AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Del Skrevet 1. mars 2012 Samboeren min har hatt et forhold på si i noen måneder. Veldig følelsesmessig knyttet til denne anrde damen, de har også kjent hverandre i mange år. Samboer mener han bør kunne fortsette et vennskapelig forhold til sin venninne (damen på si) da hun er både snill og hyggelig, og en god venn av han. Han har til opplysning aldri presangtert henne for meg og har snakket med henne bak min rygg i flere år, men først fått følelser for henne og planlagt å utvikle forholdet til et seksuelt forhold for noen måneder siden. Jeg oppdaget dette, han vil være sammen med meg, men han holder fortsatt kontakt med henne. Han vet det sårer meg og gjør meg vondt. Allikevel mener han at han bør kunne ha kontakt med henne og at jeg må stole såpass på han. Når han snakker med henne forteller han ikke, og sletter det fra mobilen. Men det kommer frem senere i andre samtaler, hvor han vel egentlig forsnakker seg når jeg spør om noe. Hva i alle dager får en mann, som er voksen, til å tro at dette er akseptabelt og at det er ok? Samboer sier i tillegg at det er vanskeligere enn jeg tror å bryte kontakten med henne. Kan noen kloke hoder her inne forklare meg det jeg selv ikke skjønner? Eller kan noen forklare han det han ikke skjønner? Har planer om å vise han denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Del Skrevet 1. mars 2012 Han vil ha begge, enkelt og greit. Om han forstår at han ikke kan få det er en annen sak. Virker ikke som han vil ha deg nok, angrer han i det hele tatt? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Del Skrevet 1. mars 2012 Altså - han har fortsatt kontakt med henne etter at jeg oppdaget forholdet deres. Samboer mener at det kan han fortsette å ha når han er sammen med meg. Og han vil slite veldig med å bryte med henne. Han har planlagt å bryte med henne sier han, men klarer ikke å si det til henne. Samtidig klarer han ikke å la være å ringe henne for å høre hvordan hun har det, selv om han vet at det kan få store konsekvenser. Lysten til å snakke med henne blir for stor, sier han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2012 #4 Del Skrevet 1. mars 2012 Hva i alle dager får en mann, som er voksen, til å tro at dette er akseptabelt og at det er ok? Jeg setter pengene mine på hjerneskade. Mann eller kvinne, man gjør bare ikke slik som denne mannen gjør. For en drittsekk. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #5 Del Skrevet 1. mars 2012 Han vil ha begge, enkelt og greit. Om han forstår at han ikke kan få det er en annen sak. Virker ikke som han vil ha deg nok, angrer han i det hele tatt? Han angrer på at han ble "fersket" vil jeg tro... fordi han mener at han må kunne beholde kontakten med henne siden hun er en så god venn. Men han innser at han har handlet feil og at det han har gjort er et alvorlig tillitsbrudd. Han vil jobbe med forholdet vårt og vil ha det opp å gå igjen. men han ønsker den andre damen i livet sitt også, og innser at han burde ha presangtert henen for meg og latt oss bli venner, etter at jeg sa at det var slik man gjorde med venner av det motsatte kjønn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #6 Del Skrevet 1. mars 2012 Han vil ha begge, enkelt og greit. Om han forstår at han ikke kan få det er en annen sak. Virker ikke som han vil ha deg nok, angrer han i det hele tatt? Han angrer på at han ble "fersket" vil jeg tro... fordi han mener at han må kunne beholde kontakten med henne siden hun er en så god venn. Men han innser at han har handlet feil og at det han har gjort er et alvorlig tillitsbrudd. Han vil jobbe med forholdet vårt og vil ha det opp å gå igjen. men han ønsker den andre damen i livet sitt også, og innser at han burde ha presangtert henen for meg og latt oss bli venner, etter at jeg sa at det var slik man gjorde med venner av det motsatte kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 1. mars 2012 #7 Del Skrevet 1. mars 2012 Dette er et av de få tilfellene jeg ville stilt et ultimatum: deg eller henne. Man gjør bare ikke slik som denne mannen gjør, hvordan i all verden kan han tro at han vinner tilliten din tilbake når han ikke vil kutte kontakten med den andre dama? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellabulla Skrevet 1. mars 2012 #8 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Han vil nok ha begge ja. Det virker ikke som han i det hele tatt forstår hva han med viten og vilje har utsatt deg for, og at det er på tide å legge seg langflat og gi deg den respekten og tiden du fortjener på å bearbeide dette. Du har nok ikke noe annet valg enn å be han om å velge. Jeg synes forsåvidt ikke han skal få det privilegiet, jeg synes ikke han skal få en advarsel en gang om at du kommer til å forlate han om han opprettholder kontakten. Jeg har faktisk opplevd dette selv, det finnes flere menn som ikke klare å tenke klart når de er forelsket i en tredjepart.. Utrolige greier det der altså. Han nektet å slutte, og JEG ble den som satt og ba om å få en ny sjanse til slutt, skadet av utroskap og i sjokktilstand. Det er det du gjør nå, det virker som om DU kjemper for at forholdet skal fortsette. Kjære deg, er det verdt å kjempe for? Du vet nok med deg selv at det er han som burde sittet på KG og laget tråder om hvordan han skal få din tilgivelse, om en av dere skulle gjort det. EDIT: leste litt fort der, så at du senere skrev at han forstår hva han har gjort. Vel, da mangler han nok sosiale antenner da, eller aldri har lært at dårlig oppførsel føler til konsekvenser, og at konsekvenser er noe man MÅ leve med. Endret 1. mars 2012 av bellabulla 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 1. mars 2012 #9 Del Skrevet 1. mars 2012 For en idiot som i det hele tatt sier at DU må stole på han. Jeg hadde gitt faen når han sier noe slikt bullshit. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 1. mars 2012 #10 Del Skrevet 1. mars 2012 det er vel akseptabelt da, siden du finner deg i det og fortsatt vil være sammen med ham. Han vil jo åpenbart være sammen med henne også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ine Skrevet 1. mars 2012 #11 Del Skrevet 1. mars 2012 Her må det krav til: deg eller henne! Hvorfor er det så vanskelig, når deres forhold står på spill?? Du må jo bli helt ødelagt av å få følelsen av å bety så lite..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2012 #12 Del Skrevet 1. mars 2012 Samboeren min har hatt et forhold på si i noen måneder. Veldig følelsesmessig knyttet til denne anrde damen, de har også kjent hverandre i mange år. Samboer mener han bør kunne fortsette et vennskapelig forhold til sin venninne (damen på si) da hun er både snill og hyggelig, og en god venn av han. Han har til opplysning aldri presangtert henne for meg og har snakket med henne bak min rygg i flere år, men først fått følelser for henne og planlagt å utvikle forholdet til et seksuelt forhold for noen måneder siden. Jeg oppdaget dette, han vil være sammen med meg, men han holder fortsatt kontakt med henne. Han vet det sårer meg og gjør meg vondt. Allikevel mener han at han bør kunne ha kontakt med henne og at jeg må stole såpass på han. Når han snakker med henne forteller han ikke, og sletter det fra mobilen. Men det kommer frem senere i andre samtaler, hvor han vel egentlig forsnakker seg når jeg spør om noe. Hva i alle dager får en mann, som er voksen, til å tro at dette er akseptabelt og at det er ok? Samboer sier i tillegg at det er vanskeligere enn jeg tror å bryte kontakten med henne. Kan noen kloke hoder her inne forklare meg det jeg selv ikke skjønner? Eller kan noen forklare han det han ikke skjønner? Har planer om å vise han denne tråden. Enkelt og greit fordi han vil ha henne, men han er ikke interessert i å være alene! Følgelig bruker han alle midler inklusive å ødelegge deg maksimalt innvendig for å holde på deg (din skyld, du er sjalu, du er gal, du ødelegger, du du du..) Inntil han helt sikkert kan få henne. I alle fall få pult henne, så han er sikker på at hun ikke var noe og at du evnt var best allikevel (eller ikke) Umodent og egoistisk. Bør grisedumpes med ei bøtte iskaldt vann etter seg ut døra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #13 Del Skrevet 1. mars 2012 Unnskyld at jeg spør, men hvordan klarer du å stole på han selv om han sier han kutter ut hun andre? Jeg tror ikke jeg hadde klart å stole på kjæresten min igjen hvis han hadde vært utro, ikke bare fysisk men følelsesmessig også. Hvorfor blir du i forholdet? Beklager hvis du oppfatter dette som frekt, det er ikke meningen. Håper alt ordner seg for deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2012 #14 Del Skrevet 1. mars 2012 Han klarer ikke kutte henne ut, men klarer/våger ikke kutte deg ut heller. Så da prøver han på litt av begge deler.. Første bud hvis jeg skulle tilgitt, er at han angrer, og virkelig VIL være der han er. Det betyr selvsagt ingen kontakt med den andre. Jeg kunne nok tilgitt mer enn mange andre som skriver her inne, men kontakt med den han var utro med, kunne jeg aldri tilgitt. Da angrer han ikke nok heller.. Dessverre må jeg si at hvis han er så opptatt av å ha kontakt med henne, at han til og med innrømmer det for deg at han ønsker det, da tror jeg ikke det er noe håp for dere. Jeg tror ikke jeg hadde giddet å gå rundt og lure på om kontakten fortsatt pågikk bak ryggen min. Hvorfor vil han være hos deg, egentlig? Felles barn, hus og lignende, og våger ikke ta skrittet helt ut...enda? Eller er hun ikke helt "i boks" enda, at hun ikke vil ha et seriøst forhold? Eller hva? Høres ut som han venter på noe, eller ikke har klart å bestemme seg helt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 1. mars 2012 #15 Del Skrevet 1. mars 2012 Samboeren min har hatt et forhold på si i noen måneder. Veldig følelsesmessig knyttet til denne anrde damen, de har også kjent hverandre i mange år. Samboer mener han bør kunne fortsette et vennskapelig forhold til sin venninne (damen på si) da hun er både snill og hyggelig, og en god venn av han. Han har til opplysning aldri presangtert henne for meg og har snakket med henne bak min rygg i flere år, men først fått følelser for henne og planlagt å utvikle forholdet til et seksuelt forhold for noen måneder siden. Jeg oppdaget dette, han vil være sammen med meg, men han holder fortsatt kontakt med henne. Han vet det sårer meg og gjør meg vondt. Allikevel mener han at han bør kunne ha kontakt med henne og at jeg må stole såpass på han. Når han snakker med henne forteller han ikke, og sletter det fra mobilen. Men det kommer frem senere i andre samtaler, hvor han vel egentlig forsnakker seg når jeg spør om noe. Hva i alle dager får en mann, som er voksen, til å tro at dette er akseptabelt og at det er ok? Samboer sier i tillegg at det er vanskeligere enn jeg tror å bryte kontakten med henne. Kan noen kloke hoder her inne forklare meg det jeg selv ikke skjønner? Eller kan noen forklare han det han ikke skjønner? Har planer om å vise han denne tråden. Hvorfor i alle DAGER mener han at HAN har rett til å stille krav her? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2012 #16 Del Skrevet 1. mars 2012 Samboeren min har hatt et forhold på si i noen måneder. Veldig følelsesmessig knyttet til denne anrde damen, de har også kjent hverandre i mange år. Samboer mener han bør kunne fortsette et vennskapelig forhold til sin venninne (damen på si) da hun er både snill og hyggelig, og en god venn av han. Han har til opplysning aldri presangtert henne for meg og har snakket med henne bak min rygg i flere år, men først fått følelser for henne og planlagt å utvikle forholdet til et seksuelt forhold for noen måneder siden. Jeg oppdaget dette, han vil være sammen med meg, men han holder fortsatt kontakt med henne. Han vet det sårer meg og gjør meg vondt. Allikevel mener han at han bør kunne ha kontakt med henne og at jeg må stole såpass på han. Når han snakker med henne forteller han ikke, og sletter det fra mobilen. Men det kommer frem senere i andre samtaler, hvor han vel egentlig forsnakker seg når jeg spør om noe. Hva i alle dager får en mann, som er voksen, til å tro at dette er akseptabelt og at det er ok? Samboer sier i tillegg at det er vanskeligere enn jeg tror å bryte kontakten med henne. Kan noen kloke hoder her inne forklare meg det jeg selv ikke skjønner? Eller kan noen forklare han det han ikke skjønner? Har planer om å vise han denne tråden. For en dum idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 1. mars 2012 #17 Del Skrevet 1. mars 2012 Fordi han vil ha begge, og er for dum til å se at det ikke går lengre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne Skrevet 1. mars 2012 #18 Del Skrevet 1. mars 2012 Han mener DU er dum som ikke kan stole på han, rett etter at han brutt tilliten din på en så grov måte? Herregud for en idiot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #19 Del Skrevet 1. mars 2012 Når han ikke greier å ta en bestemmelse, så må DU ta en bestemmele for dere. Husk at han kan holde på slik i årevis, og du blir mer og mer nedtrykt og tilslutt ødelagt. Hvis du lar han holde på. Han skjønner ikke det. Han lever herrens glade dager, fordi han har to kvinner som er interessert i ham. Eller som min eks sa, med et flir om munnen; jeg har to damer som slåss om meg. Jeg har opplevd dette, og det året var et mareritt som ødela helsa mi. Anger på at jeg ikke satte foten ned mye tidligere og ba ham ta en avgjørelse, men jeg var vel redd for svaret. Det burde jeg ikke vært, for en slik mann var ikke noe å samle på. Lett å være etterpåklok, men jeg bare måtte komme med et råd til deg. Ingen skal måtte være i den håpløse situasjonen som du er i nå. Jeg hadde blitt gal av å være der. Men du har en mulighet til å komme ut av det, bruk den. Selv om det koster deg en skilsmisse så er det verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 1. mars 2012 #20 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) For en dust, han skal jo ligge seg langflat å legge ut alle kortene på bordet. Endret 1. mars 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå