kittykatt85 Skrevet 26. november 2012 #481 Del Skrevet 26. november 2012 Mens termin Idag! I går hadde jeg mensensmerter i ny og ned. Idag er det enda verre, syns smertene er verre en mensensmertene, gjør urolig vondt når de kommer Har tatt paracet men hjelper ikke. Skal til legen nå halv 1, så får se hva han sier Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. november 2012 #482 Del Skrevet 26. november 2012 Spennende Olala, hva sa legen:)?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 26. november 2012 #483 Del Skrevet 26. november 2012 Han sa ikke så mye han Tosk, Hehe. Men har vondt enda, men er ikke regelmessig. Har og hatt brunt utflod Idag med slim:p Så det er nok slimproppen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. november 2012 #484 Del Skrevet 26. november 2012 Han sa ikke så mye han Tosk, Hehe. Men har vondt enda, men er ikke regelmessig. Har og hatt brunt utflod Idag med slim:p Så det er nok slimproppen tenker jeg. Ah,legen min sier alltid at jm er best på undersøkelser osv,jeg er enig! Hehe Hmhm,jeg har ingen anelse,men håper det er noe på gang! Hvorfor så stort sprik mellom terminene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 26. november 2012 #485 Del Skrevet 26. november 2012 Spennende frøkenM - håper det er noe på gang Jeg føler meg så fødeklar at jeg håper å slipper å gå to uker til. Har bla myye kynnere og nedpress - så mye at jeg sliter med å gå normalt. Mye stikninger i underlivet og noen nye lynende smerter nedover innsiden av låret - kjennes som en slags krampe.... Aner ikke hva det er, noen andre som har det? Skal til legen på onsdag - og drømmer om at hun skal si at fødselen er rett om hjørnet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. november 2012 #486 Del Skrevet 26. november 2012 Spennende frøkenM - håper det er noe på gang Jeg føler meg så fødeklar at jeg håper å slipper å gå to uker til. Har bla myye kynnere og nedpress - så mye at jeg sliter med å gå normalt. Mye stikninger i underlivet og noen nye lynende smerter nedover innsiden av låret - kjennes som en slags krampe.... Aner ikke hva det er, noen andre som har det? Skal til legen på onsdag - og drømmer om at hun skal si at fødselen er rett om hjørnet...... Babyen er sikkert godt festet i bekkenet, og gneger litt da? Stikkinger er jo modningstegn Hadde det sånn forrige gang litt, ekkelt å gå... Kjenner du babyen godt ellers i magen ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 26. november 2012 #487 Del Skrevet 26. november 2012 Sniker meg inn for å informere om at jeg fødte min perfekte gutt forrige onsdag 21/11 Fødselshistorie ligger i dagboka mi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. november 2012 #488 Del Skrevet 26. november 2012 Sniker meg inn for å informere om at jeg fødte min perfekte gutt forrige onsdag 21/11 Fødselshistorie ligger i dagboka mi Oioioi, gratulerer så masse gutter er så stas Stikker innom boken din jeg altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 27. november 2012 #489 Del Skrevet 27. november 2012 Luremegpå: ja stikningene er nok modningstegn. De krampelignende smertene i lårene har jeg ikke vært borti før - men et kjapt søk på Google og jeg fant ut at det visst er veldig vanlig på slutten. Hadde ikke så mye sånne rare vondter sist mye liv og action i magen ja hos deg og? Hvordan tror du eldstemann hos deg kommer til å reagere når babyen kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 27. november 2012 #490 Del Skrevet 27. november 2012 Spennende frøkenM - håper det er noe på gang Jeg føler meg så fødeklar at jeg håper å slipper å gå to uker til. Har bla myye kynnere ognedpress - så mye at jeg sliter med å gå normalt. Mye stikninger i underlivet og noen nye lynende smerter nedover innsiden av låret - kjennes som en slags krampe.... Aner ikke hva det er, noen andre som har det? Skal til legen på onsdag - og drømmer om at hun skal si at fødselen er rett om hjørnet...... Har de lyna/krampene du snakker om å legen sa at det var forde hodet var festet og kunne presse på nerver... :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 27. november 2012 #491 Del Skrevet 27. november 2012 Sniker meg inn for å informere om at jeg fødte min perfekte gutt forrige onsdag 21/11 Fødselshistorie ligger i dagboka mi Masse gratulerer, inn å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 27. november 2012 #492 Del Skrevet 27. november 2012 Har de lyna/krampene du snakker om å legen sa at det var forde hodet var festet og kunne presse på nerver... :o) Aha... Da er det sikkert det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 27. november 2012 #493 Del Skrevet 27. november 2012 Aha... Da er det sikkert det Vi kan i allefall håper og tro å ønske og late som vi tror det ;o) Tihi... Det er i allefall ikke noe behagelig... Føles ut som jeg skal knekke sammen i "beina" på en måte når det lyner til.. Får de også hvis sambo klemmer "hardt" på magen når jeg står. Altså skal gi en klem til magen og trykker på litt ulempelig sted.. Vel, håper så inderlig han kommer snart jeg.. Føler meg skikkelig klar.. Ikke det at jeg er lei, faktisk.. kan godt gå flere uker til men føler meg såååå klar til å møte det lille nurket vårt.. Ahhh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 28. november 2012 #494 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg er superlei, men nå har jeg blitt så forkjøla at hun helst kan vente til jeg er i form igjen - så jeg har litt krefter til å føde. Vært hos legen i dag - alt så greit ut. Legekontroll er veeldig rutinepreget føler jeg. Hun spør: "har du vann i kroppen?" jeg svarer, hun noterer. "daglig liv?" jeg svarer, hun noterer - hører på hjertelyden i full fart, blodtrykk og symfysemål - ferdig. Hun kjenner ikke på magen hvordan babyen ligger, eller sjekker om hodet er festet - er ikke så nøye for meg, jeg vet jo at hun har hodet godt ned i bekkenet..men ikke om det er festet eller ikke. Er legene deres opptatt av om hodet er festet eller ikke? Vet at forrige legen jeg hadde påsto at det har null betydning for noe som helst om hodet er festet eller ikke, det er bare noe noen henger seg oppi. Jeg vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 28. november 2012 #495 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg er superlei, men nå har jeg blitt så forkjøla at hun helst kan vente til jeg er i form igjen - så jeg har litt krefter til å føde. Vært hos legen i dag - alt så greit ut. Legekontroll er veeldig rutinepreget føler jeg. Hun spør: "har du vann i kroppen?" jeg svarer, hun noterer. "daglig liv?" jeg svarer, hun noterer - hører på hjertelyden i full fart, blodtrykk og symfysemål - ferdig. Hun kjenner ikke på magen hvordan babyen ligger, eller sjekker om hodet er festet - er ikke så nøye for meg, jeg vet jo at hun har hodet godt ned i bekkenet..men ikke om det er festet eller ikke. Er legene deres opptatt av om hodet er festet eller ikke? Vet at forrige legen jeg hadde påsto at det har null betydning for noe som helst om hodet er festet eller ikke, det er bare noe noen henger seg oppi. Jeg vet ikke Vel, hos andre gangs fødende er det vanlig at hodet ikke fester seg før rett før fødselen så kanskje det er derfor at det ikke er så viktig å kjenne på magen din siden du er andregangsfødende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 28. november 2012 #496 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Hmm... Vet ikke jeg men som du sier, mange rutine spm som en bare svarer på å legen noterer men hun er flink til å kjenne på magen - gjort det helt fra uke 13 og føler å kjenner hvordan barnet ligger og for henne tydeligvis av interesse at det er festet samt skrevet på leie h+f Som da er hodet festa. Var på ny modningsakupentur i dag å har mye murringer.. Hadde det i natt også - føltes nesten som maserier - ikke at jeg helt kan si st jg vet hva det er men følte det var mye "mas" i magen ... Så håper at jobbes å modnes der nede:))) Endret 28. november 2012 av kittykatt85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 28. november 2012 #497 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Jo lengre ned hodet er jo mer tenker vel jm at man er klar.. Jeg hadde mine første maserier i natt,varte i 3.5 t,det var vondt til tider. men falsk alarm..i dag er jeg litt skuffa og trett! Lurer på hvor vondt man har når man får ordentlige rier.. Endret 28. november 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 28. november 2012 #498 Del Skrevet 28. november 2012 Jo lengre ned hodet er jo mer tenker vel jm at man er klar.. Jeg hadde mine første maserier i natt,varte i 3.5 t,det var vondt til tider. men falsk alarm..i dag er jeg litt skuffa og trett! Lurer på hvor vondt man har når man får ordentlige rier.. Ååå hørtes akkurat ut som her å er helt utkjørt. Sku tru jeg hadde jobba fulle dager men både i går i dag ligger man rett ut å orker ingen verdensting.... Tipper det merkes som rett å slett uutoldelig ;o) er spennende tid i møte... Grugledeseg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 28. november 2012 #499 Del Skrevet 28. november 2012 Godt mulig det er fordi jeg er annengangs. Følte meg på en måte bedre tatt vare på i svangerskapet sist, nesten litt mye noen ganger - hadde annen lege og jordmor enn nå - men kanskje det er meningen at det skal være sånn, merker jo at jeg er mye mer avslappet i forhold til det meste denne gangen. Luremegpå: I følge legen min har det ingenting å si at hodet er langt ned i bekkenet - man kan like gjerne gå to uker over. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 28. november 2012 #500 Del Skrevet 28. november 2012 Godt mulig det er fordi jeg er annengangs. Følte meg på en måte bedre tatt vare på i svangerskapet sist, nesten litt mye noen ganger - hadde annen lege og jordmor enn nå - men kanskje det er meningen at det skal være sånn, merker jo at jeg er mye mer avslappet i forhold til det meste denne gangen. Luremegpå: I følge legen min har det ingenting å si at hodet er langt ned i bekkenet - man kan like gjerne gå to uker over. *sukk* Ja. Legen vet best...urk! Man er vel kanskje litt tryggere som annengangs og!...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå