefK78

Jeg synes, som de fleste andre her at den er alt for kort, men at den satt helt greit ellers på kroppen. Hvis valget om å bytte den er helt utelukket, ville jeg definitivt beholdt den, for jeg synes at den var veldig fin, altfor fin til å gis bort i alle fall :)

Men igjen, jeg har veldig lite peiling på klær for menn, du burde heller høre på Sails enn meg.

Ok da er det ei kvinne og alle menn som mener den er for kort, så jeg tror den går til fretex, jeg taper 1900 kr så den var ikke så veldig dyr, tenkte bare å ha en sommer blazer

Jeg skal til London og paris om 2 uker for se om jeg finner noe der, alltid salg i de byene så du kan finne kule ting til en rimelig penge 8kjøpte en flott trenchcoat i paris i fjor, fikk den for halv pris)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, heldiggris, både Paris og London! :rodmer: Du kommer sikkert til å gjøre noen gode kupp der med de konstante salgene som er i storbyer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bytte jakka?? 1900,- ut av vinduet er jo 4 turer til London!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok da er det ei kvinne og alle menn som mener den er for kort, så jeg tror den går til fretex, jeg taper 1900 kr så den var ikke så veldig dyr, tenkte bare å ha en sommer blazer

Jeg skal til London og paris om 2 uker for se om jeg finner noe der, alltid salg i de byene så du kan finne kule ting til en rimelig penge 8kjøpte en flott trenchcoat i paris i fjor, fikk den for halv pris)

...Øhm. Du taper "bare 1900" ? Really?

Gi jakka til meg, så kan jeg selge den på finn istedet. Helt a-okay for in del, istedet for å gi til fretex;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke jakke en sesong da, se hvordan det går :)

Neinei, gi den til meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

jaujau, nå er det vel kanskje snart nok snakk om denne jakka?

jeg får ødelegge jakkesamtalen deres ved å legge ut dagens antrekk jeg da. Har vært i konfirmasjon! (Hadde en cluchtveske i lik farge som negler og ringen da)

Det var ikke denne kjolen som vant avstemningen her da jeg spurte dere, men det ble visst den for det, selvom den kom på sisteplass.. :sjenert:

*pooooooooff*

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å ta bilder av antrekkene mine i det siste, men det har gått mye i kjoler sammen med sandaler og strandsko pluss bikini da. Nå fikk jeg endelig somlet meg til å ta et:

DSCN2268.jpg

Edit: haha, jeg driver å retter på beltespennen om dere ikke skjønte det :)

Endret av Fashionistaen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker stilen din Fashionistaen :D

Husker du hvor du har fått tak i buksene dine? Driver og leter etter noen lignende for øyeblikket.

Vaarmt i dag, så soser rundt i en enkel og lett sommerkjole her. Det var så mye rot i bakgrunnen at jeg sensurerte litt :sjenert:

27mai-1.jpg

Endret av HedvigR
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...