Gjest Memories Skrevet 7. desember 2012 #621 Del Skrevet 7. desember 2012 Da hadde vi fått gutten vår. Aner ikke kl slett enda, men rundt syvtiden. Alt gikk greit og fint sånn ca og nå ligger jeg her og ammer. Stor gutt også! Rundt 4500 og 53 cm. Brukte kun varmeputer og lystgass. Men brukte vel kun lystgassen maks ved fem rier. Dårlig effekt og spydde av den 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 7. desember 2012 #622 Del Skrevet 7. desember 2012 Gratulerer så mye Stor gutt - deilig å være overstått vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 7. desember 2012 #623 Del Skrevet 7. desember 2012 Masse gratulerer med gutten:))) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 7. desember 2012 #624 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Luremegpå: Hvordan føles de mensmertene deres? Hos meg som om mensen skal komme. Murring nederst i magen/trusekanten liksom. Konstant murring dog - som ikke vil øke men holder seg liksom på en skala fra 2-3 - så blir borte... Ellers når magen blir hard - ingen ubehag annet enn at det kjennes ut som noen har satt støvsugerslangen på og suger ut lufta liksom... Endret 7. desember 2012 av kittykatt85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 7. desember 2012 #625 Del Skrevet 7. desember 2012 Da hadde vi fått gutten vår. Aner ikke kl slett enda, men rundt syvtiden. Alt gikk greit og fint sånn ca og nå ligger jeg her og ammer. Stor gutt også! Rundt 4500 og 53 cm. Brukte kun varmeputer og lystgass. Men brukte vel kun lystgassen maks ved fem rier. Dårlig effekt og spydde av den Gratulerer så mye med gutten Du har vært kjempeflink Jeg fikk ikke lystgass.. Fordi jeg spydde så med en gang riene starta Men fikk fentalyn (eller noe sånn) intravenøst istedet. Nesten samme effekt, for jeg ble så sløv at jeg sovna mellom riene Nyt den lille. Og lykke til med amming. Vær forberdt på å bli jævli sår!!! Og at de vil suge ekstremt ofte. Dårlig kombo som endte i 2 timer med grining for min del.. Jeg grein.. ikke babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 7. desember 2012 #626 Del Skrevet 7. desember 2012 Gratulerer så masse! Flott tid i vente, bare husk å grav og mas på sykepleierene Det var en fin vekt det da, men heller det enn en liten gutt med gulsott, som bare vil sove osv. Husker de hadde sånnen morsom eller klein ammevideo på sykehuset...hehe Amming er så forskjellig, så for din del kan dét gå knirkefritt, ta det i ditt eget tempo Formen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 7. desember 2012 #627 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg var også sår i starten men aldri så ille som du beskriver Kakaoen. Prøv og smøre brystvortene med morsmelken og la de lufttørke etter amming. (Ihvertfall når man er hjemme i sin egen stue hehe) Det går over etterhvert når brystvortene har blitt mer hedret, og babyen blir sugeekspert Amming er fantastisk - lettvint og praktisk når det fungerer optimalt, er min erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 7. desember 2012 #628 Del Skrevet 7. desember 2012 Vel, oss gravidos som er igjen..gleder vi oss til natten eller? Murr murr eller ikke..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 7. desember 2012 #629 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg blir så glad hver gang det murrer jeg. Hehe. Men det er pyton å ligge våken halve natten da. Mensmurringene mine er likedan som kittykatt beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 7. desember 2012 #630 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Jeg blir så glad hver gang det murrer jeg. Hehe. Men det er pyton å ligge våken halve natten da. Mensmurringene mine er likedan som kittykatt beskriver. Sltsomt ja! Håper egentlig ikke noe skjer mtp at samboer er syk.., men har du hatt murringer i kveld?? Jeg hadde vondt i natt og litt dag av og til, men føler det er mer verk...at det er menssmerter... Endret 7. desember 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 7. desember 2012 #631 Del Skrevet 7. desember 2012 Luremegpå: Hvordan føles de mensmertene deres? Hos meg som om mensen skal komme. Murring nederst i magen/trusekanten liksom. Konstant murring dog - som ikke vil øke men holder seg liksom på en skala fra 2-3 - så blir borte... Ellers når magen blir hard - ingen ubehag annet enn at det kjennes ut som noen har satt støvsugerslangen på og suger ut lufta liksom... Hehe, men verker det rundti hele mage, rundt ryggen og tilbake ? Nysgjerrig jeg..men tar det som det kommer her Frykter det er uvi jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 7. desember 2012 #632 Del Skrevet 7. desember 2012 Det er vel best å vente til han er frisk ja. Har litt murringer nå ja, men ikke vondere enn jeg pleier å ha. Er litt redd for at fødselen skal gå kjempefort når den først starter - har gjerne et par småting å ordne rett før vi drar til sykehuset, si hade til datteren min på en rolig måte og sikkert gi et par beskjeder til barnevaktene og sånt - vil helst slippe å måtte hive oss i bilen i full fart liksom. Mye rart man skal klare å bekymre seg for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 7. desember 2012 #633 Del Skrevet 7. desember 2012 Det kan jo være uvi du har - greit å få sjekket det ut ihvertfall når jeg har hatt uvi kjennes det litt som menssmerter i ryggen. Men så vet jeg endel får riesmerter som sitter i ryggen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 7. desember 2012 #634 Del Skrevet 7. desember 2012 Det er vel best å vente til han er frisk ja. Har litt murringer nå ja, men ikke vondere enn jeg pleier å ha. Er litt redd for at fødselen skal gå kjempefort når den først starter - har gjerne et par småting å ordne rett før vi drar til sykehuset, si hade til datteren min på en rolig måte og sikkert gi et par beskjeder til barnevaktene og sånt - vil helst slippe å måtte hive oss i bilen i full fart liksom. Mye rart man skal klare å bekymre seg for.. Ja, off, jeg er enig! Mye bekymringer, derfor jeg heller heller mot ukedag og morgenen inn til sykehus, mtp på mini her hjemme,, men jeg vet innerst inne, at vår gutt klarer seg utmerket. Tenker mer på at mamma og pappa nyter helgene gjester og alkohol osv. I morgen har de gjester med alkohol osv, brødrene mine er garantert ute på livet og koser seg, så i ukedagene er ting mer relaxed, vanlige rutiner, barnehage osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 7. desember 2012 #635 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Det kan jo være uvi du har - greit å få sjekket det ut ihvertfall når jeg har hatt uvi kjennes det litt som menssmerter i ryggen. Men så vet jeg endel får riesmerter som sitter i ryggen også. Ja, var hos legen i dag, men jeg har alltid et elr annet snusk på urinen, og da sier de på legekontoret at jeg er jo gravid, det er normalt osv...men sa jeg ville ha tabletter , men nå begynner jeg på de i morgen, så får vi se..kan jo hende de smertene er maserier og...vanskeligt! Jm på sykehuset sa hun kunne få urinen min å sjekke den, men vi gletedet ut begge to, så ble ikke klokere..hehe Endret 7. desember 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 7. desember 2012 #636 Del Skrevet 7. desember 2012 Holder de seg ikke unna alkohol når de vet at de kanskje må være barnevakt på kort varsel? De kan jo drikke så mye de vil senere i desember. Jeg er veldig glad for at den ene besteforelderen her er kjørbar til enhver tid, hvis ikke hadde jeg nok vært litt små stressa ja. Men jeg ønsker meg også en ukedag, tidlig på dagen. Legen min er faktisk veldig nøye på den urinen siden jeg er gravid - hun sender den alltid til dyrking for sikkerhetsskyld hvis den slår ut på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 7. desember 2012 #637 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Holder de seg ikke unna alkohol når de vet at de kanskje må være barnevakt på kort varsel? De kan jo drikke så mye de vil senere i desember. Jeg er veldig glad for at den ene besteforelderen her er kjørbar til enhver tid, hvis ikke hadde jeg nok vært litt små stressa ja. Men jeg ønsker meg også en ukedag, tidlig på dagen. Legen min er faktisk veldig nøye på den urinen siden jeg er gravid - hun sender den alltid til dyrking for sikkerhetsskyld hvis den slår ut på noe. Legekontoret mitt er rare, men allikevel flinke, men jaja, me får se Skjønner de vil kose seg i helgene da, og de bor 5min unna, så det er ikke krise altså. Brødrene mine er mye yngre enn meg, så det livet de lever nå, er de vel unt:) Krysser fingrenne for at vi får et mandagsbarn da eplenepe Håper virkelig ikke jeg får omgangsyken nå, da blir jeg deprimert, så sånt sett vil jeg vekk fra basilusker..hehe! Endret 7. desember 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. desember 2012 #638 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Laber natt,med en gutt som våknet02.og måtte ta han i vår seng.det ble trangt..bar han ut etterhvert. Ikje hatt et eneste mod.tegn,.litt skuffa,hadde jo litt tro pä akupunkturen Hvordan har natta deres vært ? Endret 8. desember 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 8. desember 2012 #639 Del Skrevet 8. desember 2012 Masse menssmerter i natt - og såpass vonde at jeg våknet av de flere ganger. I tilleggtil mye stikninger i underlivet, mye mer enn jeg pleier å ha. Spennende. håper ikke det dabber av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 8. desember 2012 #640 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Faktisk sovet ganske bra i natt. Men våknet av litt murringer - men sovnet fra de med en gang igjen.. Men drømte faktisk at jeg både fødet og fikk ut morkaka.. ingen mimring fra hvordan den lille så ut - kun morkaka liksom.. erre virkelig mulig... :sjokkert: Luremegpå: Syns ikke verkingen går fra magen og rundt til ryggen på en måte men har litt murr i ryggen også når magen murrer.. Er så vanskelig å forklare - å jeg tror vi alle opplever og føler/kjenner/beskriver på forskjellige måter.... Ellers rolig kveld her - akkurat kjørt samboern på julebord, faktisk .. å føler ikke på meg at noe skal skje her med det første lengre så ny vekst-UL mandag å da skal jeg be om sjekk av modenhet og evt stripping ja Endret 8. desember 2012 av kittykatt85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå