Gjest Memories Skrevet 20. november 2012 #461 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Til dere som har født; hvordan var det i forkant av riene deres? Har hatt sånn merkelig vondt i magen helt siden i natt. Det er omtrent konstant, men det flytter på en måte litt på seg innimellom og varierer i type/grad. Begynner det å modnes eller noe? edit; tydeligvis ikke, for det varte kun i en dag og i nå i ettertid har jeg ikke kjent noe som helst. Endret 22. november 2012 av Memories Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 24. november 2012 #462 Del Skrevet 24. november 2012 Var på ul for vekstestinering i går - og baby ligger visst langt ned i bekkenet med hodet- så langt ned at han ikke klarte å måle hodet skikkelig. Det betyr kanskje at baby plutselig vil ut?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 24. november 2012 #463 Del Skrevet 24. november 2012 Til dere som har født; hvordan var det i forkant av riene deres? Har hatt sånn merkelig vondt i magen helt siden i natt. Det er omtrent konstant, men det flytter på en måte litt på seg innimellom og varierer i type/grad. Begynner det å modnes eller noe? edit; tydeligvis ikke, for det varte kun i en dag og i nå i ettertid har jeg ikke kjent noe som helst. Jeg aner ikje tok ks forrige gang,men veldig spent på om det har skjedd noe mer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 24. november 2012 #464 Del Skrevet 24. november 2012 Var på ul for vekstestinering i går - og baby ligger visst langt ned i bekkenet med hodet- så langt ned at han ikke klarte å måle hodet skikkelig. Det betyr kanskje at baby plutselig vil ut?! Hei. Jeg kan ikke se på mobilen hvor langt du er på vei,men hnde er godt festet nede i bekkenet her og.men hmhm,godt spm! Med forrige mann kjente jeg på en måte at noe plaget mellom beinene rundt uke 38..men hva gjør de nå da? Fikk de ikke mält ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 24. november 2012 #465 Del Skrevet 24. november 2012 Var på ul for vekstestinering i går - og baby ligger visst langt ned i bekkenet med hodet- så langt ned at han ikke klarte å måle hodet skikkelig. Det betyr kanskje at baby plutselig vil ut?! Håper det betyr det, for min ligger også ganske langt ned i bekkenet! Jeg aner ikje tok ks forrige gang,men veldig spent på om det har skjedd noe mer ? Nei, har ikke skjedd noe som helst. Har heller ingen tegn på at det skal skje noe, uheldigvis. Men håper han kommer snart da, så pappa og søsteren min rekker å komme en tur nordover før jul og sydenferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 24. november 2012 #466 Del Skrevet 24. november 2012 Håper det betyr det, for min ligger også ganske langt ned i bekkenet! Nei, har ikke skjedd noe som helst. Har heller ingen tegn på at det skal skje noe, uheldigvis. Men håper han kommer snart da, så pappa og søsteren min rekker å komme en tur nordover før jul og sydenferie ah,spennende! Når er termin? Plutselig kommer baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 24. november 2012 #467 Del Skrevet 24. november 2012 Har termin 15.12 - tre uker til i dag. Han fikk ikke målt hodet, men mente babyen har en vekt på 3,3 kg nå. Jeg har vanskelig for å tro at jeg bærer på en baby som faktisk er over snittet når jeg fikk en bitteliten baby sist - så jeg tror hun er mindre. Ellers hadde jeg så store språkproblemer med denne legen - han kunne nesten ikke norsk, så jeg fikk dessverre lite ut av timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 24. november 2012 #468 Del Skrevet 24. november 2012 Har termin 15.12 - tre uker til i dag. Han fikk ikke målt hodet, men mente babyen har en vekt på 3,3 kg nå. Jeg har vanskelig for å tro at jeg bærer på en baby som faktisk er over snittet når jeg fikk en bitteliten baby sist - så jeg tror hun er mindre. Ellers hadde jeg så store språkproblemer med denne legen - han kunne nesten ikke norsk, så jeg fikk dessverre lite ut av timen. Ah, den er lei, sånn bortkasta time på en måte...ah, termin 2dager før meg da...spennende! Jeg er og andregangs, men jm sa at 2gangs babyer legger automatisk på seg 200-300 gram ekstra..min gutt ble født 2885 var uke 38+2. Men hu her kjenner jeg er større allerede..hehe.. Jeg har begynt å kjenne litt kynnere om natten spesielt i natt...har du mye kynnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 25. november 2012 #469 Del Skrevet 25. november 2012 ja det var det - men det var bare en ekstra UL jeg fikk fordi jeg fikk en liten baby forrige gang. Jeg fikk time til enda en UL også pga det - uten at jeg forstår hvorfor, siden denne babyen altså ikke ser ut til å være liten. Datteren min var 2450 g ved fødsel i uke 39 (i uke 37 ble hun estimert til å være 2600)- jeg kjenner også at jeg bærer en større baby denne