Yme Skrevet 8. mai 2012 #801 Del Skrevet 8. mai 2012 Klarer ikke la vær å tenke på hva i all verdens land og rike du holder på med når du tar disse bildene Ser for meg at du handler inn drøssevis med sukker for å tømme det på kjøkkengulvet og ta et outfit-bilde Evt så jobber du på en sukker-fabrikk og kler av deg i arbeidstiden Jeg syns dette er solide teorier, Bobler! Jeg syns et æotfittbilde må ha litt futt i seg, og dermed må man legge en god del sjel og forhåndsarbeid i dem, akkurat som når man skal lage små figurer av pappmasje . Jeg får nesten litt angst av å trykke på linkene dine når jeg sitter på lesesalen din yme! Hehehe, syns du jeg trenger å slenge opp en "not suitable for work" advarsel på dem? Jeg skal se om jeg greier å finne noe mer flott i løpet av uka, så du får passe på at du er hjemme når du åpner linkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 8. mai 2012 #802 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg syns dette er solide teorier, Bobler! Jeg syns et æotfittbilde må ha litt futt i seg, og dermed må man legge en god del sjel og forhåndsarbeid i dem, akkurat som når man skal lage små figurer av pappmasje . Sant nok. Jeg skulle til å åpne 8 x 15kg med hundemat i dag, bare for å spre de ut over gulvet og ta outfit-bilde. Men så blei jeg busta av sjefen Endret 8. mai 2012 av Bobler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. mai 2012 #803 Del Skrevet 8. mai 2012 Sant nok. Jeg skulle til å åpne 8 x 15kg med hundemat i dag, bare for å spre de ut over gulvet og ta outfit-bilde. Men så blei jeg busta av sjefen Du får prøve igjen neste gang sjefen din ikke er der! Bilder blir alltid bedre om de er godt planlagte... Her er dagens æotfitt, som blei veldig spontan. Man ser godt at det er forskjell i kvaliteten, om man sammenligner med de tidligere bildene mine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 8. mai 2012 #804 Del Skrevet 8. mai 2012 Ja tror det. Har også vurdert å ta outfit-bilde oppi et av de store akvariene vi har. Litt slem fisk, men blodige bein er bare lekkert! Fantastisk outfit idag Fikk du mye blikk på bussen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mai 2012 #805 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Skravlefanter --- Forelsket meg i denne toppen da jeg var på Bershka sist Det eneste problemet er at jeg faktisk må skaffe meg en kjæreste for å kunne bruke toppen (siden det står "Don't steal my boyfriend" på den) (Beklager om bildet blir megasvært. Photobucket var ikke helt samarbeidsvillig i dag Ha, ha! Jeg har romvesen-fingrer! E.T, phone home...) [borte] Endret 28. mai 2012 av Alyah 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 8. mai 2012 #806 Del Skrevet 8. mai 2012 Skravlefanter --- Forelsket meg i denne toppen da jeg var på Bershka sist Det eneste problemet er at jeg faktisk må skaffe meg en kjæreste for å kunne bruke toppen (siden det står "Don't steal my boyfriend" på den) (Beklager om bildet blir megasvært. Photobucket var ikke helt samarbeidsvillig i dag Ha, ha! Jeg har romvesen-fingrer! E.T, phone home...) Tja, stort bedre reklame for å få seg kjæreste kan jeg vanskelig se for meg.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mai 2012 #807 Del Skrevet 8. mai 2012 Tja, stort bedre reklame for å få seg kjæreste kan jeg vanskelig se for meg.... *mister munn og mæle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. mai 2012 #808 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Hvor er alle sammen? Har dere alle () og bedre ting å gjøre enn å henge på KG? Holder liv i tråden med et jobbantrekk [borte] Endret 28. mai 2012 av Alyah 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 9. mai 2012 #809 Del Skrevet 9. mai 2012 Stilig Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 9. mai 2012 #810 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg går bare i uniform om dagen, så det er lite å bidra med her Flotte antrekk (som vanlig), Alyah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 9. mai 2012 #811 Del Skrevet 9. mai 2012 Tar på å være russ, orker ikke å sminke seg engang Ps. Til mitt forsvar hadde jeg en hel pakke hubbabubba i munnen - derfor bollekinn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 9. mai 2012 #812 Del Skrevet 9. mai 2012 Litt pupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 9. mai 2012 #813 Del Skrevet 9. mai 2012 Litt pupp På meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 9. mai 2012 #814 Del Skrevet 9. mai 2012 På meg? Ja, jeg så litt kløft. Det var hyggelig assa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 9. mai 2012 #815 Del Skrevet 9. mai 2012 Ja, jeg så litt kløft. Det var hyggelig assa! Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hibiskus Skrevet 9. mai 2012 #816 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Har sett noen av de siste outfit-postene dine nå, fabelaktig! Stilmessig rent og samtidig interessant som du så fint viser frem her; klassisk antrekk spritet opp med stor suksess. Bravo fashionista, bravo! Edit: Det er ikke tillatt å qoute/sitere bilder som legges ut i denne tråden. Endret 9. mai 2012 av Hibiskus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 10. mai 2012 #817 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Har sett noen av de siste outfit-postene dine nå, fabelaktig! Stilmessig rent og samtidig interessant som du så fint viser frem her; klassisk antrekk spritet opp med stor suksess. Bravo fashionista, bravo! Edit: Det er ikke tillatt å qoute/sitere bilder som legges ut i denne tråden. Tusen hjertelig takk Det var virkelig et skikkelig hyggelig kompliment Du må legge ut noe du også da, siden det er så liten aktivitet her for tiden! Endret 10. mai 2012 av Fashionistaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julegrana Skrevet 10. mai 2012 #818 Del Skrevet 10. mai 2012 Prøver meg her jeg også da 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 10. mai 2012 #819 Del Skrevet 10. mai 2012 Ja, jeg så litt kløft. Det var hyggelig assa! Menn asså... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. mai 2012 #820 Del Skrevet 10. mai 2012 er det lov til å bruke denne tråden til å spørre dere hvilken av 3 kjoler jeg kan ha i konfirmasjon, selvom de ikke akkuratt er "dagens outfit" ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå