Gjest HunterLady Skrevet 15. mai 2012 #881 Del Skrevet 15. mai 2012 Kjøpt ny bukse 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 15. mai 2012 #882 Del Skrevet 15. mai 2012 HL, den var kul! Så fin stil du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #883 Del Skrevet 15. mai 2012 Smashing antrekk, HL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. mai 2012 #884 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) så fin hunterlady elsker fargerike bukser! Endret 15. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mai 2012 #885 Del Skrevet 15. mai 2012 Har ikke helt turt å kjøpe en fargerik bukse enda jeg... Vet ikke hva jeg skal ha på overkroppen da.. Også er jeg litt pysete på sterke farger. Har vurdert sterkt å kjøpe en grønn, turkis eller aprikosfarget. Hva kan man ha på overkroppen da? (må være litt pent pga jobb) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. mai 2012 #886 Del Skrevet 15. mai 2012 Har ikke helt turt å kjøpe en fargerik bukse enda jeg... Vet ikke hva jeg skal ha på overkroppen da.. Også er jeg litt pysete på sterke farger. Har vurdert sterkt å kjøpe en grønn, turkis eller aprikosfarget. Hva kan man ha på overkroppen da? (må være litt pent pga jobb) en fargerik bukse er jeg helt overbevist at kler deg godt! skjønner for så vet ikke helt hva det å ikke tørre..det er fint som hunterlady gjør her da, å bruke en hvit overdel til, - og evt en skinnjakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. mai 2012 #887 Del Skrevet 15. mai 2012 Har ikke helt turt å kjøpe en fargerik bukse enda jeg... Vet ikke hva jeg skal ha på overkroppen da.. Også er jeg litt pysete på sterke farger. Har vurdert sterkt å kjøpe en grønn, turkis eller aprikosfarget. Hva kan man ha på overkroppen da? (må være litt pent pga jobb) Jeg var også skeptisk til denne moten, helt til jeg så denne buksa i butikken. Visste umiddelbart at den der måtte jeg ha! Jeg har også lyst på grønn. De er stilige Finnes mye du kan bruke til, men skjorter er jo av penere sort. Trenger ikke å være av den baggy typen jeg bruker. Kan jo være litt mer innsvinget i midjen f.eks. Også er det lurt å bruke lange singletter eller lignende under. Å vise hud er ikke så kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 15. mai 2012 #888 Del Skrevet 15. mai 2012 Dette er uten tvil det peneste bildet jeg har sett her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. mai 2012 #889 Del Skrevet 15. mai 2012 Dagens+ Skinnjakke. Bilde er sideleng. Teit, var ikke sånn når jeg lastet det opp. så ikke dette bilde før nå jeg visst! stilig eple, genial vinkel å ta bilde av sine egne klær når en må gjøre det selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. mai 2012 #890 Del Skrevet 15. mai 2012 AAawww takk dere Ja, sånn er det å poste det uheldige nederst på en side inlegget. Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 16. mai 2012 #891 Del Skrevet 16. mai 2012 Store plusser til HL og eplebit. Liker stilen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #892 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Jeg har også lyst på grønn. De er stilige Grønne bukser er kult helt til du blir spurt om du jobber i Kiwi. Jeg tuller ikke. Jeg ble spurt av en fremmed en gang da jeg gikk med mine grønne bukser. Hahaha! Endret 16. mai 2012 av Pene sko... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 16. mai 2012 #893 Del Skrevet 16. mai 2012 Mørkegrønn bukse er ålreit. Den ekle grønnfargen kiwi bruker må man holde seg langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 16. mai 2012 #894 Del Skrevet 16. mai 2012 Grønne bukser er kult helt til du blir spurt om du jobber i Kiwi. Jeg tuller ikke. Jeg ble spurt av en fremmed en gang da jeg gikk med mine grønne bukser. Hahaha! Hahaha! Morsomt! Jeg tenker noe ala slikt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 16. mai 2012 #895 Del Skrevet 16. mai 2012 Ferskenfargede bukser er nydelige til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 16. mai 2012 #896 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Endret 16. mai 2012 av Quebeq 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #897 Del Skrevet 16. mai 2012 Dagens antrekk: Her er noe i samme duren: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mai 2012 #898 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Hahaha! Morsomt! Jeg tenker noe ala slikt: Jeg og! Hvor fant du den?? Ikke kiwigrønt!! Det har jeg gått med noen år fra topp til tå. Den fargen er bannlyst hos meg. Endret 16. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 16. mai 2012 #899 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Har ikke helt turt å kjøpe en fargerik bukse enda jeg... Vet ikke hva jeg skal ha på overkroppen da.. Også er jeg litt pysete på sterke farger. Har vurdert sterkt å kjøpe en grønn, turkis eller aprikosfarget. Hva kan man ha på overkroppen da? (må være litt pent pga jobb) Åh, jeg elsker de fargerike buksene. Det kan kombineres med utrolig mye, så slenger inn noen bilder som inspo: Ikke alle av bildene er med bukser som du ser, noen med shorts, men er ikke så vanskelig å forestille seg at buksebeina er noen cm lenger. Endret 16. mai 2012 av Fashionistaen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mai 2012 #900 Del Skrevet 16. mai 2012 Takk! Jeg skal gå til innkjøp av en fargeklatt. Skapet mitt kommer til å få sjokk Må bare finne en butikk da. Som ikke er utsolgt -siden jeg er så treg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå