Gjest badeand1 Skrevet 28. april 2012 #721 Del Skrevet 28. april 2012 Ah! ^^ Velkommen penesko#2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 28. april 2012 #722 Del Skrevet 28. april 2012 Ja, det stemmer. Vi er eneggede tvillinger. Pffft, vi skjønner alle at du har klonet deg selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 28. april 2012 #723 Del Skrevet 28. april 2012 Veldig fin tråd, og folk her ser ut til å ha en langt mer personlig og velegnet stil enn det jeg klarer å lirke på meg hver morgen. Her er i alle fall mitt bidrag nå som innlegget først er skrevet, men med min bekymring er den nok borte igjen om noen få strakser. Liker .. very much! Fiiin genser! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 29. april 2012 #724 Del Skrevet 29. april 2012 Penesko... og Penesko...2, flotte stiler dere har! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 29. april 2012 #725 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Kameraet står på lading, men her er det jeg har på meg i dag; Enkelt og greit (beklager om bildene ble store) Edit; fjernet de gigantiske bildene. Endret 29. april 2012 av Mrs.Shadows Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 29. april 2012 #726 Del Skrevet 29. april 2012 Alyah og Fashionistaen: supersøte kåper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. april 2012 #727 Del Skrevet 29. april 2012 Kameraet står på lading, men her er det jeg har på meg i dag Enkelt og greit (beklager om bildene ble store) Jeg bryr meg stort sett lite om klær, og ser ikke på det på en måte hvor jeg legger merke til om ting er stilige eller ikke, men den overdelen der var ganske kul! Sleng ut et bilde når kameraet er lada da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. april 2012 #728 Del Skrevet 29. april 2012 Ja, det stemmer. Vi er eneggede tvillinger. Eneggede tvillinger? Jeg tror ikke på sånne overnaturlige greier, så dere lurer ikke meg! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 29. april 2012 #729 Del Skrevet 29. april 2012 Bikini Endelig kom varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. april 2012 #730 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Bikini Endelig kom varmen Pics, or it didn't happen! Jeg har vært på jobb i dag, så jeg så ca. sånn her ut! *snip* (Ikke kopier linken er dere snille) Endret 30. april 2012 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 29. april 2012 Forfatter #731 Del Skrevet 29. april 2012 Min tweedjakke. Elsket av få, hatet av mange. Hahaha! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 29. april 2012 #732 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Jeg bryr meg stort sett lite om klær, og ser ikke på det på en måte hvor jeg legger merke til om ting er stilige eller ikke, men den overdelen der var ganske kul! Sleng ut et bilde når kameraet er lada da Takk for det! Har ikke peiling jeg heller, går med det jeg liker. Har skiftet nå, fordi jeg sitter ute i sola og leser til eksamen. Om jeg faktisk skulle bli litt brun så hadde det sett veldig bra ut med skillet etter den toppen der EDIT; Pene Sko, jeg liker jakken din! Liker at folk tør å skille seg ut Endret 29. april 2012 av Mrs.Shadows Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 29. april 2012 #733 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) . Endret 2. september 2023 av Fashionistaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 29. april 2012 #734 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Beste bildet jeg gidder å ta akkurat nå. Igjen, så enkelt at det vel egentlig ikke teller som outfit :gjeiper: Bukse og topp fra BikBok. Edit; Jeg er ikke så feilproposjonert som det ser ut Endret 29. april 2012 av Mrs.Shadows 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. april 2012 #735 Del Skrevet 29. april 2012 Beste bildet jeg gidder å ta akkurat nå. Igjen, så enkelt at det vel egentlig ikke teller som outfit :gjeiper: Bukse og topp fra BikBok. Edit; Jeg er ikke så feilproposjonert som det ser ut Men det der er en annen topp, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 29. april 2012 #736 Del Skrevet 29. april 2012 Men det der er en annen topp, vel? Jepp, annen både topp og bukse, pga sola. Vil ikke ha en brun og en hvit skulder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. april 2012 #737 Del Skrevet 29. april 2012 Jepp, annen både topp og bukse, pga sola. Vil ikke ha en brun og en hvit skulder Jo, det hadde jo vært driiiiit stilig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 29. april 2012 #738 Del Skrevet 29. april 2012 Jo, det hadde jo vært driiiiit stilig! Syns du? Da får jeg gå å smøre den ene med selvbruner. Takk for tipset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 30. april 2012 #739 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) [!adios!] Endret 21. november 2012 av Fashionistaen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. mai 2012 #740 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Fint antrekk, Mrs.Shadows - likte veldig godt blusen din Og Fash, du er pen som alltid --- Så utrolig kult å få så mange positive tilbakemeldinger på kåpen min for jeg har følt at den kanskje var litt over-kill i forhold til fargen [borte] Trodde ikke frynser på klær var noe for meg, men ihaaa Endret 28. mai 2012 av Alyah 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå