Pene sko... Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #761 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Tror jeg nettopp møtte en av de Pene Skoa i Bogstadveien, eller er det en 3. tvillingbror dere ikke vet om? sånn 1450ish :gjeiper: EY! Det var broren min som jeg sendte ned der ifra for å møte meg på Aker Brygge. Hahaha! Du skulle sagt hallo, han hverken slår eller biter. Endret 2. mai 2012 av Pene sko... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 2. mai 2012 #762 Del Skrevet 2. mai 2012 Haha, ja følte meg ganske sikker på at det var en av dere! Var ett nanosekund unna å hilse, men så trakk jeg meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 2. mai 2012 #763 Del Skrevet 2. mai 2012 Dageeens! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 2. mai 2012 #764 Del Skrevet 2. mai 2012 Dageeens! Digger jenter som kler hvitt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 2. mai 2012 #765 Del Skrevet 2. mai 2012 Digger jenter som kler hvitt!! Alva er flott uansett hvilken farge hu går i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 2. mai 2012 #766 Del Skrevet 2. mai 2012 Digger jenter som kler hvitt!! Alva er flott uansett hvilken farge hu går i Hihi, så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. mai 2012 #767 Del Skrevet 2. mai 2012 Alva er flott uansett hvilken farge hu går i Hun er særdeles bedre i sin 100% naturlige farge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 2. mai 2012 #768 Del Skrevet 2. mai 2012 Hun er særdeles bedre i sin 100% naturlige farge. Koselig å se deg på plass igjen, Katten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. mai 2012 #769 Del Skrevet 2. mai 2012 Såh. Hvor er nakenbildene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 2. mai 2012 #770 Del Skrevet 2. mai 2012 Alva er flott uansett hvilken farge hu går i Har vel sett ihvertfall ett plagg jeg ikke likte spesielt godt, uten at vi behøver å gå nærmere inn på det Men ja jo, jeg liker Alva jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 2. mai 2012 #771 Del Skrevet 2. mai 2012 Har vel sett ihvertfall ett plagg jeg ikke likte spesielt godt, uten at vi behøver å gå nærmere inn på det Men ja jo, jeg liker Alva jeg... Håper det er burkaen vi snakker om?! Haha ;D Men sånn forresten, er det ikke alle som kler hvitt? trodde det var en safe farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 2. mai 2012 #772 Del Skrevet 2. mai 2012 Håper det er burkaen vi snakker om?! Haha ;D Enkelte av KG-kvinnene har lett for å sette menn med bestemte meninger om enkelte tema i bås, så jeg velger å ikke svare direkte på det der :gjeiper: Men sånn forresten, er det ikke alle som kler hvitt? trodde det var en safe farge Skrev egentlig feil, mente egentlig "kler seg i hvitt"... Hvitt under svart er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 3. mai 2012 #773 Del Skrevet 3. mai 2012 Alva er flott uansett hvilken farge hu går i Helt enig. Noen er bare flotte uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #774 Del Skrevet 3. mai 2012 Eksamensangst ledet til dette antrekket denne kvelden. Nå ser dere hva stress gjør med folk. Hahaha!: 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 3. mai 2012 #775 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Siden det er så varmt og deilig om dagen dro jeg frem den grønne shortsen min: [!hasta la vista!] Endret 21. november 2012 av Fashionistaen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 3. mai 2012 #776 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Eksamensangst ledet til dette antrekket denne kvelden. Nå ser dere hva stress gjør med folk. Hahaha!: Haha niiiice Endret 3. mai 2012 av Daybreak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sails Skrevet 3. mai 2012 #777 Del Skrevet 3. mai 2012 Siden det er så varmt og deilig om dagen dro jeg frem den grønne shortsen min: ** 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 3. mai 2012 #778 Del Skrevet 3. mai 2012 tusen takk sail, var litt redd for at det var litt over the top med alle fargene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. mai 2012 #779 Del Skrevet 3. mai 2012 tusen takk sail, var litt redd for at det var litt over the top med alle fargene! Jeg syns fort det kan bli litt mye farge, egentlig... Alt kræsjer med hudfarge, så man burde holde seg til den! Høhøhø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 3. mai 2012 #780 Del Skrevet 3. mai 2012 Eksamensangst ledet til dette antrekket denne kvelden. Nå ser dere hva stress gjør med folk. Hahaha!: Nå ble jeg nesten litt forelska..hadde du bare droppa hatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå