Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Hvor mye skal du ha for å dele?

Lurer så fælt på hvilket øl Katta drikker, mohaha.

Carlsberg tror jeg? Eller var det Tuborg? :klo:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest NerdMedSverd

I like it :) Liker dongeri, og grått er flott.

Liker stilen din, nerden med sverdet :)

Takktakk, koselig å høre :--D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid glipp av Nerdmedsverd....jeg lurer på så hvordan den sagnomsuste stilen din er... :)

Jeg liker best å være superanonym, men - siden denne tråden virket ganske snill og koselig drister jeg meg, og, siden jeg alltid går rundt i jeans og skinnjakke følte jeg meg litt flink som kjøpte kjole idag.

Ved ettertanke så den litt sånn bestemoraktig ut på bildet, men jaja. Er man gammal så er man gammal.

Så, her kommer den eldste(?) dama på 31 dinosaurår i tråden(og IKKE SITER BILDET TAKK)

post-28626-0-26908400-1334340395_thumb.j

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg går alltid glipp av Nerdmedsverd....jeg lurer på så hvordan den sagnomsuste stilen din er... :)

Jeg liker best å være superanonym, men - siden denne tråden virket ganske snill og koselig drister jeg meg, og, siden jeg alltid går rundt i jeans og skinnjakke følte jeg meg litt flink som kjøpte kjole idag.

Ved ettertanke så den litt sånn bestemoraktig ut på bildet, men jaja. Er man gammal så er man gammal.

Så, her kommer den eldste(?) dama på 31 dinosaurår i tråden(og IKKE SITER BILDET TAKK)

Overkroppen din kledde kjolen utrolig godt og du fikk fint brystparti av den! :rodmer:

:sjenert:

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overkroppen din kledde kjolen utrolig godt og du fikk fint brystparti av den! :rodmer:

:sjenert:

Og jeg som aldri får puppekomplimenter! Skal printe det ut og ramme det inn :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Og jeg som aldri får puppekomplimenter! Skal printe det ut og ramme det inn :nigo:

Jeg har seriøst klikka på bildet ditt flere ganger for jeg syns den delen er så utrolig fin! :rodmer::sjenert:

Blir nesten betatt. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

jeg vet at vi skal respondere på klærne i denne tråden, men jeg kan ikke unngå å legge merke til den flotte kroppen din! at du har så fine former samtidig som du ser så fast i fisken ut, er en kombinasjon jeg misunner i hele evigheten!

kjolen ser fin ut også da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vise frem en kjole jeg angrer så sinnsykt på at jeg ikke kjøpte :( Jeg prøvde den på da jeg var i York, men hadde lite med cash meg med. Kom tilbake dagen etter, og da var den utsolgt :tristbla:

post-29649-0-06525200-1334341317_thumb.j

Jeg elsker forresten kjolen din Norah, den så ikke bestemoraktig ut i det hele tatt! Ordentlig snasen var den ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Min stil (om det nå kan kalles noen stil :sjenert: )

Var på vei ut i dag for å handle meg vårklær som jeg kanskje kunne legge ut bilde av senere, men jeg finner aldri noe når er på shopping.. Unntatt nye øredobber da, og de var fine :)

*svoosh*

Endret av Badabing
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefin kjole Norah! Hvor har du kjøpt den?

Og jeg er ikke så mange dinosurår bak deg jeg da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at vi er flere som er gått forbi 20 årene - jeg hører jo stadig her at vi er helt utdatert og hva pleier de å si i alle de rare trådene....forfalt, rynkebefengt og ultradvaske(og at vi er for gamle til å gå i converse) :ler:

Den kjolen tror jeg egentlig blir fin på enhver kvinne - og den er å få kjøpt på Lindex av alle plasser og kostet noe sånt som 399(?). Den er sort og hvit sånn som på bildet. Løp og kjøp, den er superbehagelig å gå med :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Kult at vi er flere som er gått forbi 20 årene - jeg hører jo stadig her at vi er helt utdatert og hva pleier de å si i alle de rare trådene....forfalt, rynkebefengt og ultradvaske(og at vi er for gamle til å gå i converse) :ler:

Haha, jeg valgte å ikke legge ut bilde av hele meg siden jeg følte meg litt barnslig som hadde på Converse :gjeiper:

Dumt jeg ikke gikk innom Lindex da jeg var på shopping i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...