Pene sko... Skrevet 18. april 2012 Forfatter #601 Del Skrevet 18. april 2012 Pent antrekk og ikke minst pene sko, norah! Jeg digget skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 18. april 2012 #602 Del Skrevet 18. april 2012 Pent antrekk og ikke minst pene sko, norah! Jeg digget skoene. Synes du? Du som er så klassisk i stilen? Trodde ikke du likte skinnjakker og jeans. Pent er det ikke etter min mening, men det er nå sånn jeg ser ut 70% av tiden :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Compaq Skrevet 18. april 2012 #603 Del Skrevet 18. april 2012 Ikke at det at dette er en "vennligst komplimenter kroppen min" tråd, men fy for noen lekre ben du har norah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 18. april 2012 #604 Del Skrevet 18. april 2012 Ikke at det at dette er en "vennligst komplimenter kroppen min" tråd, men fy for noen lekre ben du har norah! Jeg er veldig svak for smisk og snille ord :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. april 2012 #605 Del Skrevet 18. april 2012 Ups,eg gløymte å ta bilete av kleda eg hadde på meg på skulen i dag.. Det hadde eg faktisk tenkt til for ein gongs skuld Jaja,det var synd :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 19. april 2012 #606 Del Skrevet 19. april 2012 Nå vinner jeg prisen for trådens trangeste bukser(og atter en ting gamle dinosaurkoner ikke burde gå med) - føler de ser annerledes ut i virkeligheten, men på bildet minnet de mer om tights Det er altså mørkeblå jeans. Dette er dagens outfit, og igrunnen for meg året rundt-outfit, hvor jeg egentlig bare varierer med å bytte jakke, samt farge på sko og skjerf. Prøver liksom å skjerpe meg, men det er ikke så lett når man hater shopping. Er forøvrig egentlig ganske lei av den jakka som jeg av en eller annen grunn kjøper flere av Antrekket er medfulgt den klassiske "en sort tilfeldig genser og en singlet med hull fordi jeg ikke gadd lete mer i klesskapet". Burde muligens gå opp en størrelse i bukser etter bildet å dømme, men minibeina mine svømmer i det meste. Veldig lik stil som meg du!! Si fra om du finner jakke som du kan bytte ut med den du har, for jeg gjør det samme som deg, gror fast i den type jakke og klarer ikke finne noe annet selvom jeg er sååå lei den! Synes ikke beina var tighte jeg. Husker når jeg hadde sånne smale bein jeg *sukk* Nå er jeg bare gravid.. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 19. april 2012 Forfatter #607 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Synes du? Du som er så klassisk i stilen? Trodde ikke du likte skinnjakker og jeans. Det viktigste er at stilen er gjennomført og at du føler deg bekve i det du går i. Jeg synes uansett at stilen din var gjennomført, norah. Men en klesregel jeg kom på er at alt lær på kroppen skal matches når det kommer til farge. Dette gjelder i hvert fall på herresiden, og jeg vil anta den samme regelen også gjelder for damer. Du skal da egentlig bruke svarte lærsko til den svarte lærjakka. De færreste vil reagere på dette, og jeg personlig ville ikke kommentert det om jeg traff deg på gata, men det er likevel kjekt å vite. Endret 19. april 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 19. april 2012 #608 Del Skrevet 19. april 2012 Det viktigste er at stilen er gjennomført og at du føler deg bekve i det du går i. Jeg synes uansett at stilen din var gjennomført, norah. Men en klesregel jeg kom på er at alt lær på kroppen skal matches når det kommer til farge. Dette gjelder i hvert fall på herresiden, og jeg vil anta den samme regelen også gjelder for damer. Du skal da egentlig bruke svarte lærsko til den svarte lærjakka. De færreste vil reagere på dette, og jeg personlig ville ikke kommentert det om jeg traff deg på gata, men det er likevel kjekt å vite. Det er faktisk helt bevisst at jeg ikke matcher. Jeg er litt miljøskada etter å ha gått på VGS med et skikkelig brødhue som matchet i ett og alt(øyenskygge, neglelakk, bukser, genser, sko) - og etter dette MÅ jeg ha noe som bryter - og - gjerne forskjellige sokker Ellers fant jeg ei jakke igår, Illicitus - men siden den kostet et halvt statsbudsjett og jeg "bare hadde lyst på den av ingen god grunn" prøver jeg å ignorere at det eksisterer Får oppdatere om jeg faller for synden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 19. april 2012 Forfatter #609 Del Skrevet 19. april 2012 Ah, gotcha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 19. april 2012 #610 Del Skrevet 19. april 2012 Ikke at det at dette er en "vennligst komplimenter kroppen min" tråd, men fy for noen lekre ben du har norah! Ooh, ja! Og ekstremt fine sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 19. april 2012 #611 Del Skrevet 19. april 2012 Ganske mørk idag jeg gitt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 19. april 2012 #612 Del Skrevet 19. april 2012 Ellers fant jeg ei jakke igår, Illicitus - men siden den kostet et halvt statsbudsjett og jeg "bare hadde lyst på den av ingen god grunn" prøver jeg å ignorere at det eksisterer Får oppdatere om jeg faller for synden. Oh spent!! Jeg trenger å vippe min stil litt over på det litt mer sexy(ikke tacky nei)-feminine. Det er det jeg har lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 20. april 2012 #613 Del Skrevet 20. april 2012 Daffe. .... ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enirac Skrevet 20. april 2012 #614 Del Skrevet 20. april 2012 Gårsdagens.. Litt teit å ta bilde i eit speil på Europris, men sånn går det når man ikkje har speil som viser heile antrekket heime 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 20. april 2012 #615 Del Skrevet 20. april 2012 Hot as always HL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 20. april 2012 #616 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Denne tråden har gjort meg om til noe jeg aldri trodde jeg skulle bli "Dagens-antrekk-jente" Litt uformelig genser kanskje, men superdeilig å ha på seg. Endret 20. april 2012 av HedvigR 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. april 2012 #617 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Denne tråden har gjort meg om til noe jeg aldri trodde jeg skulle bli "Dagens-antrekk-jente" Samma her... Den har forandret livet mitt! Dagens ævtfitt! Endret 20. april 2012 av Yme 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. april 2012 #618 Del Skrevet 20. april 2012 Samma her... Den har forandret livet mitt! :skratte: Love it! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. april 2012 #619 Del Skrevet 20. april 2012 :skratte: Love it! Jeg var 16 der også, tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. april 2012 #620 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg var 16 der også, tenk! Ung og sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå