Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Kjolen var ikke bestemoraktig i det hele tatt, Norah. I hvert fall ikke på deg. Kjempefin. Jeg er "bare" 30, så nå følte jeg meg skikkelig ung, plutselig :gjeiper:

Og HedvigR - skikkelg snasen kjole. Misunnelig på formene dine. Skikkelig fin timeglassfigur du fikk i kjolen :)

Edit: synd kjolen var utsolgt da:(

Endret av Maria_Marihøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet at vi skal respondere på klærne i denne tråden, men jeg kan ikke unngå å legge merke til den flotte kroppen din! at du har så fine former samtidig som du ser så fast i fisken ut, er en kombinasjon jeg misunner i hele evigheten!

kjolen ser fin ut også da :Nikke:

Jeg tenkte akkurat det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og HedvigR - skikkelg snasen kjole. Misunnelig på formene dine. Skikkelig fin timeglassfigur du fikk i kjolen :)

Edit: synd kjolen var utsolgt da:(

Åå tusen takk :rodmer: Jeg vart skikkelig sur, var så klar for å få med meg den hjem :fnise: Typisk Hedvig-kjole som mamma ville sagt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid glipp av Nerdmedsverd....jeg lurer på så hvordan den sagnomsuste stilen din er... :)

Jeg liker best å være superanonym, men - siden denne tråden virket ganske snill og koselig drister jeg meg, og, siden jeg alltid går rundt i jeans og skinnjakke følte jeg meg litt flink som kjøpte kjole idag.

Ved ettertanke så den litt sånn bestemoraktig ut på bildet, men jaja. Er man gammal så er man gammal.

Så, her kommer den eldste(?) dama på 31 dinosaurår i tråden(og IKKE SITER BILDET TAKK)

HOT! og meget enig i at den gjorde at du fikk fine pupper i den :sjenert:

Jeg må vise frem en kjole jeg angrer så sinnsykt på at jeg ikke kjøpte :( Jeg prøvde den på da jeg var i York, men hadde lite med cash meg med. Kom tilbake dagen etter, og da var den utsolgt :tristbla:

Jeg elsker forresten kjolen din Norah, den så ikke bestemoraktig ut i det hele tatt! Ordentlig snasen var den ;)

Mmm, pene HedvigR :jepp:

Min stil (om det nå kan kalles noen stil :sjenert: )

Var på vei ut i dag for å handle meg vårklær som jeg kanskje kunne legge ut bilde av senere, men jeg finner aldri noe når er på shopping.. Unntatt nye øredobber da, og de var fine :)

Fin du også frøken :) Ikke noe å være sjenert over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg i dag!:

[poff]

Igjen, så får alle ting en merkelig farge osv. når jeg tar bilder, cardiganen er egentlig mer marineblå enn svart og den er egentlig ikke så bumsete!

Endret av Fashionistaen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg, eller blir man litt hekta på disse trådene? Jeg som alltid har vært så i mot "dagens outfit" når det gjelder blogginga, men dette er jo gøy :fnise:

Fashionistaen, jeg rett og slett elsker stilen din, synes den er kombinerer elegant og avslappa helt perfekt :rodmer:

Dette er hva jeg går med i dag. Skulle ønske jeg hadde et ordentlig kamera med selvutløser, for det er virkelig vanskelig å få tatt ordentlige bilder med telefonen..

Edit: oo, det var en søt pus over meg :D Så nuskat!!

Endret av HedvigR
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på meg pus :fnise:

Bedre tilbehør finnes ikke ;)

(levende såklart! Liker ikke pelsbruk, sånn før noen tenkte på å kverulere ) :P

Endret av PurpleRose
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hemmelig fulgt med i denne tråden i en evighet nå, så får jeg vel tørre å poste noe jeg og :)

Casual outfit på café tidligere i dag:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åssen er det å gå i så høye hæler?

Det kan diskuteres. Disse er 15 cm høye, bruker vanligvis 12-13 cm høye sko når jeg går med høyehelte sko. Så med disse skoene må jeg TRENE.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går alltid glipp av Nerdmedsverd....jeg lurer på så hvordan den sagnomsuste stilen din er... :)

Jeg liker best å være superanonym, men - siden denne tråden virket ganske snill og koselig drister jeg meg, og, siden jeg alltid går rundt i jeans og skinnjakke følte jeg meg litt flink som kjøpte kjole idag.

Ved ettertanke så den litt sånn bestemoraktig ut på bildet, men jaja. Er man gammal så er man gammal.

Så, her kommer den eldste(?) dama på 31 dinosaurår i tråden(og IKKE SITER BILDET TAKK)

Nyyyyyyydelig kjole!! :) Den satt utrolig fint.

Tøffe dere er som legger ut bilder. Synes mange av dere har utrolig flotte antrekk. Inspirerende tråd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...