Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #981 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Ikke la fantasien din løpe helt løpsk, nå Sorry, det er denne varmen som gjør det PS du så like flott ut i antrekket og ja dere kunne vært tvillinger (fra halsen og ned) Endret 26. mai 2012 av JosefK78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #982 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Siden jeg ikke har noen kjæreste å spørre så tenkte jeg at jeg kunne spøøre damene, og mennene, her. Jeg kjøpte denne jakka, dama som solgte den til meg sa den var ihelt perfekt størrelse men jeg føler den er litt for kort, jeg har alerede brukt den en gang og orker ikke å krangle meg til å bytte. Spørsmålet er, kan jeg gå ut med den eller bør jeg bare gi den til fretex og innse at de penga er tapt? Endret 27. mai 2012 av JosefK78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. mai 2012 #983 Del Skrevet 26. mai 2012 Vi er visst tvillinger idag(ja, sånn klesmessig ihvertfall) Men, jeg føler nok du har rettere alder enn meg til å gå i sånn shorts, føler det er en sånn KGregel(og kanskje universell) om maksimum 27 år. Så siden jeg nok ikke kommer til å gå særlig med den legger jeg det heller ut på KG et par timer :gjeiper: Synes du har kjempefine bein, og 27 er UNGT!!! Jeg er ikke så langt unna 27, og jeg nekter å slutte å bruke shorts bare fordi jeg er 27. Disse reglene du snakker om i dette tilfellet, har jeg aldri hørt om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 26. mai 2012 #984 Del Skrevet 26. mai 2012 Synes du har kjempefine bein, og 27 er UNGT!!! Jeg er ikke så langt unna 27, og jeg nekter å slutte å bruke shorts bare fordi jeg er 27. Disse reglene du snakker om i dette tilfellet, har jeg aldri hørt om! Japp, men jeg er 31 Men faktisk hadde jeg ikke tenkt på den kombinasjonen av de to plaggene før du la ut bilde, så takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 26. mai 2012 #985 Del Skrevet 26. mai 2012 Siden jeg ikke har noen kjæreste å spørre så tenkte jeg at jeg kunne spøøre damene, og mennene, her. Jeg kjøpte denne jakka, dama som solgte den til meg sa den var ihelt perfekt størrelse men jeg føler den er litt for kort, jeg har alerede brukt den en gang og orker ikke å krangle meg til å bytte. Spørsmålet er, kan jeg gå ut med den eller bør jeg bare gi den til fretex og innse at de penga er tapt? Jeg synte du kan gå med den. Hvordan ser det ut om du åpner den? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 26. mai 2012 #986 Del Skrevet 26. mai 2012 HT og norah = HOT. Og hvorfor i all verden skal du ikke kunne gå slik selv om du er 31? Tull og tøys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. mai 2012 #987 Del Skrevet 26. mai 2012 Japp, men jeg er 31 Men faktisk hadde jeg ikke tenkt på den kombinasjonen av de to plaggene før du la ut bilde, så takk for tipset Min feil. Jeg leste litt for raskt. Så tallet 27, og vips så var du 27 i mitt hode, selv om jeg egentlig vet at du er over 30, fordi du har nevnt det før. Jo, bare hyggelig. Jeg har shoppet litt idag, og det er tydelig at shorts kan kombineres med alt. Har kjøpt masse lange, store skjorter i alle slags farger, slike topper som jeg har på bildet og heklete topper. Cluet er visstnok at det skal være gjennomsiktig og at man bare skal bruke shorts og bh under. Halve Stavanger er gjennomsiktig for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 26. mai 2012 #988 Del Skrevet 26. mai 2012 Siden jeg ikke har noen kjæreste å spørre så tenkte jeg at jeg kunne spøøre damene, og mennene, her. Jeg kjøpte denne jakka, dama som solgte den til meg sa den var ihelt perfekt størrelse men jeg føler den er litt for kort, jeg har alerede brukt den en gang og orker ikke å krangle meg til å bytte. Spørsmålet er, kan jeg gå ut med den eller bør jeg bare gi den til fretex og innse at de penga er tapt? Jeg ville nok også følt den var litt kort, men den er jo stilig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #989 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg ville nok også følt den var litt kort, men den er jo stilig da. Takk, kansje det er en manneting vi liker ikke korte ting på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #990 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg synte du kan gå med den. Hvordan ser det ut om du åpner den? Jeg vil nok gå med den åpen, og føles den bedre men tenkte jeg skulle se om den strammet for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 26. mai 2012 #991 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg syntes i hvertfall den var veldig fin, og ville ikke lagt merke til at den er litt kort hvis jeg så deg på gaten. Du kledde den godt, og syntes du skal bruke den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 26. mai 2012 #992 Del Skrevet 26. mai 2012 Kjenner at jeg er glemsk på å ta bilder. Kjøpt noen nye sommerkjoler idag, så jeg lover å komme sterkt tilbake..