Binta Ba Skrevet 21. april 2012 #641 Del Skrevet 21. april 2012 Fashonistaen: Jeg elsker, elsker, elsker den bling`ete kjolen din. Jeg vil ha. Nå. Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. april 2012 #642 Del Skrevet 21. april 2012 Fashonistaen: Jeg elsker, elsker, elsker den bling`ete kjolen din. Jeg vil ha. Nå. Hvor? Jeg er rimelig sikker på at den er fra H&M dameavdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 21. april 2012 #643 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg er rimelig sikker på at den er fra H&M dameavdelingen Hoho, jeg vet hvor jeg skal Fabolous. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 21. april 2012 Forfatter #644 Del Skrevet 21. april 2012 Så pen du er Daybreak! Er det rart jeg var betatt av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. april 2012 #645 Del Skrevet 22. april 2012 Så pen du er Daybreak! Er det rart jeg var betatt av deg? Yes. Sorry Daybreak. Skoen er mitt nyeste offer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 22. april 2012 #646 Del Skrevet 22. april 2012 Så pen du er Daybreak! Er det rart jeg var betatt av deg? Naaw tusen takk Og attande skal du også få Yes. Sorry Daybreak. Skoen er mitt nyeste offer. Mogleg eg som er treig (eller fått for lite søvn ),men kvifor beklager du til meg for at Pene Sko er ditt neste offer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 22. april 2012 Forfatter #647 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Yes. Sorry Daybreak. Skoen er mitt nyeste offer. Da vil du finne ut at jeg ikke er særlig kravstor, Katten. Alt jeg krever er simpelthen at du kneler foran meg. :gjeiper: Beklager, den spøken ble kanskje litt over toppen. Hahaha! Endret 22. april 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 22. april 2012 #648 Del Skrevet 22. april 2012 Fashonistaen: Jeg elsker, elsker, elsker den bling`ete kjolen din. Jeg vil ha. Nå. Hvor? Den er fra HM ja, kjøpte den for hele 2 hundringser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 22. april 2012 #649 Del Skrevet 22. april 2012 Den er fra HM ja, kjøpte den for hele 2 hundringser Man trenger ikke bruke mye for å se smashing ut. Flere av mine favoritter i klesskapet kostet meg enten under hundrelappen, eller var gratis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. april 2012 #650 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Selvfølgelig går jeg ned på kne når jeg skal plassere den gigantiske buttplugen i deg. Må jo ikke bomme på hullet. Det er jo tross alt langt ned. Endret 22. april 2012 av Katten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 22. april 2012 Forfatter #651 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Selvfølgelig går jeg ned på kne når jeg skal plassere den gigantiske buttplugen i deg. Må jo ikke bomme på hullet. Det er jo tross alt langt ned. Det høres ut som du har efaring fra dine tidligere offere, Katten. Du har til og med utstyret klart. :gjeiper: Endret 22. april 2012 av Pene sko... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. april 2012 #652 Del Skrevet 22. april 2012 Da vil du finne ut at jeg ikke er særlig kravstor, Katten. Alt jeg krever er simpelthen at du kneler foran meg. :gjeiper: Beklager, den spøken ble kanskje litt over toppen. Hahaha! Er dette en subtil måte å be om en blow job? Jeg liker det, litt homoerotikk i hverdagen er bare kos. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. april 2012 #653 Del Skrevet 22. april 2012 Er dette en subtil måte å be om en blow job? Jeg liker det, litt homoerotikk i hverdagen er bare kos. Skitne fantasier, dette er langt mer romantisk! Han håper å bli fridd til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. april 2012 #654 Del Skrevet 22. april 2012 Skitne fantasier, dette er langt mer romantisk! Han håper å bli fridd til! Goddamnit! Og jeg som håpet på litt heftig man-on-man action! Også er det bare Pene sko som forsøker å sikre seg rollen som Fru Katten? Skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. april 2012 #655 Del Skrevet 22. april 2012 Goddamnit! Og jeg som håpet på litt heftig man-on-man action! Også er det bare Pene sko som forsøker å sikre seg rollen som Fru Katten? Skuffa! Var ikke meningen å fingerpule dine skitne tanker her, men tross alt - vi er jo et renslig forum. Er vi ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 22. april 2012 #656 Del Skrevet 22. april 2012 Det høres ut som du har efaring fra dine tidligere offere, Katten. Du har til og med utstyret klart. :gjeiper: Tro meg. Du aner ikke hvilket utstyr jeg har klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 22. april 2012 #657 Del Skrevet 22. april 2012 Ikke for å være kjip og vemmelig, men er vel ikke mulig å holde denne tråden fri for off topic? Ca halve denne siden er bare piss 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 22. april 2012 #658 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Ikke for å være kjip og vemmelig, men er vel ikke mulig å holde denne tråden fri for off topic? Ca halve denne siden er bare piss Enig Søndag i Trondheim, så da trengte jeg ikke akkurat lure på hva jeg skulle ha på meg (Rommet mitt er kjemperotete....) Endret 22. april 2012 av HedvigR 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. april 2012 #659 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Viser meg sjelden i bukser fordi jeg ikke føler meg helt vel i dem og det hjalp veldig på at jeg ble spurt om jeg var gravid da jeg brukte dette antrekket, så... kjole neste gang? [borte] Endret 28. mai 2012 av Alyah 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. april 2012 #660 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) hehe, artig at du skriver det Al ! jeg viser meg også heller sjeldent i busker! ihvertfall i stramme bukser!! det skjer vel bare omtrent hver skuddårsdag men nå har jeg et lite prøveprosjekt, men mistenker at dette prosjektet ikke vedvarer lengre enn til i morgen tidlig Ære være kjoler! gravid al? neeeeh...! jeg synes ikke det ser noe som helst galt ut med dette antrekket på deg! hedig er og blir alltid liker fin!! Endret 22. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå