Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes du?

Du som trenger meg, like mye som jeg trenger deg

Du som lar meg være fri, men likevel vil gjøre alt med meg

Du som kan snakke med meg om alt, men likevel være helt stille med meg

Du som forstår hva jeg vil uten ord, du som forstår meg uten ord

Du som vil ha meg som nummer EN i ditt liv

Du som ikke spiller spill og leker

Du som kan få meg til å se ting med nye øyner

Du som vil ha meg for den jeg er

Og ikke vil gå til ei annen for hu kan være bedre

Du som vet hva du har, uten at jeg trenger å håpe på at du endag vil skjønne det..

Finnes du?

Eller er du bare i drømmene mine?

Alt her er helt fint bortsett fra punkt fire og fem. Menn er elendige tankelesere, men det betyr ikke at vi ikke bryr oss. Du må også innstille deg på dele nr 1 plassen med flere, som feks nær familie. Ellers syntes jeg kravene er helt greie, det finnes mange slike menn. Man må bare lete litt først :jepp: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt her er helt fint bortsett fra punkt fire og fem. Menn er elendige tankelesere, men det betyr ikke at vi ikke bryr oss. Du må også innstille deg på dele nr 1 plassen med flere, som feks nær familie. Ellers syntes jeg kravene er helt greie, det finnes mange slike menn. Man må bare lete litt først :jepp: .

Tenker ikke på tankelesing, men ikke snakke ting til døde. men nr 1 mener jeg, ikke drikking eller andre sånne teite uvaner som har større plass i livet hans enn meg...

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nok en passiv jente som trenger en mann til å få henne til å se anderledes på ting :filer: Ja jeg finnes, men jeg er faktisk ikke interessert i ei jente jeg må oppdra. Ordne livet ditt selv, så skal du se du finner deg en bra gutt.

Skrevet

Nok en passiv jente som trenger en mann til å få henne til å se anderledes på ting :filer: Ja jeg finnes, men jeg er faktisk ikke interessert i ei jente jeg må oppdra. Ordne livet ditt selv, så skal du se du finner deg en bra gutt.

hehe Så du syns det er en smart strategi å gjemme deg for passive jenter?

Hva blir du da?

Gjest Regza
Skrevet

Selv tror jeg folk har sett for mye film og tror at virkeligheten skal være slik.

• Liker 2
Skrevet

Cogito ergo sum.

Skrevet

Den måten du er på nå, er akkurat en slik man jeg ikke vil ha i mitt liv. En som tror han skal redde noen. Eller oppdra noen.

En som tror han er guds gave til damer. Det er akkurat en slik mann som deg jeg IKKE vil ha. Som ser på min lille liste og tror jeg trenger en som skal oppdra meg eller redde meg. PØH!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...