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 26. mai 2012 #993 Del Skrevet 26. mai 2012 Josef: jeg synes den jakka var kjempefin på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. mai 2012 #994 Del Skrevet 26. mai 2012 Josef: Jeg synes ikke selve jakka var særlig fin, altså selve fargen og stripene. Men snittet og størrelsen passer deg perfekt. Satt veldig fint, spesielt bakfra. Fikk en fin, snerten rumpe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sails Skrevet 26. mai 2012 #995 Del Skrevet 26. mai 2012 Siden jeg ikke har noen kjæreste å spørre så tenkte jeg at jeg kunne spøøre damene, og mennene, her. Jeg kjøpte denne jakka, dama som solgte den til meg sa den var ihelt perfekt størrelse men jeg føler den er litt for kort, jeg har alerede brukt den en gang og orker ikke å krangle meg til å bytte. Spørsmålet er, kan jeg gå ut med den eller bør jeg bare gi den til fretex og innse at de penga er tapt? Jeg hadde byttet den den. Ser fryktelig kort ut til å være en blazer. Du må forresten kneppe opp den nederste knappen, regel nummer én når det kommer til blazere og dressjakker (de er konstruert på den måten, slik at når man knepper opp den nederste knappen så vil jakken sitte mye bedre) Dersom du velger å beholde så burde du legge den litt opp i ermet, ser litt for lang ut der. Er den fra Oscar Jacobsen btw? Ganske så fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 26. mai 2012 #996 Del Skrevet 26. mai 2012 Og en takk til HL og norah for å gjøre det ENDA varmere for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #997 Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Jeg hadde byttet den den. Ser fryktelig kort ut til å være en blazer. Du må forresten kneppe opp den nederste knappen, regel nummer én når det kommer til blazere og dressjakker (de er konstruert på den måten, slik at når man knepper opp den nederste knappen så vil jakken sitte mye bedre) Dersom du velger å beholde så burde du legge den litt opp i ermet, ser litt for lang ut der. Er den fra Oscar Jacobsen btw? Ganske så fin. Takk, men den regelen om at nederste knapp skal være åpen gjelder kun jakker med tre knapper (eller mer), mener jeg, og når du sitter. Men du er nok en mann som synest den er for kort mens kvinnene her mener snittet er bra (huntelady likte ikke stilen og jeg respekterer hennes syn men personlig liker jeg både fargen og stripene) så hvem skal jeg høre på Endret 26. mai 2012 av JosefK78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 26. mai 2012 #998 Del Skrevet 26. mai 2012 Alltid nederste knapp åpen, når du sitter skal du ikke ha kneppet noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #999 Del Skrevet 26. mai 2012 Noen må finne reglene for dette med knappene før det blir slapfight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sails Skrevet 26. mai 2012 #1000 Del Skrevet 26. mai 2012 Takk, men den regelen om at nederste knapp skal være åpen gjelder kun jakker med tre knapper (eller mer), mener jeg, og når du sitter. Men du er nok en mann som synest den er for kort mens kvinnene her mener snittet er bra (huntelady likte ikke stilen og jeg respekterer hennes syn men personlig liker jeg både fargen og stripene) så hvem skal jeg høre på Det er faktisk feil. Nederste knapp skal alltid være åpen uavhengig av hvor mange knapper det er. Samme gjelder på vest. Dersom du sitter så skal alle knappene kneppes opp. Som sagt så er alle jakker konstruert med utgangspunkt i at den nederste knappen er åpen. Knepper du den igjen så ødelegger du snittet og formen. Det er litt opp til deg hvem du ønsker å høre på, og det er vel tross alt jentene du skal imponere her. Men dersom du spør en med kunnskap så kommer du til å få høre at den er for kort. Men igjen så er det ikke mange kvinner på byen som vet noe særlig om klassisk herremote. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå