Gjest Gaby Skrevet 22. april 2012 #661 Del Skrevet 22. april 2012 Al, jeg må si du har noen eksepsjonelt fine sko! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 22. april 2012 #662 Del Skrevet 22. april 2012 Viser meg sjelden i bukser fordi jeg ikke føler meg helt vel i dem og det hjalp veldig på at jeg ble spurt om jeg var gravid da jeg brukte dette antrekket, så... kjole neste gang? *bilde* Gravid? For noen idiotiske mennesker som sa det!! Du ser jo kjempefin og slank ut! Og fint antrekk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 22. april 2012 Forfatter #663 Del Skrevet 22. april 2012 Si til dem som påstod at du så gravid ut at de heller burde drikke litt mer vann i blant, alkohol er hverken sunt eller bringer frem det beste i folk. Du så flott ut, al. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. april 2012 #664 Del Skrevet 22. april 2012 Å, dere er herlige folk! (Gabs, skoene er fantastiske! Takk for at jeg fikk arve dem ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 22. april 2012 #665 Del Skrevet 22. april 2012 Dagens æotfitt! Alt jeg har med meg, er selvfølgelig tilbehør til antrekket, for å skapet det rett inntrykket... Utenom genseren jeg bærer, som jeg har henta i tørkerommet jeg står i. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. april 2012 #666 Del Skrevet 22. april 2012 haaaaaahhaaaa yme! like fantastisk som alltid! jeg digger deg! du får meg staigvekk i bedre humør! meeeeeeen, en ting jeg lurer på.... hvem er alle disse dameklærne sine?? fooor, du har jo ingen søstre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 22. april 2012 #667 Del Skrevet 22. april 2012 Hvorfor kan det ikke være mine dameklær? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyRose Skrevet 22. april 2012 #668 Del Skrevet 22. april 2012 Dagens: Du er søt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. april 2012 #669 Del Skrevet 22. april 2012 Dagens æotfitt! Alt jeg har med meg, er selvfølgelig tilbehør til antrekket, for å skapet det rett inntrykket... Utenom genseren jeg bærer, som jeg har henta i tørkerommet jeg står i. Jeg synes kanskje rosa var litt over the top, kunne gått for jordfarger. Det kler øynene dine bedre. Frekke tøs. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 22. april 2012 #670 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg synes kanskje rosa var litt over the top, kunne gått for jordfarger. Det kler øynene dine bedre. Frekke tøs. Jeg er fullstendig enig i kritikken, men noen ganger må man gjøre det beste ut av det som er tilgjengelig... Har dessverre ingen ballerinakjoler i jordfarger, men det er da ikke bare jord og sann som gjør en person litt skitten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 23. april 2012 Forfatter #671 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Du er sannelig et friskt pust i denne tråden, Yme. Du er søt Jo, takk for det! Men jeg foretrekker helst å bli kalt kjekken, Emily. Endret 23. april 2012 av Pene sko... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 23. april 2012 #672 Del Skrevet 23. april 2012 Dagens æotfitt! Alt jeg har med meg, er selvfølgelig tilbehør til antrekket, for å skapet det rett inntrykket... Utenom genseren jeg bærer, som jeg har henta i tørkerommet jeg står i. Jeg pleide å ha samme skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 23. april 2012 #673 Del Skrevet 23. april 2012 Dagens æotfitt! Alt jeg har med meg, er selvfølgelig tilbehør til antrekket, for å skapet det rett inntrykket... Utenom genseren jeg bærer, som jeg har henta i tørkerommet jeg står i. Du er virkelig bare herlig min kjære sommerfuglmann! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. april 2012 #674 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg er fullstendig enig i kritikken, men noen ganger må man gjøre det beste ut av det som er tilgjengelig... Har dessverre ingen ballerinakjoler i jordfarger, men det er da ikke bare jord og sann som gjør en person litt skitten Kanskje sort hadde gjort seg, med hansker m/nagler på som acces..accass..accciss.. TILLEGGSUTSTYR! Tiara er helt perfekt, men jeg synes vel det mangler en tryllestav med lysende stjerne og glitter på. Sort, såklart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. april 2012 #675 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Du er sannelig et friskt pust i denne tråden, Yme. Takk! Jeg er generelt et veldig friskt pust i alt! Det er derfor jeg skal spørre nav om de kan betale studiene mine, når jeg skal utdanne meg til å bli konge. Jeg pleide å ha samme skjørt Savner du det? Bare si ifra om du vil kjøpe det av! Du er virkelig bare herlig min kjære sommerfuglmann! Var det tiaraen som gjorde det? Kanskje sort hadde gjort seg, med hansker m/nagler på som acces..accass..accciss.. TILLEGGSUTSTYR! Tiara er helt perfekt, men jeg synes vel det mangler en tryllestav med lysende stjerne og glitter på. Sort, såklart. Jeg skal føre alt dette opp på lista over tillegsutstyr som jeg ønsker meg til jul! Lurer på om jeg trenger en topp med åpemn rygg også, sånn at jeg kan ta sort maskara på rygghåra mine, og dele dem med hele verden! Endret 23. april 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 23. april 2012 #676 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Rydde outfit Endret 23. april 2012 av EryMax 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 23. april 2012 Forfatter #677 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) *Snip* Endret 3. august 2012 av Pene sko... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 23. april 2012 #678 Del Skrevet 23. april 2012 Meg i dag: So serious Men flott kledd som alltid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. april 2012 #679 Del Skrevet 23. april 2012 Pene Sko er lekker som alltid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. april 2012 #680 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Føler meg som et rosa sukkertøy i denne kåpa [borte] Endret 28. mai 2012 av Alyah 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå