AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg kastet meg ikke på fastrenten i høst og heller ikke nå etter nyttår, men tenkte å velge fastrente nå etter å ha lest denne artikkelen. Står at renten blir satt i april og gjelder fra 1. mai, men i hvilket tidsrom (frist) er det jeg da skal melde ifra om at jeg vil ha fastrente? Er det f.eks. mellom 1. april og 15. april, bare for å ta et eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østlandet Skrevet 1. mars 2012 #2 Del Skrevet 1. mars 2012 Klikk på linken "Lånekassen" øverst i artikkelen du linket til. Da mener jeg det sto nedrst på siden der. Tror det var 1-12 i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Del Skrevet 1. mars 2012 Neste periode du kan søke om fast rente hos Lånekassen er 01.-12. april, med virkning fra 01. mai. Hva rentesatsene blir vet vi 01. april. Du logger deg inn på Dine sider med MinID for å søke om fast rente. Hilsen Lånekasseansatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå