Gjest NozMonster Skrevet 16. april 2012 #581 Del Skrevet 16. april 2012 hehehee... her må du utdype litt tonje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vazquez Skrevet 16. april 2012 #582 Del Skrevet 16. april 2012 Er det lov til å legge ut bilder av andre og høre hva KG-brukerne synes? Noe som eventuelt skal sensureres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 16. april 2012 #583 Del Skrevet 16. april 2012 Haha, mye billig på ebay. Jeg kjøpte meg veske som kostet 16 øre. :hoho: seriøst??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 16. april 2012 #584 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) hehehee... her må du utdype litt tonje! Hæ? Er det noe å utdype da? Det bildet kunne vært tatt fra en hvilken som helst dag i mitt liv :D (Eller ev. fra Madame Tussauds i Amsterdam.. :gjeiper: De har en sånn jukse-smoking man kan ta på seg) Endret 16. april 2012 av Tonje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. april 2012 #585 Del Skrevet 16. april 2012 Er det lov til å legge ut bilder av andre og høre hva KG-brukerne synes? Noe som eventuelt skal sensureres? Hæ? Er det noe å utdype da? Det bildet kunne vært tatt fra en hvilken som helst dag i mitt liv :D (Eller ev. fra Madame Tussauds i Amsterdam.. :gjeiper: De har en sånn jukse-smoking man kan ta på seg) aaah... hehe, jeg skjønte jo hvor du var, men jeg visste bare ikke at de har jukse-smoking man kan låne stilig bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vazquez Skrevet 16. april 2012 #586 Del Skrevet 16. april 2012 Du må nesten være litt mer konsis, NozMonster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 17. april 2012 Forfatter #587 Del Skrevet 17. april 2012 Fant en cardigan i skapet som jeg måtte prøve: 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 17. april 2012 #588 Del Skrevet 17. april 2012 Fant en cardigan i skapet som jeg måtte prøve: Nå fikk jeg også lyst på røde bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 18. april 2012 #589 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Man får litt rare proporsjoner når man tar bilde av seg selv :gjeiper: *svoosh* Endret 2. juni 2012 av Badabing 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floony Skrevet 18. april 2012 #590 Del Skrevet 18. april 2012 Er det bare meg, eller blir man litt hekta på disse trådene? Jeg som alltid har vært så i mot "dagens outfit" når det gjelder blogginga, men dette er jo gøy Fashionistaen, jeg rett og slett elsker stilen din, synes den er kombinerer elegant og avslappa helt perfekt Dette er hva jeg går med i dag. Skulle ønske jeg hadde et ordentlig kamera med selvutløser, for det er virkelig vanskelig å få tatt ordentlige bilder med telefonen.. Edit: oo, det var en søt pus over meg :D Så nuskat!! Digger stilen din! Har på en måte en liknende en, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 18. april 2012 #591 Del Skrevet 18. april 2012 Er det bare meg, eller blir man litt hekta på disse trådene? Jeg som alltid har vært så i mot "dagens outfit" når det gjelder blogginga, men dette er jo gøy Fashionistaen, jeg rett og slett elsker stilen din, synes den er kombinerer elegant og avslappa helt perfekt Dette er hva jeg går med i dag. Skulle ønske jeg hadde et ordentlig kamera med selvutløser, for det er virkelig vanskelig å få tatt ordentlige bilder med telefonen.. Edit: oo, det var en søt pus over meg :D Så nuskat!! Definitivt pluss frå meg Me like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. april 2012 #592 Del Skrevet 18. april 2012 Du må nesten være litt mer konsis, NozMonster. hehe, ja det forstår jeg nå som jeg leste spørsmålet ditt en gang til klarte å overse noen ord, så jeg misforstod spørsmålet ditt.. men legge ut bilde av andre? det er vel ikke noe snilt? så sant det ikke er en kjent person da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 18. april 2012 #593 Del Skrevet 18. april 2012 Man får litt rare proporsjoner når man tar bilde av seg selv :gjeiper: Veldig stilig, noe sånt kunne jeg gjerne gått i selv og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 18. april 2012 #594 Del Skrevet 18. april 2012 Man får litt rare proporsjoner når man tar bilde av seg selv :gjeiper: Jeg tror kanskje du har vært og snikt i klesskapet mitt. Føler den veska der er akkurat den jeg har sikla på i den butikken ved parken på Løkka....? Den blå? *skal ikke kjøpe, skal ikke kjøpe* Men mine Converse er flat såle da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. april 2012 #595 Del Skrevet 18. april 2012 Hørr hørr!! Her er dagens outfitt. Mamma hjalp meg å ta bildet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 18. april 2012 #596 Del Skrevet 18. april 2012 Veldig stilig, noe sånt kunne jeg gjerne gått i selv og Jeg tror vi liker en del av det samme, ja Jeg tror kanskje du har vært og snikt i klesskapet mitt. Føler den veska der er akkurat den jeg har sikla på i den butikken ved parken på Løkka....? Den blå? *skal ikke kjøpe, skal ikke kjøpe* Men mine Converse er flat såle da :gjeiper: Ble som sagt veldig rare proporsjoner på bildet, litt fugleperspektiv. Ja, jeg har brede skuldre, men ikke såå brede. Og ikke Converse med annet enn flat såle heller (visste ikke engang at det fantes). Vesken er kjøpt i Amsterdam, men de har den sikkert flere steder. Og da ville jeg kjøpt den om jeg var deg Jeg elsker blått.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. april 2012 #597 Del Skrevet 18. april 2012 Man får litt rare proporsjoner når man tar bilde av seg selv :gjeiper: Likte stilen din, Badabing Jakken din var lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 18. april 2012 #598 Del Skrevet 18. april 2012 Hørr hørr!! Her er dagens outfitt. Mamma hjalp meg å ta bildet. Er det en helsetrøye i ekte Pondus-stil jeg skimter under skjorta der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. april 2012 #599 Del Skrevet 18. april 2012 Er det en helsetrøye i ekte Pondus-stil jeg skimter under skjorta der? Det stemmer, Tonje! Nettingsinglet, eller "chain mail" som jeg liker å kalle det, når jeg vil føle meg som en tøff ridder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 18. april 2012 #600 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) *bortevekk* Endret 29. april 2012 av norah 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå