Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2012

miesol

Anbefalte innlegg

Gjest Memories

Ettersom jeg har vært på pcen nå har jeg fått med med tidene når takene kommer. 10.00, 10.07 og 10.14. Men det er jo fortsatt ganske overkommelig og ikke spesielt vondt, så er fortsatt ikke sikker på om det skjer nå. Holder på å bake dobbel porsjon med kanelsnurrer nå sånn i tilfelle det er noe som skjer - kjøpte to store pakker med melk igår og kan jo ikke sløse så alt for masse :fnise:

Men jeg har ikke hatt løs mage eller noe slikt da, har ikke engang vært på do i dag annet enn for å tisse. Sååå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom jeg har vært på pcen nå har jeg fått med med tidene når takene kommer. 10.00, 10.07 og 10.14. Men det er jo fortsatt ganske overkommelig og ikke spesielt vondt, så er fortsatt ikke sikker på om det skjer nå. Holder på å bake dobbel porsjon med kanelsnurrer nå sånn i tilfelle det er noe som skjer - kjøpte to store pakker med melk igår og kan jo ikke sløse så alt for masse :fnise:

Men jeg har ikke hatt løs mage eller noe slikt da, har ikke engang vært på do i dag annet enn for å tisse. Sååå..

Spennende... Det må da vel bety at noe skjer hos deg ganske snart.. *spennende*

Å det hørtes jo ikke lite godt ut... :lur: som sagt jeg er SULTEN....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Fikk beskjed fra mamma og søsteren min om at jeg burde ta kontakt med samboeren og fødestua snart ettersom jeg har to timer inn til sykehuset, men får selvfølgelig telefonsvarer når jeg ringer samboeren. Irriterende, jeg ga han jo beskjed før han dro i dag om at han måtte være tilgjengelig for jeg trodde det kanskje skjedde noe :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed fra mamma og søsteren min om at jeg burde ta kontakt med samboeren og fødestua snart ettersom jeg har to timer inn til sykehuset, men får selvfølgelig telefonsvarer når jeg ringer samboeren. Irriterende, jeg ga han jo beskjed før han dro i dag om at han måtte være tilgjengelig for jeg trodde det kanskje skjedde noe :dry:

Er ikke det typisk ja.. :sur:

Men enig med din mor gitt. Ring inn å hør - du har jo lang vei å den kan bli virkelig lang om det virkelig er satt i gang :skya: keep us updatet :danse:

Ligger hel selv å begynner å lure på om jeg får omgangssyken altså... Føler meg ikke i form - uvel og begynner jaggu å bli kvalm også... :kvalm:

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Her skjer det visst ting....ser ut som det kanskje er to fødsler på gang jo :)

Kittykatt jeg tror fødselen din er i gang.... Håper ihvertfall ikke det er omgangssyke.

Jeg var også sulten plutselig før fødselen startet, etter ørti dobesøk, så kroppen var nok helt tom.

Lykke til begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Her skjer det visst ting....ser ut som det kanskje er to fødsler på gang jo :)

Kittykatt jeg tror fødselen din er i gang.... Håper ihvertfall ikke det er omgangssyke.

Jeg var også sulten plutselig før fødselen startet, etter ørti dobesøk, så kroppen var nok helt tom.

Lykke til begge to :)

Er lov å håpe at ting skjer i løpet av kommende helg ja :rodmer: enn å ende opp med spysjuke eller no anna :forkjola:

Ser på Oprah - om en fam som ble påkjørt av en lastebil. De mistet alle sine 3 barn 2-4 og6 år.. Heeelt tragisk :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Jo, har hørt om det men er vel ønsketanker som kanskje spiller litt inn også... En kan ikke annet enn vente å se - å pluttselig så har det gått 2 uker da vettu :sinnatagg: Men lov å håpe....

Her kan jo alle her inne pluttselig klekke på rekke å rad :fnise:

Forresten, til dere som har født før... Var noen av dere sultne før ting starta el? har rukket å trøkke i meg 3 skiver alt på 3 timer og føler knappe 20min etter siste skiva så skriker magen igjen... :sjokkert:

vet ikke,men hvis du har tømt deg,er jo det logisk :)

Jeg føder ikke med det første.det sa jm i går,sjekket dow n there :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 cm åpning så nå venter jeg på samboeren også drar vi mot sykehuset :)

Jippi.. "god tur" Masse lykke til .. snart har du en liten en i armene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) en time igjen nå til sykehuset, og to til tre min mellom hver. Kvalm så har pose klar :P

wææ,tror jeg hadde fått panikk! la samboer hive deg i en rullestol når dere kommer fram! Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memories

Var ikke fult så lang på vei likevel. Hadde kun fem cm åpning da jeg kom rundt kl 18. Det er vondt, men enda greit. Har varmepumper på rygg og mage. Tenkte å drøye postkassen lengst mulig. Helst til det føles ganske jævlig. Skal bli sjekket på nytt engang før kvart på elleve, håper det har vært fremgang. :)

Mente varmeputer ikke pumper, og lystgass ikke postkasse. Skriver fra mobil :P

Endret av Memories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke fult så lang på vei likevel. Hadde kun fem cm åpning da jeg kom rundt kl 18. Det er vondt, men enda greit. Har varmepumper på rygg og mage. Tenkte å drøye postkassen lengst mulig. Helst til det føles ganske jævlig. Skal bli sjekket på nytt engang før kvart på elleve, håper det har vært fremgang. :)

Mente varmeputer ikke pumper, og lystgass ikke postkasse. Skriver fra mobil :P

Hahaha,postkasse,tenkte du var dopa jeg! GURI for noen spennende timer! Har du roen føler du? Hvordan gikk sjekken?

Gleder meg til neste oppdatering! LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) er vel stor sjanse for at baby er ute nå vel? :)

Ser ikke ut som noe skjer her enda -men jeg har stadig mer og sterkere mensamerter på kveldene og nettene. Og det tar jeg som et godt tegn. Og i natt har jeg sovet supergodt :) men jeg svetter som en gris om natta... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende :) er vel stor sjanse for at baby er ute nå vel? :)

Ser ikke ut som noe skjer her enda -men jeg har stadig mer og sterkere mensamerter på kveldene og nettene. Og det tar jeg som et godt tegn. Og i natt har jeg sovet supergodt :) men jeg svetter som en gris om natta... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det og hetetokter om hverandre,og i natt strålte det i lårene og jeg ble helt varm. Hun har vel skiftet STILLING igjen tenker jeg..ble nesten litt irritert i natt,mätte stä opp kl 035kl 03og spise til og med,det har ikke skjedd tidligere i svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har også natten vært rauva! Do hver time, slim og masse mens murringer hele natten igjennom! Å jaggu måtte ikke jeg og opp å spise i natt!!! OMG!!!! Magen kjennes støl å rar i dag, er sliten å stup trøtt så prøver senga igjen.... Så har vel memorise en liten en i arma fått, kanskje:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Samboer har fått omg.syken!

Jeg håper virkelig at det er noe han har spist!!

Jeg sliter med nok allerede syns jeg! Ribbeinene og magesekken er nå helt skvist,magen vil ikke synke,går heller oppover,fordi vannavsamligen presser!

Hvordan føles de mensmertene deres?

Jeg fikk pencilin i dag, tror det er uvi jeg har..vanskelig å skille!

Nå er det sykehuset,akupunktur..wææ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...