Pene sko... Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #741 Del Skrevet 1. mai 2012 Endelig er det sommertemperaturer ute: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. mai 2012 #742 Del Skrevet 1. mai 2012 Endelig er det sommertemperaturer ute: Jaha? Så hvorfor i all verden er du ikke naken da?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #743 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Tanken har streifet. Jeg sondret for meg selv rundt dette. Argumentene for og mot er alle gode, dog må jeg si at argumentet som vektlegger bot for blotting veier tyngst. Dessuten vil det ta seg dårlig ut om jeg gikk i Oslo's gater i keiserens nye klær. Noe må jo også overlates til fantasien. Endret 1. mai 2012 av Pene sko... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. mai 2012 #744 Del Skrevet 1. mai 2012 Tanken har streifet. Jeg sondret for meg selv rundt dette. Argumentene for og mot er alle gode, dog må jeg si at argumentet som vektlegger bot for blotting veier tyngst. Dessuten vil det ta seg dårlig ut om jeg gikk i Oslo's gater i keiserens nye klær. Noe må jo også overlates til fantasien. Du må ikke være så opptatt av hva andre tenker... Opplev ditt indre! Føl på deg selv hvor flott det er at vinden rasler i rognpåsan, og hold ditt hode høy mens du passerer sutrende kvinner og barn, for det er DEG dette handler om, ikke dem! Da kan du ikke få bot heller, for da er det teknisk sett ikke blotting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 1. mai 2012 #745 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hei, og takk for sist! Hjemme fra ferie, og der ble det en del fokus på antrekk ;D Endret 1. mai 2012 av -Alva- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. mai 2012 #746 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hei, og takk for sist! Hjemme fra ferie, og der ble det en del fokus på antrekk ;D Jeg syns du skal slenge ut den håtte æotfitten du viste meg, Alva... Den svarte, fullkropsgreia! Endret 1. mai 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 1. mai 2012 #747 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg syns du skal slenge ut den håtte æotfitten du viste meg, Alva... Den svarte, fullkropsgreia! Det er ikke respektløst ovenfor den kulturen det er snakk om?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. mai 2012 #748 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er ikke respektløst ovenfor den kulturen det er snakk om?! Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 1. mai 2012 #749 Del Skrevet 1. mai 2012 Favorittantrekket! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #750 Del Skrevet 1. mai 2012 Det siste antrekket var dritkult, Alva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. mai 2012 #751 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Favorittantrekket! Der var det!! Som sagt, jeg skjønner ikke hvordan du mener at jeg skal behandle deg som et menneske, når du så aktivt går inn for å se ut som et sexobjekt *sikle* Endret 1. mai 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 1. mai 2012 #752 Del Skrevet 1. mai 2012 Der var det!! Som sagt, jeg skjønner ikke hvordan du mener at jeg skal behandle deg som et menneske, når du så aktivt går inn for å se ut som et sexobjekt *sikle* Haha, godt poeng. Jeg skammer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. mai 2012 #753 Del Skrevet 1. mai 2012 Haha, godt poeng. Jeg skammer meg Neida, det trenger du ikke. Syns det er hyggelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. mai 2012 #754 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) fy søren alva! du kommer til å bli årets trendsetter vedder for at oslos gater kommer til å fylles opp med slike alva-klesdraker innen i morgen kl 12! du er søt da! Endret 1. mai 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 1. mai 2012 #755 Del Skrevet 1. mai 2012 fy søren alva! du kommer til å bli årets trendsetter vedder for at oslos gater kommer til å fylles opp med slike alva-klesdraker innen i morgen kl 12! du er søt da! Haha, det tror jeg også! SPESIELT i det finværet som kom snikende nå... Du har allerede kjøpt et tilsvarende antrekk antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. mai 2012 #756 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Haha, det tror jeg også! SPESIELT i det finværet som kom snikende nå... Du har allerede kjøpt et tilsvarende antrekk antar jeg? ja, sola er jo ingen hindring for moten da! man får jo garantert ikke svetteringer i en slik alvadrakt ihvertfall nei, har jo ikke fått kjøpt sånn enda, fordi jeg ikke så antrekket før nå og butikkene er jo ikke åpne nå Endret 1. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 1. mai 2012 #757 Del Skrevet 1. mai 2012 Jaha? Så hvorfor i all verden er du ikke naken da?? Han har droppet genser over skjorten Pluss fra meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 2. mai 2012 #758 Del Skrevet 2. mai 2012 Tror jeg nettopp møtte en av de Pene Skoa i Bogstadveien, eller er det en 3. tvillingbror dere ikke vet om? sånn 1450ish :gjeiper: For at dette ikke skal bli helt OT: Endelig frem med de superchille tøffel-sandalene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 2. mai 2012 #759 Del Skrevet 2. mai 2012 Her er dagens æotfitt! Beklager at det er så uklart... Det er bare det at jeg er så blennende vakker 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjole100 Skrevet 2. mai 2012 #760 Del Skrevet 2. mai 2012 Så mange fine outfits dere har! Her må jeg nok følge med videre ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå