Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke helt turt å kjøpe en fargerik bukse enda jeg... Vet ikke hva jeg skal ha på overkroppen da.. Også er jeg litt pysete på sterke farger.

Har vurdert sterkt å kjøpe en grønn, turkis eller aprikosfarget. Hva kan man ha på overkroppen da? (må være litt pent pga jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Har ikke helt turt å kjøpe en fargerik bukse enda jeg... Vet ikke hva jeg skal ha på overkroppen da.. Også er jeg litt pysete på sterke farger.

Har vurdert sterkt å kjøpe en grønn, turkis eller aprikosfarget. Hva kan man ha på overkroppen da? (må være litt pent pga jobb)

en fargerik bukse er jeg helt overbevist at kler deg godt! skjønner for så vet ikke helt hva det å ikke tørre..det er fint som hunterlady gjør her da, å bruke en hvit overdel til, - og evt en skinnjakke? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Jeg var også skeptisk til denne moten, helt til jeg så denne buksa i butikken. Visste umiddelbart at den der måtte jeg ha! :)

Jeg har også lyst på grønn. De er stilige :)

Finnes mye du kan bruke til, men skjorter er jo av penere sort. Trenger ikke å være av den baggy typen jeg bruker. Kan jo være litt mer innsvinget i midjen f.eks. Også er det lurt å bruke lange singletter eller lignende under. Å vise hud er ikke så kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Dagens+ Skinnjakke.

Bilde er sideleng. Teit, var ikke sånn når jeg lastet det opp.

så ikke dette bilde før nå jeg visst!

stilig eple, genial vinkel å ta bilde av sine egne klær når en må gjøre det selv da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAawww takk dere :) Ja, sånn er det å poste det uheldige nederst på en side inlegget. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst på grønn. De er stilige :)

Grønne bukser er kult helt til du blir spurt om du jobber i Kiwi. Jeg tuller ikke. Jeg ble spurt av en fremmed en gang da jeg gikk med mine grønne bukser. Hahaha!

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Mørkegrønn bukse er ålreit. Den ekle grønnfargen kiwi bruker må man holde seg langt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Grønne bukser er kult helt til du blir spurt om du jobber i Kiwi. Jeg tuller ikke. Jeg ble spurt av en fremmed en gang da jeg gikk med mine grønne bukser. Hahaha!

Hahaha! Morsomt! :fnise:

Jeg tenker noe ala slikt:

557736_370158466369354_114815771903626_1042718_1414080208_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha! Morsomt! :fnise:

Jeg tenker noe ala slikt:

557736_370158466369354_114815771903626_1042718_1414080208_n.jpg

Jeg og! Hvor fant du den??

Ikke kiwigrønt!! Det har jeg gått med noen år fra topp til tå. Den fargen er bannlyst hos meg.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg elsker de fargerike buksene. Det kan kombineres med utrolig mye, så slenger inn noen bilder som inspo:

tumblr_m20iblGr671rqcn0no1_400_large.jpgGaspee_Boating_Vickers_4_Small_large.jpg

tumblr_m0zh6z5RFl1rqpc1eo1_500_large.jpgBrown_University_2_Small_large.jpg

tumblr_m2r4c376fs1rqeyp0o1_500_large.jpg

tumblr_m2931445XQ1qcao59o1_500_large.jpg

tumblr_m328goB2HL1qmzy90o1_500_large.jpg

Ikke alle av bildene er med bukser som du ser, noen med shorts, men er ikke så vanskelig å forestille seg at buksebeina er noen cm lenger.

Endret av Fashionistaen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg skal gå til innkjøp av en fargeklatt. Skapet mitt kommer til å få sjokk :fnise:

Må bare finne en butikk da. Som ikke er utsolgt -siden jeg er så treg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...