gangen men tror liksom ikke helt at hun er 3300 allerede. Men vi får se Har masse kynnere - har hatt det i mange uker. Noen dager er det lite og noen dager har jeg kynnere i et eneste kjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 25. november 2012 #470 Del Skrevet 25. november 2012 ah,spennende! Når er termin? Plutselig kommer baby! Ha termin på tirsdag, så det blir spennende å se når han velger å komme ut. Får håpe han er kjappere enn faren sin i alle fall, for han kom 2-3 uker over tiden Ser du har termin 17 desember. Da får dere jo en liten julegave! Er det slik at siden du fødte i uke 38 sist så er det større sjans for at du føder tidlig igjen, eller har ikke det noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 25. november 2012 #471 Del Skrevet 25. november 2012 Rister så sinnsykt i magen, ikke opplevd det så kraftig..har dere og det sånn;)?? Og ribeina får gjennomgå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 26. november 2012 #472 Del Skrevet 26. november 2012 Babyen som hikker? er litt hikking her og, men mener å huske det var mer sist. Ligger i senga og taster fra mobil - får jo søren ikke sove!! *sukk* har endel mensmurringer som kommer og går også - helt sikkert ikke noe fødsel altså, bare kroppen som gjør seg klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. november 2012 #473 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Babyen som hikker? er litt hikking her og, men mener å huske det var mer sist. Ligger i senga og taster fra mobil - får jo søren ikke sove!! *sukk* har endel mensmurringer som kommer og går også - helt sikkert ikke noe fødsel altså, bare kroppen som gjør seg klar Da har baby utrolig liten blære,tror dette er noe annet..sleit med å legge meg i går jeg og..sovnet rundt 02 Våknet i natt,har kynnere,3stk litt vonde,men gitt seg..modning BØR det være! Murrer ikke her,. jm time i dag..spennende! Endret 26. november 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 26. november 2012 #474 Del Skrevet 26. november 2012 Åh, jeg har også lyst på kynnere og murringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. november 2012 #475 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Åh, jeg har også lyst på kynnere og murringer! Sender over et par! Hadde ikke kynnere hele forrige svangerskap altså..så det er ikke et must ,men ser jo at du vil ha dem.. Noen går jo bare rett i fødsel u modningstegn osv.,you never know!! Endret 26. november 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 26. november 2012 #476 Del Skrevet 26. november 2012 Hehe. Ja jeg vet, men det hadde vært flott med litt modningstegn uansett. Føler liksom det er mer sjans for å slippe å bli satt i gang da, men vi får se. Plutselig starter det likevel ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 26. november 2012 #477 Del Skrevet 26. november 2012 Da har baby utrolig liten blære,tror dette er noe annet..sleit med å legge meg i går jeg og..sovnet rundt 02 Våknet i natt,har kynnere,3stk litt vonde,men gitt seg..modning BØR det være! Murrer ikke her,. jm time i dag..spennende! Hva har hikking med størrelse på blæra å gjøre? :klø: Men da er det sikkert noe annet enn hikking Plutselig så er du nok i gang Memories Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 26. november 2012 #478 Del Skrevet 26. november 2012 Her har man vært til legetime i dag.. Hode er festet og har hatt murringer og stikkinger siste uken så det har tydeligvis gjort jobben sin :o) Ellers har man blitt syk og måtte på legevakta i helgen da jeg var redd i forhold til feber og barnet. Så viste det seg streptokokker i halsen og crp så da startet man på pencelinkur... Så ny kontrol av crp i dag hos legen og den hadde stigi tross pencilin og formen er ikke på topp. Så ned å ta en ny crp i morgen og hvis den fortsatt stiger så skal det vurders å sette i gang. SFmålet hadde synket ned til 32 så ligger i nederste grense men det kan jo ha med att hodet har festet seg da.. Ellers var BT noe høyt 135/85 så ny sjekk på det også... Venter i spenning på dere andre nå på hva som skjer utover.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. november 2012 #479 Del Skrevet 26. november 2012 Hva har hikking med størrelse på blæra å gjøre? :klø: Men da er det sikkert noe annet enn hikking Oi,trøttas,jeg aner ikke hva jeg har men her..hehehe Plutselig så er du nok i gang Memories Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 26. november 2012 #480 Del Skrevet 26. november 2012 Mens termin Idag! I går hadde jeg mensensmerter i ny og ned. Idag er det enda verre, syns smertene er verre en mensensmertene, gjør urolig vondt når de kommer Har tatt paracet men hjelper ikke. Skal til legen nå halv 1, så får se hva han sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå